Tempomat E34
Tempomat E34
Malej dotaz mám možnost koupit tempomat z e34 M30.
páčka+motorek+jednotka. jde mi o to jestli to bude chodit na M50 vanos? páčka a motorek asi určitě ale co jednotka všem dík za rady.
páčka+motorek+jednotka. jde mi o to jestli to bude chodit na M50 vanos? páčka a motorek asi určitě ale co jednotka všem dík za rady.
Zatáčka se dá projet pomalu, rychle a s BMW!
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
Ex BMW E34 Touring 525i Vanos
nebyl bych si uplně tak jistej tou páčkou M50 mají dost rozdílný kabelový svazky oproti M30 a taky M 50 má jinde škrticí klapku a bovden má nakonci "zatáčku...u M30 je rovně ne? s jednotkou nevím...
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
Jen takoví drobný detail, k té páčce potřebuješ i ten plast co je za volantem, je tam za potřebí jeden výřez navíc pro tempomat 

Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
nevim jak u E34, ale u E30 ten plast pod volant nepotrebujes. Staci proriznout cast pro packu (je to naznaceno zevnitr toho plastu). Tempomat by mel fungovat urcite, hlavni kabelovy svazek s tim vubec nesouvisi krome pripojeni do SA konentoru, tempomat ma svuj svazek... jediny problem bych ocekaval u zapojeni bovdenu od krokoveho motorku do tahla skrtici klapky...Exclusive píše:Jen takoví drobný detail, k té páčce potřebuješ i ten plast co je za volantem, je tam za potřebí jeden výřez navíc pro tempomat
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
vidim to stejneVasa píše:nevim jak u E34, ale u E30 ten plast pod volant nepotrebujes. Staci proriznout cast pro packu (je to naznaceno zevnitr toho plastu). Tempomat by mel fungovat urcite, hlavni kabelovy svazek s tim vubec nesouvisi krome pripojeni do SA konentoru, tempomat ma svuj svazek... jediny problem bych ocekaval u zapojeni bovdenu od krokoveho motorku do tahla skrtici klapky...Exclusive píše:Jen takoví drobný detail, k té páčce potřebuješ i ten plast co je za volantem, je tam za potřebí jeden výřez navíc pro tempomat
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pro tempomat je dulezitej preci jenom jeden signal z budiku a vse ostatni je reseno vlastnim svazkem. Kdyz ho tam hodi kompletnej, nepotrebuje pripravenou kabelaz.Stany píše:Ne každá e34ka má přípravu na tempomat![]()
m30 mají většinou lepší výbavu než 2,5
Pokud se ti neválí na levém předním podběhu kulatý konektor tak máš smůlu.
Dokonce je jiná i spínačka a uložení těch páček
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Oživím trochu staší téma, ať nemusím zakládat nové. Mám problém se zástavbou tempomatu do E34 525i. Bohužel při jeho vyndavání trochu tlačil čas, takže jsem kabely musel odstříhat. Většinu už mám nově pospojovanou a pospájenou, ale nevimsi rady se zapojením spínačů spojky a hlavně brzdy.
V červeným rámečku je to čemu úplně nerozumim.

Jiný nákres vypadá takhle. Červenej křížeke je pořád to samý a odtud tomu nerozumim.

A tady je, jak by to podle mě mělo být zapojený. Jen nevim jaká varianta je správná. Jestli zelená nebo oranžová. Případně je všechno úplně jinak.

Pokud budete někdo potřebovat nějaká doplňková schémata rád je dodám.
V červeným rámečku je to čemu úplně nerozumim.

Jiný nákres vypadá takhle. Červenej křížeke je pořád to samý a odtud tomu nerozumim.

A tady je, jak by to podle mě mělo být zapojený. Jen nevim jaká varianta je správná. Jestli zelená nebo oranžová. Případně je všechno úplně jinak.

Pokud budete někdo potřebovat nějaká doplňková schémata rád je dodám.
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Pokud si dobře vzpomínám na zapojení v E30, tak tam byly oba spínače do serie (v jednom okruhu). Pokud jsou pedály v klidu, spínače jsou zamáčknutý a okruh spojenej, tempomat funguje. Jakmile jeden z pedálů sešlápneš, spínač se rozepne a tím přeruší okruh, tempomat se automaticky vypíná. Takhle to bylo u E30 a má to i logiku.
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Tak teď v tom mám ještě větší bordel než jsem měl. Když je ten spínač stlačenej, tak přes něj jde proud. Když není stlačenej tak neprochází nic. Jde o to, že normálně je stlačenej celou dobu. Minimálně u spojky. Brzdu jsem nezkoumal. A tím že sešlápnu pedál se tedy okruh rozpojí. Nebo se pletu? U brzdy mi to logický nepřipadá.
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Tak teď jsi mě dostal, něco na tom bude že spojkou se to rozepne, ale v případě sešlápnutí brzdy tam jde +. Ale podle obrázku to vypadá spíš jak jsem psal já. To by člověk nevěřil, jak se v mojem věku rychle zapomíná 

Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Pořád mi uniká smysl zapojení. Pochopil bych, že ten BLU-BRN kabel bude sloužit jako vypínací a když tam jde prostě 12V, tak se vypne tempomat. To by odpovídalo i tý brzdě. Prostě sešlápnu brzdu, pošle tam 12 a vypne se, v případě, že není sešláplá spojka. Jakou roli tam hraje spojka? Ta by měla taky snad vypínat tempomat. Nebo ne?
BMW E39 528i touring
ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

ex 4x BMW E34 525i
ex BMW E34 535i

Z ceho je ten tempomat? Pokud by slo o zapojeni jako je v E30 tak je tam ten spinac na spojce kretej je pruhozi pokud je spojka nahore. (u automatu se dava jen stekr s propojovacim kablikem) o seslapnuti se to rozpoji. mam tady celou kabelaz z E30 pokud by ti to nejak pomohlo to nafotit. JInak samo ze spinac na spojce vypina tempo taky aby pri prerazeni nevylitnul motor v otackach. bud jsou oba propojeny i s brzdou do serie nebo to ma kabliky zvlast ale porad to pujde do RJ uz jen jako jeden kablik na ovladani/vypnuti tempa.
Jinak podle toho obrazku c1 bych to chapal zapojeni jako tam kde konci linka s vlnovkou je pripojeni na brzdovej spinac BRK SW LH (brzdovej spinac na svetla) od nej na spinac pres spojku (nevim co znaci ten obdelnicek rozdelej na pul ale prijde me to jako ta propojka ktera se dava pokud chybi spinac na spojce, je tam v zavorce na ty lince napsano (A/T) coz vidim jako autom. prevodovku.) takze by to potom odpovidalo presnemu zapojeni do serie dvou spinacu s tim ze si to bere + nebo - z brzdoveho spinace ale nejspis si to bere +. Ale druhej obrazek rika ze spinace jsou rozpojeny jak pises. Nemuzou bejt obrazky pro M20 a M50 motor?
Jinak podle toho obrazku c1 bych to chapal zapojeni jako tam kde konci linka s vlnovkou je pripojeni na brzdovej spinac BRK SW LH (brzdovej spinac na svetla) od nej na spinac pres spojku (nevim co znaci ten obdelnicek rozdelej na pul ale prijde me to jako ta propojka ktera se dava pokud chybi spinac na spojce, je tam v zavorce na ty lince napsano (A/T) coz vidim jako autom. prevodovku.) takze by to potom odpovidalo presnemu zapojeni do serie dvou spinacu s tim ze si to bere + nebo - z brzdoveho spinace ale nejspis si to bere +. Ale druhej obrazek rika ze spinace jsou rozpojeny jak pises. Nemuzou bejt obrazky pro M20 a M50 motor?
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."