tak se s kámošem už se nějaký čas pereme s výměnou hlavy..
Nejdřív jsme tam dali z m52 ale na ní chyběla díra na jedno čidlo motor běžel dobře ale po zahřátí začal dost kouřit. Tak se dala opravit ta co tam byla original prasklá ve Slaným hlava je momentálně po repasi stažená, vyměněno vše co bylo potřeba, aby byla ok. Dneska jsme ji dali na auto. Dalo se nové těsnění to +0,3mm, nové šrouby nové podložky pod ně. Hlava utažená přesně podle návodu 1. 30Nm 2. +90° 3. +90° a ve správném pořadí. Rozvody jsme nastavily taky dobře, protože na ty hlavě z m52 jsme je nastavili uplně stejně a běželo to až na ten kouř normálně.
Teď ten problém motor jakoby chytne ale hned chcípne. Když mu chci pomoc plynem tak tam něco mlátí, ale jak říkám na 99% jsou rozvody dobře a i kdyby to bylo jo jeden zub na každý vačce posunutý tak by se tam nic potkat nemělo. Nejsme si jistý třema konektorama na hlavě všechny jsou totiž záměné. Všechny jsou dvoupinové, ale podle mě by měl motor naskočit i bez nich, protože je to volnoběžnej ventil, teplotní čidlo a teploměr.
Nevíte co zkusit my jsme už v koncích

Dělali jsme to podle návodu v jak na to.