Mlhovky - nesvítí
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
Mlhovky - nesvítí
Zdarec panové, potřeboval bych radu. Třícu nemám dlouho, tak se omlouvám za možná banální dotaz/dotazy. Koupil jsem si mlhovky, připojil na kabely pod narazníkem, které se tvářily, že patří k mlhovkám. Zkontroloval pojistky č 29.30 + relé a zkusil rozsvítit. Bohužel bez úspěchu. Nevím, jestli používám správný čudl (vedle ovladače světel), ale rozsvítí se mi pouze kontrolka zadních mlhovek, předek ani ťuk. Zachrání mě někdo?
Naposledy upravil(a) zero_ozero dne 16. 03. 2014 21:51, celkem upraveno 3 x.
Brzda, plyn.. to je to, oč tu běží...
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
Mlhy nesvítí
Opět prosím o radu ohledně mlhovek, jsem z toho opravdu už na nervy. Takže, mám dvojitý vypínač pro mlhy. Mám připojené relé pojistky 29 a 30 jsou v pořádku. Světla jsou připojený a funkční.
Zkoušel jsem prohodit rele K4 a 8, bez úspěchu
Problem: Nesvítí to! Nesvítí ani kontrolka mlhovek ani světla samotná. V palubce žárovky jsou.
Zkoušel jsem prohodit rele K4 a 8, bez úspěchu
Problem: Nesvítí to! Nesvítí ani kontrolka mlhovek ani světla samotná. V palubce žárovky jsou.
Brzda, plyn.. to je to, oč tu běží...
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
pokud se pamatuju tak K8 relé je od mlhovek dál je to rozdělené na levou a pravou stranu takže 2 pojistky 7.5A a na levou mlhovku je napojená kontrolka. Zkus vyhodit relé K8 a na svorce 30 by mělo byt vůči kostře 12V pokud je tak zkus spojit tu 30 se svorkou 87 a mlhy by se měly rozsvítit .. napiš jak jsi dopadl pak pořešíme dál 

E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power

Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Od teho pinu 87 to jde už přímo k mlhovkám. Takže ještě bych zkusil nechat propojené tu 30 a 87 a zkusil změřit na konektoru u mlhovky jestli tam bude nějaké napětí. Klíček a světla můžeš mět vyplý 

E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power

Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
Edit: .. moje chyba .. vlastně to jde ještě do těch pojistek a od nich do mlhovek takže když budeš mět propojené ty piny tak zkus ještě s multimetrem změřit jestli je na těch pojistkách také 12V (nebo aspoň těch 9) pak kdyžtak pokračuj ktěm konektorům u mlhovek
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power

Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
Moje zkušenost je taková, že uhnijou packy v pojistkovce pro pojistky mlhovek. Stačilo rozhodit pojistkovku a propájet... Ale jak je psáno výše - schémata do ruky a měřit a měřit a měřit, diagnostika problému není v tomto případě složitá
.

320i plastovej uloženej schnilej Brambor
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
325iC = in construction, zatím beze jména
325 iXAT
530iT
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
Tákže, jsem tu s další várkou informací.
Nabil jsem baterku a na svorce 30 naměřil 12V. Po propojení s 87 mlhy svítí. Po instalaci relé však ne. Nesvítí ani kontrolka mlhovek. Zkoušel jsem jiné relé a stále nic. Když však vymenim čudl na ovládání mlhovek za původní pouze pro zadní mlhy tak se rozsvítí kontrolka (světla zatím ne, neboť jsou v současné době fuč )
Elektrika v autě je v dost zvláštním rozpoložení, někdy se rozsvítí jen pravá strana přístrojovky nebo ručička otáčkoměru vyskočí a zase spadne
Nabil jsem baterku a na svorce 30 naměřil 12V. Po propojení s 87 mlhy svítí. Po instalaci relé však ne. Nesvítí ani kontrolka mlhovek. Zkoušel jsem jiné relé a stále nic. Když však vymenim čudl na ovládání mlhovek za původní pouze pro zadní mlhy tak se rozsvítí kontrolka (světla zatím ne, neboť jsou v současné době fuč )
Elektrika v autě je v dost zvláštním rozpoložení, někdy se rozsvítí jen pravá strana přístrojovky nebo ručička otáčkoměru vyskočí a zase spadne

Brzda, plyn.. to je to, oč tu běží...
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
Hoši, asi mi z toho hrábne. Asi jsem našel závadu. Jak už jsem psal, občas se mi rozsvítí (respektive málokdy svítí celá
) půlka přístrojovky tzn otáčkoměr, ekonoměr, teplota. Ekonoměr nefunguje neboť nefunguje tachometr, prostě prestal fungovat. V tý palubovce se děje nějaký "harakiri" díky kterému asi nesvítí mmlhy. Momentálně nevím co s tím...

Brzda, plyn.. to je to, oč tu běží...
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
zkus si najít to schéma konečně
a pak měřat a měřat .. ale na těch mlhovkách nic není to máš hned 


E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power

Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové
Po problémech naměřit na svorce 30 12V meřit podle schéma přistrojovku? Měřák ani schéma není moje káva, ikdyž to k e30 a autům všeobecně patří.
Vše jsem hledal na googlu, nejsem rád, že se tu musím na něco ptát.
Zjistil jsem, že přístrojovka zapíná úderem pěstí do palubky. Zítra ověřím jestli svití = funguje. Popřípadě budu hledat vadnou kostru / kontakt.
Další hloupý dotaz. Jak oveřit funkčnost relé a vypínače mlhovek?
Děkuji za rady a pevné nervy s mou neznalostí / neschopností.
Vše jsem hledal na googlu, nejsem rád, že se tu musím na něco ptát.
Zjistil jsem, že přístrojovka zapíná úderem pěstí do palubky. Zítra ověřím jestli svití = funguje. Popřípadě budu hledat vadnou kostru / kontakt.
Další hloupý dotaz. Jak oveřit funkčnost relé a vypínače mlhovek?
Děkuji za rady a pevné nervy s mou neznalostí / neschopností.
Brzda, plyn.. to je to, oč tu běží...
-
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12. 12. 2013 21:20
- Bydliště: Hradec Králové