M42 ISO - jde na 3 válce
M42 ISO - jde na 3 válce
Ahoj kluci...řeším ted s kamarádem mechanikem můj novej přírustek -bmw e36 1.8is M42...byl tam špatnej motor,tak se koupil druhej,ale bohužel jsou i stím novým problémy
Po výměně motor nechtěl chytnout (zjistili jsme že předchozí majitel dělal nějakou go hlavy,rozvody a od té doby mu už nechytnul)...Prostě kup na prd...
Bylo zjištěno že: po udělání rozvodů otočil předchozí majitel vačky o 90° a hlavně ve šteklech prohodil vačky EAE a AEA, takže jednoduše, sácí za výfuk, po opětovném správném nastavení rozvodu nám motor šlape na 3 válce.
Co myslíte ohnutej ventil, a nebo nepálí jen jedna svíčka ?? že by odešla cívka..
Dalším krokem chceme udělat změření tlaků...Setkal se někdo s něčím podobným?
Po výměně motor nechtěl chytnout (zjistili jsme že předchozí majitel dělal nějakou go hlavy,rozvody a od té doby mu už nechytnul)...Prostě kup na prd...
Bylo zjištěno že: po udělání rozvodů otočil předchozí majitel vačky o 90° a hlavně ve šteklech prohodil vačky EAE a AEA, takže jednoduše, sácí za výfuk, po opětovném správném nastavení rozvodu nám motor šlape na 3 válce.
Co myslíte ohnutej ventil, a nebo nepálí jen jedna svíčka ?? že by odešla cívka..
Dalším krokem chceme udělat změření tlaků...Setkal se někdo s něčím podobným?
ex Bmw 320i chrom/323i e30
ex Bmw 318i e36 winter car
Bmw 525i vanos e34 leštěnka
Bmw 318is/323i e36 kupé - do práce
ex Bmw 318i e36 winter car
Bmw 525i vanos e34 leštěnka
Bmw 318is/323i e36 kupé - do práce
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
po otočení vaček o 90" bych začal měřením tlaků
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
jak psal matty no, zmer tlaky a hned budes vedet jestli jsou ohle ventily nebo to je jen neco jako civka / svicka
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
jak psal matty no, zmer tlaky a hned budes vedet jestli jsou ohle ventily nebo to je jen neco jako civka / svicka
// SHIT DOUBLE POST!
// SHIT DOUBLE POST!
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
tak jsme změřili tlaky a na každém válci jsou mezi 9 - 9,5
Hlava teda půjde dolů a uvidíme jakej bude stav... Dá se poznat podle těch hodnot,jestli to vypadá na ty ventily? nebo je ten motor k.o úplně
Hlava teda půjde dolů a uvidíme jakej bude stav... Dá se poznat podle těch hodnot,jestli to vypadá na ty ventily? nebo je ten motor k.o úplně
ex Bmw 320i chrom/323i e30
ex Bmw 318i e36 winter car
Bmw 525i vanos e34 leštěnka
Bmw 318is/323i e36 kupé - do práce
ex Bmw 318i e36 winter car
Bmw 525i vanos e34 leštěnka
Bmw 318is/323i e36 kupé - do práce
takže až na těsnění je hlava ok,včetně ventilů
ten motor je teda k.o....Řešil ste někdo generálku Isa,jestli se do toho pouštět,na kolik to vyjde?
Jinak tímto bych chtěl upozornit hlavně Olomoučáky na Ivana Sigmunda (údajně fanda bmw),měl by být od Uničova. Prodával na bazosu Is motor stím,že ten motor je ok a plně funkční... tel .739611276 Doporučuju nic od něj nekupovat
ten motor je teda k.o....Řešil ste někdo generálku Isa,jestli se do toho pouštět,na kolik to vyjde?
