
Tak jesti,..kdyby,..... zdá se mi že po tom co sem tam nacpal 215/40/17 se vnitřky trocha začínaj sjíždět, vím že je normální tvarA , ale zajímalo by mě jestli a jak jdou štelovat ty zadní kolečka.Dík

jÁ VÍM, ALE UŽ SEM PSAL, ŽE SEM TO NĚJAK NENAŠELFrancis píše:No ono tohle forum ma vyhledavani ...
daji se objednat a koupit excentrické silentbloky zadních ramen, c. dilu 33 32 9 058 822, jeden stoji 1179,40 Kc, za ctyri potrebne kousky
To je to, o čem jsme spolu mluvili. Nic jednoduchýho, pokud jich nemáš celou bednu a nepereš tam jeden za druhým, abys zjistil, že je to zas blbě.wentyll píše:Daji se koupit i neorigo za lepsi cenu, ale prozradte mi nekdo, jak se to tam ma nalisovat aby to bylo dobre.Francis píše:No ono tohle forum ma vyhledavani ...
daji se objednat a koupit excentrické silentbloky zadních ramen, c. dilu 33 32 9 058 822, jeden stoji 1179,40 Kc, za ctyri potrebne kousky
Silentbloky na nápravnici to neovlivní, chce to opravdu excentrická pouzdra do ramen a zvětšit odklon kola. M-ka jej mají skoro o stupeň větší než standard.fifik píše:JOjo tak tohle jsem už řešil nejmíň 20x, jeden maník na vrakovyšti mi řek¨, že je to těmi silenbloky. Nikdy jsem to ale neopravil, tak jsem koupil podle kámoša nejtvrdší pneu co je (prý) a jednu sadu zlikviduju asi za jeden a půl roku. Ale zajímalo by mě jak se to tedy dělá.
Vyndat rameno a vylisovat pouzdro není až tak problém, ten nastane s nastavením polohy excentru. Teoreticky:fifik píše:zajímavý, a jak je to složité namontovat? Je na to potřeba servis?
A ještě by mě zajímalo jak je to vůdec montuje. Diky
Rovná tvrdá lať apod., niť s jehlou opatřenou závažíčkem a nějaká stupnice v mm.Gabo píše:...Jde nejak zmerit odklon v domacich podminkach.