Řídící jednotka + vstřiky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Řídící jednotka + vstřiky

Příspěvek od GeRoX » 23. 05. 2003 12:34

Cau.

Kdo mi pomuze?

1) jaky ma mit cislo rj na e30? ja mam 280 001 300 a ...301.
2) jaky je rozdil mezi 300 a 301?
3) který vstriky z e30 davaj nejvic benzinu? maj nejvetsi prutok?

dik.
Obrázek

Uživatelský avatar
PET77
Turbo mužík
Příspěvky: 757
Registrován: 11. 02. 2003 22:24
Bydliště: Praha

dily

Příspěvek od PET77 » 23. 05. 2003 15:17

ty vstriky uz tu jednou probehly:

0280 150 126........167 cm3/min
0280 150 130........185 cm3/min
0280 150 200........271 cm3/min = 745i
0280 150 201........236 cm3/min = M6, 735
0280 150 203........185 cm3/min
0280 150 208........133 cm3/min
0280 150 209........176 cm3/min
0280 150 211........146 cm3/min
0280 150 715........149 cm3/min
0280 150 716........134 cm3/min

2.5 bar nominal operation pressure: 0280 150 126/200/208/209/716
3.0 bar nominal operation pressure: 0280 150 130/201/203/211/715
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...:-)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 24. 05. 2003 11:28

Diky za info...

a s tou ridici jednotkou pomuze mi nekdo?

cumel jsem na nemecky forum ale tam psali totalne jiny cisla...

Dik. :roll:
Obrázek

Venca

Příspěvek od Venca » 24. 05. 2003 12:25

GeRoX píše:Diky za info...

a s tou ridici jednotkou pomuze mi nekdo?

cumel jsem na nemecky forum ale tam psali totalne jiny cisla...

Dik. :roll:
ŘJ je XX typů - já mam 0 280 000 328 (078) a je to L-Jetronic s lambdou pro 4-válec.

Musíš rozlišit 4V/6V, L-Jetronic+lambda/bez / Motronic.

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

GeRoX

Příspěvek od SlimShady » 24. 05. 2003 18:19

Venca píše:
GeRoX píše:Diky za info...

a s tou ridici jednotkou pomuze mi nekdo?

cumel jsem na nemecky forum ale tam psali totalne jiny cisla...

Dik. :roll:
ŘJ je XX typů - já mam 0 280 000 328 (078) a je to L-Jetronic s lambdou pro 4-válec.

Musíš rozlišit 4V/6V, L-Jetronic+lambda/bez / Motronic.
GeRoX: je to 6-válec, nevím jestli s/bez lambdy, 301 je 100% na 323i, 300-vku mám v autě, a nemám ponětí z čeho to je... základ mého auta byla Eta :roll:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Venca

Re: GeRoX

Příspěvek od Venca » 24. 05. 2003 19:43

SlimShady píše:
Venca píše:
GeRoX píše:Diky za info...

a s tou ridici jednotkou pomuze mi nekdo?

:roll:
ŘJ je XX typů - já mam 0 280 000 328 (078) a je to L-Jetronic s lambdou pro 4-válec.

Musíš rozlišit 4V/6V, L-Jetronic+lambda/bez / Motronic.
GeRoX: je to 6-válec, nevím jestli s/bez lambdy, 301 je 100% na 323i, 300-vku mám v autě, a nemám ponětí z čeho to je... základ mého auta byla Eta :roll:
0280 001 300 - BMW 525i/528i/628i/728i
0280 001 301 - BMW 540i/320/323/520

http://www.all-car-electronics.com/stock.html

Někde jsem viděl ještě lepší seznam, ale kde...??

Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Re: GeRoX

Příspěvek od SlimShady » 24. 05. 2003 21:58

0280 001 300 - BMW 525i/528i/628i/728i
0280 001 301 - BMW 540i/320/323/520

http://www.all-car-electronics.com/stock.html

Někde jsem viděl ještě lepší seznam, ale kde...??
Od GeRoXa: Venco, díky moc 8) Tak tohle je už fakt hustota... jen pro informaci, možná tě to bude zajímat, ta řídící jednotka 0280 001 300 - BMW 525i/528i/628i/728i je nasazena do Ety, suplována kompresorem G-60, a kára funguje bez problémů (víceméně) :shock:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 26. 05. 2003 15:49

jeste jednou diky za info....trochu me to prekvapilo...a nevis nahodou co to je za X...tronic?
Obrázek

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 26. 05. 2003 17:51

Sorry ze to sem cpu, ale mam 320i r.88 - maj vsechny stejny cisla, jde mi hlavne o posledni 3 kvuli chipu (chci to testnout), jsem linej jit dolu a podivat se :D

Venca

Příspěvek od Venca » 26. 05. 2003 18:45

GeRoX píše:jeste jednou diky za info....trochu me to prekvapilo...a nevis nahodou co to je za X...tronic?
325i a 325e bych řekl Motronic.

Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 17
Registrován: 22. 02. 2003 17:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Honza » 26. 05. 2003 20:37

Prox píše:Sorry ze to sem cpu, ale mam 320i r.88 - maj vsechny stejny cisla, jde mi hlavne o posledni 3 kvuli chipu (chci to testnout), jsem linej jit dolu a podivat se :D
Dvoulitr 152
Dvaapul 153

Uživatelský avatar
Honza
Příspěvky: 17
Registrován: 22. 02. 2003 17:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Honza » 26. 05. 2003 20:48

GeRoX píše:jeste jednou diky za info....trochu me to prekvapilo...a nevis nahodou co to je za X...tronic?
301 je pro 2.0 a 2.3 (chromáky bez katu). 2.5i v E30 chromáku má jinou (a 2.5e zase jinou) (protože má úplně jiný řídící systém -rozdělovač nahoře, volnoběžák atd., jako později šestivály v plasťákách). 300-stovka bude podobná jako 301, ale pro 2.5 apod ve starších modelech (e28, e23). Tzn bez katu s rozdělovačem dole - pokud ten seznam od Vency nekecá. 301 je pro Jetronic, nevim presne oznaceni snad L-Jetronic.

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 28. 05. 2003 17:33

Tak to budu mit asi 152.. diky za info

Odpovědět