Jinak tímto bych chtěl upozornit hlavně Olomoučáky na Ivana Sigmunda (údajně fanda bmw),měl by být od Uničova. Prodával na bazosu Is motor stím,že ten motor je ok a plně funkční... tel .739611276 Doporučuju nic od něj nekupovat
ex Bmw 320i chrom/323i e30
ex Bmw 318i e36 winter car
Bmw 525i vanos e34 leštěnka
Bmw 318is/323i e36 kupé - do práce
ex Bmw 318i e36 winter car
Bmw 525i vanos e34 leštěnka
Bmw 318is/323i e36 kupé - do práce
zrepasuj si hlavu a bude to ok, bmw motory neodchazej na spodek nejak drasticky. zabrousit ventily, vycistit atd. kde to delaj budou vedet. pokud do toho chces investovat vic tak vymenit i voditka. ten tlak ti unika pres ventily.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Čau pánové, už sem muj problém řešil na fb nabmw gangu, ale víc hlav víc ví.. Dělali jsme rozvody na motoru M42B18 318iS z e36 (rok 92 ještě zapojení zapalovacích cívek každé zvlášť z motorové elektriky, ne jedním konektorem jako u novějších). Rozvody jsme nastavili dle přípravků přesně, při startování se startér v určitém momentě prostě zakousnul/zastavil a průběh točení startování nebyl hladkej, spíš kousavej až mi přišlo že si motor chvíli poposkakuje. Střílení do sání a pdoobný příšerný zvuky proběhly. Tlak ve válcích ok, rozvody nastavený.. Taky to tipujete na špatný zapojení zapalovacích kabelů nebo vás napadá i jiný příčiny? Díky moc
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
Najdi si elektrické schéma na iso, najdi si výstupy z řídící jednotky (pinout - schéma konektoru ŘJ). Potom si v tom elektrickém schématu najdi výstupy na cívky (1,2,3,4) - je to označeno číslem na konektoru ŘJ. Teď si vezmi multimetr a nastav si ho na zkrat nebo na odpor. Jeden drát na příslušný pin v konektoru ŘJ a druhým zkoušej postupně cívky Podle toho poznáš která je která... snad se chápem
Najdeš to tady: http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
je v tom všechno, i ten pinout ŘJ ať víš k jakému pinu přiřadit jaké číslo. Hodně zdaru...co já se toho takhle naměřil, aby bylo všechno v cajku
Najdeš to tady: http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm
je v tom všechno, i ten pinout ŘJ ať víš k jakému pinu přiřadit jaké číslo. Hodně zdaru...co já se toho takhle naměřil, aby bylo všechno v cajku
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Re: M42 ISO - jde na 3 válce
Tak se zadařilo, bylo to vše zapojením cívek. Dál se ale vysraly další věci:
1.) Po nastartování lezla teplota přes "polovinu", viskóza je v pohodě, ale vim, že jsem to neodvzdušnil, to by mohl být problém s tou teplotou ne?
2.) Před časem nedobíjel alternátor a přesto nesvítila kontrolka dobíjení. Alternátor byl vyměněn za jiný a teď po nastartování auto běží normálně, ale po zapnutí topení začlo všechno pohasínat a auto začalo zdechávat. Napadá vás něco?
Díky moc
1.) Po nastartování lezla teplota přes "polovinu", viskóza je v pohodě, ale vim, že jsem to neodvzdušnil, to by mohl být problém s tou teplotou ne?
2.) Před časem nedobíjel alternátor a přesto nesvítila kontrolka dobíjení. Alternátor byl vyměněn za jiný a teď po nastartování auto běží normálně, ale po zapnutí topení začlo všechno pohasínat a auto začalo zdechávat. Napadá vás něco?
Díky moc
Re: M42 ISO - jde na 3 válce
Nikdo nic?
Re: M42 ISO - jde na 3 válce
Pokudti chybí(nebo nemá kontakt) kostřící kabel mezi kastlí a motorem, bude kolísat dobíjení, otáčky motoru a bude fixlovat i ručička teploměru....