Řídící jednotka + vstřiky
Řídící jednotka + vstřiky
Cau.
Kdo mi pomuze?
1) jaky ma mit cislo rj na e30? ja mam 280 001 300 a ...301.
2) jaky je rozdil mezi 300 a 301?
3) který vstriky z e30 davaj nejvic benzinu? maj nejvetsi prutok?
dik.
Kdo mi pomuze?
1) jaky ma mit cislo rj na e30? ja mam 280 001 300 a ...301.
2) jaky je rozdil mezi 300 a 301?
3) který vstriky z e30 davaj nejvic benzinu? maj nejvetsi prutok?
dik.

dily
ty vstriky uz tu jednou probehly:
0280 150 126........167 cm3/min
0280 150 130........185 cm3/min
0280 150 200........271 cm3/min = 745i
0280 150 201........236 cm3/min = M6, 735
0280 150 203........185 cm3/min
0280 150 208........133 cm3/min
0280 150 209........176 cm3/min
0280 150 211........146 cm3/min
0280 150 715........149 cm3/min
0280 150 716........134 cm3/min
2.5 bar nominal operation pressure: 0280 150 126/200/208/209/716
3.0 bar nominal operation pressure: 0280 150 130/201/203/211/715
0280 150 126........167 cm3/min
0280 150 130........185 cm3/min
0280 150 200........271 cm3/min = 745i
0280 150 201........236 cm3/min = M6, 735
0280 150 203........185 cm3/min
0280 150 208........133 cm3/min
0280 150 209........176 cm3/min
0280 150 211........146 cm3/min
0280 150 715........149 cm3/min
0280 150 716........134 cm3/min
2.5 bar nominal operation pressure: 0280 150 126/200/208/209/716
3.0 bar nominal operation pressure: 0280 150 130/201/203/211/715
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...

GeRoX
GeRoX: je to 6-válec, nevím jestli s/bez lambdy, 301 je 100% na 323i, 300-vku mám v autě, a nemám ponětí z čeho to je... základ mého auta byla EtaVenca píše:ŘJ je XX typů - já mam 0 280 000 328 (078) a je to L-Jetronic s lambdou pro 4-válec.GeRoX píše:Diky za info...
a s tou ridici jednotkou pomuze mi nekdo?
cumel jsem na nemecky forum ale tam psali totalne jiny cisla...
Dik.
Musíš rozlišit 4V/6V, L-Jetronic+lambda/bez / Motronic.

Faszom a seggedbe verem te buzi 

Re: GeRoX
0280 001 300 - BMW 525i/528i/628i/728iSlimShady píše:GeRoX: je to 6-válec, nevím jestli s/bez lambdy, 301 je 100% na 323i, 300-vku mám v autě, a nemám ponětí z čeho to je... základ mého auta byla EtaVenca píše:ŘJ je XX typů - já mam 0 280 000 328 (078) a je to L-Jetronic s lambdou pro 4-válec.GeRoX píše:Diky za info...
a s tou ridici jednotkou pomuze mi nekdo?
Musíš rozlišit 4V/6V, L-Jetronic+lambda/bez / Motronic.
0280 001 301 - BMW 540i/320/323/520
http://www.all-car-electronics.com/stock.html
Někde jsem viděl ještě lepší seznam, ale kde...??
Re: GeRoX
Od GeRoXa: Venco, díky moc0280 001 300 - BMW 525i/528i/628i/728i
0280 001 301 - BMW 540i/320/323/520
http://www.all-car-electronics.com/stock.html
Někde jsem viděl ještě lepší seznam, ale kde...??


Faszom a seggedbe verem te buzi 

301 je pro 2.0 a 2.3 (chromáky bez katu). 2.5i v E30 chromáku má jinou (a 2.5e zase jinou) (protože má úplně jiný řídící systém -rozdělovač nahoře, volnoběžák atd., jako později šestivály v plasťákách). 300-stovka bude podobná jako 301, ale pro 2.5 apod ve starších modelech (e28, e23). Tzn bez katu s rozdělovačem dole - pokud ten seznam od Vency nekecá. 301 je pro Jetronic, nevim presne oznaceni snad L-Jetronic.GeRoX píše:jeste jednou diky za info....trochu me to prekvapilo...a nevis nahodou co to je za X...tronic?