Benzínová nádrž
Jsem tu s dalším dotazem. Zjistil jsem že se mi tlakuje zpáteční hadice benzínu, kvuly tomu mi nejspíš odešel regulátor tlaku paliva. Můj dotaz je jestli to je normální? Když to natlakuju vzduchem takdlouho nic a poté ta trubka začne bublat tak kde není čerpadlo a po chvilce i u čerpadla ale jen trošku. Co se tam mohlo stát. Je to 63L a je spolu s novým motorem a dělá mi to tyhle věci které jsi myslím že to nemá dělat 

Není to jen o potisku. Na 60l budíkách mi ukazuje palivoměr od poloviny nahoru (nejspíš chyba elektrikáře co mi opravoval uhnilý drát od plováku). Při použití 55l budíků mi ukazuje palivoměr normálně...Venca píše:Taky není důvod, proč by neměl - přístroje jsou stejný, liší se jen potiskem ciferníku.Cubrd píše:Mě také ukazuje
Nejspíš ho tam špatně namontoval nebo měl nějakej poškozenej.
Přepokládám tedy, že budíky na 60l nádrž musejí "vědět" o přítonosti dvou plováků narozdíl od 55l.
Nicméně otázka ? Má někdo schéma zapojení plováků vs. budíky atp na 63l nádrž ?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Měnils celou přístrojovku nebo jenom budík?Zavarenec píše: Není to jen o potisku. Na 60l budíkách mi ukazuje palivoměr od poloviny nahoru (nejspíš chyba elektrikáře co mi opravoval uhnilý drát od plováku). Při použití 55l budíků mi ukazuje palivoměr normálně...
Přepokládám tedy, že budíky na 60l nádrž musejí "vědět" o přítonosti dvou plováků narozdíl od 55l.
No psal jsem při použití budíků, tj. jako celé přístrojovky.Venca píše:Měnils celou přístrojovku nebo jenom budík?Zavarenec píše: Není to jen o potisku. Na 60l budíkách mi ukazuje palivoměr od poloviny nahoru (nejspíš chyba elektrikáře co mi opravoval uhnilý drát od plováku). Při použití 55l budíků mi ukazuje palivoměr normálně...
Přepokládám tedy, že budíky na 60l nádrž musejí "vědět" o přítonosti dvou plováků narozdíl od 55l.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
No pro mě byla a je záhada proč na 55l budíkách mi to ukazuje normálně na 63 od půlky nahoru. Dle DCho je možné, že právě elektrikář co to opravoval, to nějak zjednodušil a zapojim pouze jeden plovák. Proto to ukazuje tak jak to ukazuje. I když jsem zkoušel hejbat provlákem za řidičem, tak to nedělalo vůbec nic. Proto to bude asi tak jak jsem psal. Myslel jsem si, že ty budíky jsou v podstatě stejné, ale zkoušel jsem asi troje (celou přístrojovku) a pořád stejný. 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé