po zahřátí ztratí otáčky a chcípá
...
Váha vzduchu bola ta prvá vec, ktorá ma napadla, lenže nová váha vzduchu stoji 550euro, takže tráfať len tak či to nahodou nebude toto, kupim to a nakonec to stale pojde tak isto... a vahu vzduchu z interatu kupovat, akú mám zaruku ze funguje tak jak má....
...
no to by sa dalo uskutočniť... niekedy sa možme dohodnúť a ja dobehnem do BA, ak ti to teda nerobi problem, ja ti budem len vdačný celým srdcom . mozeš mi poslat tvoje mob. cislo do sz ? a ked budu peniaze na benzin a podobne... tak sa ohlasim a dohodneme sa
Re: nejde do otáčok po zahriatí
Začal bych vyhozením toho tuzérskýho filtru.BcoMreW píše:...kupil som E30 320i R6 2.0.
....no ked sa zohreje na prevádzkovú teplotu auto nemá žiadny výkon, jednoducho pri rozbehu mozem mat pedál na podlahe ale auto ide pomaly, nejde vobec do otáčok....
.
Čidlo atmosfériskýho tlaku vzduchu.BcoMreW píše: http://imageshack.us/photo/photo/11/6aof.jpg/
Niekoľko ludí sa čudovalo čo je toto za vec, ide odtial podtlaková hadička do sania a nejaká elektrika ... su to nejake dva tanieriky....
aha, a nemoze to byt pricina toho co to auto robi ? ...alebo ako sa prejavuje ak je pokazene to cidlo ?Venca píše:Čidlo atmosfériskýho tlaku vzduchu.BcoMreW píše: http://imageshack.us/photo/photo/11/6aof.jpg/
Niekoľko ludí sa čudovalo čo je toto za vec, ide odtial podtlaková hadička do sania a nejaká elektrika ... su to nejake dva tanieriky....
Re: nejde do otáčok po zahriatí
no aj ja ho chem dat prec... len musim zohnat original air box, na ktory momentalne nemam peniaze, prvorade musim vyriesit to primarneVenca píše:Začal bych vyhozením toho tuzérskýho filtru.BcoMreW píše:...kupil som E30 320i R6 2.0.
....no ked sa zohreje na prevádzkovú teplotu auto nemá žiadny výkon, jednoducho pri rozbehu mozem mat pedál na podlahe ale auto ide pomaly, nejde vobec do otáčok....
.
Nejsem si jistej, jestli to má jít do sání.BcoMreW píše: aha, a nemoze to byt pricina toho co to auto robi ? ...alebo ako sa prejavuje ak je pokazene to cidlo ?
Takový nějaký čidlo měly verze pro Skandinávii a pokud se nepletu, mělo to měřit atmosférickej tlak.
U mýho auta v tý krabičce je jen odpor 24,2 kiloohmu.
Zkus vytáhnout hadičku z čidla, kabel nech připojenej, hadičku přehni aby netáhla vzduch a vyzkoušej, jak se bude motor chovat.
Venca píše:Nejsem si jistej, jestli to má jít do sání.BcoMreW píše: aha, a nemoze to byt pricina toho co to auto robi ? ...alebo ako sa prejavuje ak je pokazene to cidlo ?
Takový nějaký čidlo měly verze pro Skandinávii a pokud se nepletu, mělo to měřit atmosférickej tlak.
U mýho auta v tý krabičce je jen odpor 24,2 kiloohmu.
Zkus vytáhnout hadičku z čidla, kabel nech připojenej, hadičku přehni aby netáhla vzduch a vyzkoušej, jak se bude motor chovat.
to sme už skúšali, sa mi zdá že to zvýšilo otáčky motora....
Re: ...
mam odpojit konektor od toho cidla ? alebo až tam kde vedú tie kable ? či to je jedno ?DVORIS píše:Odpoj i konektor,mě to u M10 taky kdysi zlobilo.Po odpojení o.k.BcoMreW píše:hmmm, žiadna zmena, odpojil som tak jak píšeš, ale nič... spravil som asi 10-15km...
Re: ...
Dnes by som mal ist na diagnostiku, pokial mi to bude vedet chalan zapojit... mám to dat do povodneho stavu potom ? ak to bude robit ?Venca píše:U čidla.BcoMreW píše: mam odpojit konektor od toho cidla ? alebo až tam kde vedú tie kable ? či to je jedno ?
Druhej konec kabelu je na konektoru ŘJ, tam to neodpojíš.