Cukavka cukavá

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Cukavka cukavá

Příspěvek od Robert » 26. 05. 2003 08:37

Už jsem to tady říkal a pořád mě to trápí:

V rozmezí 1400-1900 ot/min mi motor cuká. Rady zněly že to saje falešnej vzduch ale zajímavý je tohle: když jsem vyměnil víčko rozdělovače a kabely tak to zmizelo, ale jen na jeden den a pak to zase začlo.
Vyměnil jsem svíčky a přestalo to znovu a už to zase cuká!!!
A teď babo raď....... :?: :?: :?:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Re: Cukavka cukavá

Příspěvek od GeRoX » 26. 05. 2003 09:13

Robert píše:Už jsem to tady říkal a pořád mě to trápí:

V rozmezí 1400-1900 ot/min mi motor cuká. Rady zněly že to saje falešnej vzduch ale zajímavý je tohle: když jsem vyměnil víčko rozdělovače a kabely tak to zmizelo, ale jen na jeden den a pak to zase začlo.
Vyměnil jsem svíčky a přestalo to znovu a už to zase cuká!!!
A teď babo raď....... :?: :?: :?:
zkus DMA rele....ted to je ve velky mode...:) ... psali to na nemecky foru jako odpoved na cukani motoru...podrobnosti najdes tady na foru minuli tyden se to tady rozebiralo...
Obrázek

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 26. 05. 2003 19:19

No zkusím to prověřit. Podle toho co bylo psáno v tom předchozím pokecu je to pod víčkem kde je relátko benzínovýho čerpadla, jestli jsem to dobře pochopil. Bohužel náhradní mít asi nebudu. Každopádně díky za každou radu. Už mi z toho začíná hrabat.

Uživatelský avatar
vir2l
Příspěvky: 68
Registrován: 10. 02. 2003 22:06

Příspěvek od vir2l » 27. 05. 2003 16:35

Roberte mam hodne podobny problem a taky nevim co stim. Nove kabely, rozdelovac, svicky... auto jezdilo den perfektne a ted se to zhorsuje. Cuka mi to sice jenom na lpg (do 2.500 otacek), ale na benzin uz se to taky projevuje. Pri rozjezdu chcipa a litaji mi otacky kdyz vyradim (nekdy to neustoji a chcipne motor). Taky nechapu v cem je problem, protoze rozdelovac jsem menil 2x a pokazde to jelo 1 den uplne perfekt :(
vir2l 735i `87

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 28. 05. 2003 14:25

Měl jsem dost podobný problémy, dal jsem to k Petrovi na čerňák a vyšlo z toho, že mi nefachčí jeden válec, má jen poloviční tlak. Trošku to poladil, tlak nemám pořád ( asi je ten válec vypálenej :evil: ) ale auto chytá, vrčí a hlavně NECHCÍPÁ. Mimochodem na tom motoru bylo prej měněný taky kde co...
member of zewl crew

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 30. 05. 2003 07:49

Jenže mě to chytá pořád stejně jak v létě tak i v zimě, volnoběh drží v klidu, ještě mi to ani jednou nechcíplo a cuká to opravdu jen lehce. A vo to víc mě to sere pač už fakt nevim co to může bejt. Kdybych jezdil furt jak prase,tak o tom ani nevim, ale při jízdě v klidu po městě mě to deptá.
Nad tou variantou na Černým mostě už taky koumám a asi to tak dopadne.

Tak koumání zdar :wink:

Uživatelský avatar
vir2l
Příspěvky: 68
Registrován: 10. 02. 2003 22:06

Příspěvek od vir2l » 30. 05. 2003 16:23

to je kdo ten petr na cernaku? nejaky servis nebo podomni kutil? mate nejaky kontakt? a jak se meri tlaky? je to financne narocne?
vir2l 735i `87

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 30. 05. 2003 17:17

Já na tom čerňáku ještě nebyl, tak nevím. Většinou si všecko dělám sám. Možná je tenhle můj problém jenom banalita a někdo kdo se v těhle autech rejpe už pár let na to přijde hned- jak to tak bývá....
Změřit tlaky je u benzínovýho motoru hračka, akorát musíš mít na to budík.
...a ten já nemám. :?

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 30. 05. 2003 22:17

vir2l píše:to je kdo ten petr na cernaku? nejaky servis nebo podomni kutil? mate nejaky kontakt? a jak se meri tlaky? je to financne narocne?
Jestli chceš vědět něco o Petrovi mrkni sem http://bmwe30.mtknet.com/viewtopic.php?t=1042
A pevný nervy :evil:

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 31. 05. 2003 18:09

jo tuhle debatu jsem četl, ale to nic nemění na tom, že už pár těch e30tek opravil a mohl by znát nějakou mouchu která je úplně banální- jak to tak bejvá. Já dělám s motorkama tak vím jak to chodí. Jeden si láme hlavu, druhej koukne a ví.

Zatim mám stejně ještě v plánu dúležitější věci, tak to je otázka času.
:wink:

Vampír
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 02. 2003 15:08

Pomoc,rada

Příspěvek od Vampír » 03. 06. 2003 09:11

Roberte, mám ten stejný problém asi co ty v rozmezí 1400-1900 ot/min mi motor cuká. Rady zněly že to saje falešnej vzduch.Já už vyměnilsvíčky, kabely k rozdělovači,hadici sání a furt to cuká a když jedu na volnoběh a cukneto tak motor úplně chcípne.
Nevíte čím to je?Dík za pomoc, radu.

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

problém

Příspěvek od Ráďula » 03. 06. 2003 13:03

Kucí, minulý jaro jsem taky měl "cukání" z cukání motoru :-) Začalo to po "seřízení" motoru u jednoho specialisty. Reklamace... chtěl pak pořád měnit součástky jako lambda (samozřejmě funkční) tak jsme pak v jiným servisu přeštelovali znova motooor (předstih, množství benálu....) Odjel jsem uplně spokojenej. Takže podle mě zkus někde na el. přístrojích poštelovat motor. jinak nic nevim čao :lol:
320i

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 03. 06. 2003 13:34

Mám podobnou zkušenost jako Rádula. Když jsem dal druhej motor tak to taky cukalo (ale až po tom co mi to přiškrtili na emisích abych měl ideální splodiny). Nechal jsem to znovu seřídit a auto jede nesrovnatelně líp :-))
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 03. 06. 2003 18:29

Hmmm na tu bohatost měřeno právě na emisích obsahem co2 mám taky spadeno. Musím si půjčit od kluků Yamaháckejch sondu a otestovat to. Jen doufám že můj měřící proces bude správnej. Jestli jste s tím někdo dělal, tak se pochlubte jestli tam neni nějakej háček, ať se nesnažim zbytečně.

Divný je to, že když jsem posledně seřídil stroboskopickou lampou předstih, tak to asi 2 dny necukalo a pak to pomalu začlo zas. :?

Už vím čím to je.............. :idea:


Dělá si to ze mě pr... :wink:

Uživatelský avatar
Ráďula
Příspěvky: 197
Registrován: 02. 06. 2003 14:20
Bydliště: u Ústí nad Orlicí

chá

Příspěvek od Ráďula » 04. 06. 2003 00:08

recht jen chce aby ses o autíčko víc staral :lol:
320i

Uživatelský avatar
Robert
Příspěvky: 773
Registrován: 17. 02. 2003 15:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Robert » 04. 06. 2003 07:41

beštia jedna. Takovou péči co jí dávám. Teď dokonce dostane jinou převodovku. Co víc si může přát. :lol:

Asi jí budu muset nakopat do tažnýho.... :D :D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 04. 06. 2003 15:11

Já už tedy opravdu nevím čím by to mohlo být, už jsem asi všechno vyměnil za nový a furt to dělá fena.Já už měnil lambdu, svíčky, kabely,hadici sání a furt to dělá, byl jsem v různých servisech a pokaždé řeknou něco jinýho ale poslední hláška je že je v prdeli řídící jednotka, což mě osobně se to nezdá, zkusím teď to rélé DMA. Dá se koupit normálně v obchdě?Snad to pomůže.
Kdyby měl někdo nějakou radu, tak všem děkuji.

Vampír
Příspěvky: 10
Registrován: 26. 02. 2003 15:08

Příspěvek od Vampír » 04. 06. 2003 15:14

Jo pardón to předchzí je zase moje, jen jsem se zapomněl přihlásit.
Jinak díky všem za radu, snad to už vyřeším.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 04. 06. 2003 16:37

řídící jednotka to může dělat...není nic jednoduššího než vyzkoušet jinou i to relé bych prvně od někoho půjčil a zkusil se projet.. Cesta pokusu a omylu se moc prodraží.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Odpovědět