Kde najdu v motoru volnoběžný ventil M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Honzaaa

Kde najdu v motoru volnoběžný ventil M40

Příspěvek od Honzaaa » 03. 07. 2005 13:54

Porad te mi prosim kde bych nasel fotku motoru, abych videl kde je volnobezny ventil. Nebo mi to nejak prosim popiste. Dekuji

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Kde najdu v motoru volnoběžný ventil M40

Příspěvek od ajfel » 03. 07. 2005 19:42

Honzaaa píše:Porad te mi prosim kde bych nasel fotku motoru, abych videl kde je volnobezny ventil. Nebo mi to nejak prosim popiste. Dekuji
kdyz mrknes z boku do motoru ze strany spolujezdce, tak vlevo od sani (od parohu) je takove kovovy valecek - je kousek pod prednim oknem.
ma asi 4cm v prumeru .. ?
snad to nejak najdes ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 03. 07. 2005 19:55

jo u M40 v E30 je to vzdu na motoru!!!!ale pozor na M40 v E36 je ten ventil jinde!!jinak je to jak bylo psáno kovovej váleček do kterýho vedoë jedna černá hadice ¨ze sání a 3 dráty!!musíš to najít!

Honzaaa

Příspěvek od Honzaaa » 03. 07. 2005 20:30

Díky MOOOC. Moc te mi pomohli. Ja mam to bavo tyden. Koupil sem ho a cukalo to za tepla i za studena. Tak to zkusim treba to opravim. Jeste jednou Vám moc dekuju. Jste fajn lidi.

Jaškyn
Příspěvky: 29
Registrován: 13. 10. 2011 11:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jaškyn » 20. 10. 2011 10:50

Pic pls naveďte mě taky, já M10....

Jaškyn
Příspěvky: 29
Registrován: 13. 10. 2011 11:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jaškyn » 20. 10. 2011 15:56

:D pěkné..všichni blázni..... já letadlo :D ganžopádně kde ho najdu?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 10. 2011 16:06

Jaškyn píše::D pěkné..všichni blázni..... já letadlo :D ganžopádně kde ho najdu?
S vysokou pravděpodobností tam vůbec není, měly ho jen některý verze.
Stáhni si nějaký manuály a návody k obsluze, viz FAQ.

.

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 20. 10. 2011 16:22

Nebo udělej fotku, mrskni ji sem, my ti řeknem, jestli se to vyplatí hledat :-) Jinak souhlas s Vencou - studium dokumentů je záslužná činnost.
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Pglock
Příspěvky: 17
Registrován: 27. 09. 2009 10:12

Příspěvek od Pglock » 21. 10. 2011 08:58

Myslim, že to je vono...
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Jaškyn
Příspěvky: 29
Registrován: 13. 10. 2011 11:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jaškyn » 21. 10. 2011 10:25

to ale neni m10 ne? Jestli jo tak mam jinej :shock: jinak dokumentacich sem az po hlavu a nic...... nafotim a hodim sem..

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 10. 2011 12:36

Pglock píše:Myslim, že to je vono...
Ne, to je M40.

.

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 21. 10. 2011 12:44

Jaškyn píše:to ale neni m10 ne? Jestli jo tak mam jinej :shock: jinak dokumentacich sem az po hlavu a nic...... nafotim a hodim sem..
Hledej, hledej, i v obyčejným "Jak na to..." je vidět to, co tam obvykle v těchle krajích bejvá...

.

Jaškyn
Příspěvky: 29
Registrován: 13. 10. 2011 11:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jaškyn » 28. 10. 2011 12:39

...sem s těch dokumentů uplně v pí...! Aní přesně nevím jestli je L-jetronic nebo jinej typ jelikož třeba v "Jak na to" píšou: Do vozidel 318i je od 9/93 montováno vstrikování
L-Jetronic. Do 8/83 je vozidlo 318i vybaveno
vstrikováním K-Jetronic, které se od L-Jetronic zásadne
Z čehoš newím co se davalo do m10 v roce 86 což mam já. ...

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 10. 2011 12:48

Jaškyn píše:....sem s těch dokumentů uplně v pí...! Aní přesně nevím jestli je L-jetronic nebo jinej typ jelikož třeba v "Jak na to" píšou: Do vozidel 318i je od 9/93 montováno vstrikování
L-Jetronic. Do 8/83 je vozidlo 318i vybaveno
vstrikováním K-Jetronic, které se od L-Jetronic zásadne
Z čehoš newím co se davalo do m10 v roce 86 což mam já. ...
Překlep v "Jak na to...", co jinýho.
9/93 se dávno L-Jetronic do E30 nemontoval. Správný údaj je 9/83.

Je to L-Jetronic.
Regulátor volnoběžných otáček tam nemáš.

.

Jaškyn
Příspěvky: 29
Registrován: 13. 10. 2011 11:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jaškyn » 28. 10. 2011 15:57

Takže hledám jádro pudla který tam ani neni...parada :? V čem muže bejt teda muj problem ohledně toho kolísavýho volnoběhu? Jinak dík Venco

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 28. 10. 2011 16:47

Já bych v první řadě šel po netěsnostech sání. Od váhy až po hlavu. Jádro pudla bejvá hodně často tam. Přece jen 25 let starý těsnění to má už dávno za sebou, gumové díly už taky bývají ve stavu spíš nic než moc ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět