Zapojeni svetel
Zapojeni svetel
Tusite nekdo jak vyresit problem: kdyz zapnu dalkovy, tak mi zhasnou potkavacky. Pri mereni jsem zjistil, ze mam na konektoru pro krajni paraboly v aute pri potkavackach na prostrednim kontaktu + a na obou krajnich kostru. Kdyz prepnu na dalkovy, je na levym + a na strednim a levym kostra. Zkusil jsem to vyresit tim,ze bych prohodil drat z minusu zarovky -kostry paraboly na levej kontakt, takze by se pri prepnuti akorat prohodila polarita zarovce, coz by ji vadit nemelo, ale efekt byl takovej,ze pri prepnuti na dalkovy zacly potkavacky svitit jak kdyz umiraj a merak hovoril neco o 6V, takze se to tim asi spojilo s necim do serie...uz nevim co s tim, poradi nekdo ? Dik
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
A co ukostření světel?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Vzhledem k tomu, ze oproti tem puvodnim svetlum, ktery mely kovovy drzaky, maj tyhle plastovy, tak predpokladam, ze kostra by se nemela nikde hadat - alespon pojistky mi zadny pri mym experimentovani nelitalyFrancis píše:A co ukostření světel?

Řek bych, že Francis myslel ukostření PRÁVĚ toho drátu.Jirka325 píše:Vzhledem k tomu, ze oproti tem puvodnim svetlum, ktery mely kovovy drzaky, maj tyhle plastovy, tak predpokladam, ze kostra by se nemela nikde hadat - alespon pojistky mi zadny pri mym experimentovani nelitalyFrancis píše:A co ukostření světel?takze ukostreni toho kovovyho naboje, ve kterym je zarovka je predpokladam jen pres drat,kterej do ni vede. A i kdyz se pak diky tomu zapojeni prohodi polarita, tak by se + ktery tam jde na to svetlo nemelo dostat na kastli, kdyz je to odizolovany tema plastovejma drzakama...
Aha, no ten tam mam, jinak by mi to nesvitilo vubec ani na potkavaci, pri dalkovejch jak se prehodi ta polarita jsem to jenom zkusil zapojit tak, ze + jde potom na tenhle drat, takze se zarovce jen prehodi polarita. Ale bohuzel to pak pohasne, protoze je to asi nak propojeny este s dalkovejma, jak jsem pri vcerejsim pokusovani a promerovani zjistil. Proste dratova slamastika, asi to vzdavam, prestavam mit na to naladu.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Když je ukostření "na půl", tzv. studený spoj, tak při malém proudu se to tváří OK, ale velký proud neproteče. Pak se dálkové světlo kostří sktrze parkovačky, ... Občas je vidět postarší auto, kterému při brždění před křižovatkou při odbočování bliká zadní skupinovka jako barevná hudba - příčinou je vadná nebo žádná kostra celé skupiny světel.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No vizualne ukostreni vypada OK, jak ho promerit presne to nevim, merak normalne pipa kdyz jsem meril jestli je tam kontakt mezi svetlem a dratem...ale dneska jsem mluvil se znamym co dela ruzny USA auta a ten rikal, ze ja mam ty svetla co jsou v cadillacach a ruznejch mrchach co maj kulaty svetla a ze ta zarovka co v nich byla je neco na zpusob H4 - pravda, konektor stejnej, dve vlakna taky mela a ze se mi prej pri prepnuti na dalkovy rozsviti druhy vlakno v potkavackach a zaroven ty vnitrni dalky. Coz pri zamene za evropsky svetla s H1 tam prej chybi to jedno vlakno a je tam jinej odpor, a tak to prej kravi. Musel bych asi vymenit komplet cely zapojeni, ale asi to resit nebudu, protoze uvazuju o zastavbe xenonu a tam se asi pomerne velka cast dratu, vedeni apod. meni, predpokladam ? 

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Hochu hochu, ty jsi mel napsat hned, ze mas US verzi s dvouvlaknovou zarovkou, tam fakt muze byt fsechno jinak. Az ted koukam, maz v podpisu "325iS".
Kdyz uz mas ten merak, jake je napeti na zarovce proti kostre pri rozsviceni? Je kazda zarovka opravdu ukostrena? Multimetr vozim v aute, prijed dnes na steak k Brtnikovi a uvidime. A nebo mi dnes po 17:00 zavolej na +420608477400, budu uz v Praze a budu mit do steakove 19. hodiny cas, muzem na to mrknout.
Kdyz uz mas ten merak, jake je napeti na zarovce proti kostre pri rozsviceni? Je kazda zarovka opravdu ukostrena? Multimetr vozim v aute, prijed dnes na steak k Brtnikovi a uvidime. A nebo mi dnes po 17:00 zavolej na +420608477400, budu uz v Praze a budu mit do steakove 19. hodiny cas, muzem na to mrknout.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jej, tak to se omlouvam, ja jsem mel za to ze jsem se o tom zminil hned v prvnim prispevku, ale asi jsem to jenom chtel udelat a neudelalFrancis píše:Hochu hochu, ty jsi mel napsat hned, ze mas US verzi s dvouvlaknovou zarovkou, tam fakt muze byt fsechno jinak. Az ted koukam, maz v podpisu "325iS".
Kdyz uz mas ten merak, jake je napeti na zarovce proti kostre pri rozsviceni? Je kazda zarovka opravdu ukostrena? Multimetr vozim v aute, prijed dnes na steak k Brtnikovi a uvidime. A nebo mi dnes po 17:00 zavolej na +420608477400, budu uz v Praze a budu mit do steakove 19. hodiny cas, muzem na to mrknout.

Kazdopadne me mrzi, ze jsem se dneska dostal ke compu az ted a promeskal tak tvou nabidku

S tim napetim je to takovy pofiderni, kdyz jsem meril na konektoru samotnym, tak se to pri zaplejch/vyplejch dalkach tak ruzne stehovalo + a kostra, ale porad tam bylo ocekavanejch 12 V. No a kdyz jsem tam pak zapojil zarovku, tak s vypnutejma dalkama 12 a se zaplejma se to prestehovalo jako predtim, ale misto 12 tam bylo 6V, takze se to s necim muselo pichnout do serie...nevim, jestli treba s zarovkou v dalkovejch parabolach nebo tak...zkousel jsem neco na ten zpusob taky merit, ale uz byla krapet tma, takze jsem to zabalil...
Mno jestli se nam podari nak srazit, ze bys to videl v akci, tak bych byl rad, preci jen vic hlav vic vi a ja z toho zacinam mit pomalu vygumovano

- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady