M20 B25 v E34 nestartuje - motor ko
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
M20 B25 v E34 nestartuje - motor ko
Hledal jsem, nic sem nenašel. kiksla mi moje bílá velryba a odmítá startovat. Co jsem zkoumal, tak čerpadlo palivo dává, do vstřiků nevím jestli jde. proud z cívky jde, elektrika jde i od kabele ke svíčce.
Co jsem auto odvezl do servisu, tak s tím prý nic nechce mít a říká, že j emožné, že je v hají čidlo na kabelu co snímá otáčky.
Někdo nějaké nápady, kde by mohl být problém, případně, po čem mám jít?
díky
Co jsem auto odvezl do servisu, tak s tím prý nic nechce mít a říká, že j emožné, že je v hají čidlo na kabelu co snímá otáčky.
Někdo nějaké nápady, kde by mohl být problém, případně, po čem mám jít?
díky
Naposledy upravil(a) marlin dne 02. 07. 2011 18:12, celkem upraveno 1 x.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: M20 B25 v E34 nestartuje
cidlo na kabelu otacky sice snima, ale slouzi pro semisekvenci, tzn i kdyby tam nebylo vubec, motor pojede.marlin píše:Hledal jsem, nic sem nenašel. kiksla mi moje bílá velryba a odmítá startovat. Co jsem zkoumal, tak čerpadlo palivo dává, do vstřiků nevím jestli jde. proud z cívky jde, elektrika jde i od kabele ke svíčce.
Co jsem auto odvezl do servisu, tak s tím prý nic nechce mít a říká, že j emožné, že je v hají čidlo na kabelu co snímá otáčky.
Někdo nějaké nápady, kde by mohl být problém, případně, po čem mám jít?
díky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
o dva zuby to startnemarlin píše:není třeba fakt možnost, že je rozvoďák přeskočen o dva zuby? nebo něco takého?

palivo v rampe odzkousis jednoduse, zpatecku z regulatoru vyved do lahve a uvidis zda se vraci palivo.
vstriky maji typickej zvuk, pokud cinkaji-cvakaji, tak se oteviraji a za predpokladu ze je v rampe palivo, musi jit benal do valce.
predpokladam ze svicky si vybral, jak vypadaji?
ukostreni motoru je v poradku?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
No, svíčka dneska vytažená, ale palivo nešlo ven z válce a bylo jen cítit. Jinak zkoušel sem sundat přívod paliva do rampy a podržet prst a pak se nic nedělo. Necítil jsem žádný tlak benzínu.
Přemýšlím, jestli je možné, že pumpa už má malý tlak, nebo to bylo jen tou vybitou baterkou.
Jinak motor točí tak kostra to asi nebude.
Přemýšlím, jestli je možné, že pumpa už má malý tlak, nebo to bylo jen tou vybitou baterkou.
Jinak motor točí tak kostra to asi nebude.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
baterku si zapomnel zminit.marlin píše:No, svíčka dneska vytažená, ale palivo nešlo ven z válce a bylo jen cítit. Jinak zkoušel sem sundat přívod paliva do rampy a podržet prst a pak se nic nedělo. Necítil jsem žádný tlak benzínu.
Přemýšlím, jestli je možné, že pumpa už má malý tlak, nebo to bylo jen tou vybitou baterkou.
Jinak motor točí tak kostra to asi nebude.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
roztoceni motorku je vazano na napeti site. Pokud by tam bylo treba 10 V, uz by se ani netocil. Orientujes se na spatne symptomy, baterkou to neni.marlin píše:myslím že pumpa má malý tlak kvůli baterce. Jinak baterka byla v neděli ok, když se mi to stalo, jen se vybila pak při těch startovacích testech.
odpoj tu zpatecku a zkontroluj zda cerpadlo tlaci neco do systemu, pak budeme moudrejsi.
svicka mne nezajima z duvodu, zda bylo citit palivo, ale proto, jak vypadala. Mokra, sucha a podobne.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Takže, za předpokladu, že vratka je ta co jde z toho tlakového ventilu, tak jsem to zkusil a při startování jde z toho benzín.
A teď, je to dobře nebo špatně a po čem případně jít.
Je otázka, kdyby byl špatný tlak paliva co to dělá. JE pravda, že při prvním otočení to mělo tendenci chytnout (jako kdyby tam ten benzín byl) ale pak zase mrtvola.
A teď, je to dobře nebo špatně a po čem případně jít.
Je otázka, kdyby byl špatný tlak paliva co to dělá. JE pravda, že při prvním otočení to mělo tendenci chytnout (jako kdyby tam ten benzín byl) ale pak zase mrtvola.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Nové info, vypadá to, že tam fakt nejde benzín. Zkoušel jsem zaškrtit vratku a nic. Tak jsem jí odmotoval že kouknu jestli teče a když včera tekla, tak dnes ne. Jenom ventil odfukoval (byl tam nějaký tlak?) tak se zkusil přívod a tekl z toho jen malý čůrek... Tak nevím co se s tím děje. Asi vyndat střiky a podívat se jestli mlží, nebo si rovnou půjčit celou rampu se vstřikama....
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
mám pár dotazů.
1, Co mi dává signál střikům, aby veděli, kdy stříknout. ŘJ si bere informace od halovky na klice nebo něco jiného?
2, Co mi pouští benzínovou pumpu, to je na klíč při startování, nebo to taky bere údaj do halovky?
3, JAk rychle poznám vadnou halovku? Aniž bych jí měřil
4, co se mohlo posrat na vstřikovací rampě, že nedává benzín? (ještě jsem nezkoušel, uvidíme až je vyndám)
1, Co mi dává signál střikům, aby veděli, kdy stříknout. ŘJ si bere informace od halovky na klice nebo něco jiného?
2, Co mi pouští benzínovou pumpu, to je na klíč při startování, nebo to taky bere údaj do halovky?
3, JAk rychle poznám vadnou halovku? Aniž bych jí měřil
4, co se mohlo posrat na vstřikovací rampě, že nedává benzín? (ještě jsem nezkoušel, uvidíme až je vyndám)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
povedlo se nastartovat.... vysoký tlak paliva byl a vstříky stříkaly, ale nemlžily, vyměnil se tlakový ventil. Ale motor je KO, vydává to neuvěřitelné zvuky, mám pocit, že se upálil ventil a ten spadl do spalovacího prostoru.
Chci se zeptat, je možné použít M20B25 z E30 do E34?
Chci se zeptat, je možné použít M20B25 z E30 do E34?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska