Stale mi sviti pred startovanim oranzova kontrolka se vstrik

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 14. 12. 2008 20:14

Tak v tom případě jsem si to spletl :oops:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 21. 04. 2011 18:10

Poprosil by som o radu,mám 324TD a problém, s ktorý sa mi zatiaľ nepodarilo vyriešiť.Skúsim čo najstručnejšie popísať:Motor zhasne kedy sa mu zachce,teda problém sa vyskytuje nepravidelne.Stáva sa to ako u studeného tak aj u zahriateho motora.Inak funguje ako hodinky,spotreba je v poriadku,ťah má.Mám podozrenie na dávkovanie paliva,ale ďalej netuším.Skontroloval som palivový filter a vymenil,pod zadným sedadlom som pozrel to sitko-je v poriadku.Spozoroval som že keď sa stane vyššie popísaný problém rozsvieti sa na prístrojovke oranžová kontrolka vstrekovania,motor zhasne a cca. po 5 sekundách je ochotný znova naštartovať.Potom sa problém nevyskytne dajme tomu celý deň,ale opakuje sa znova a znova.Postrehol som tiež keďže hadička na naftu je priehladná že sú v nej bublinky,teda vzduch.Taktiež sa mi stáva že povedzme ráno mi padne nafta ale čo je je pre mňa záhada stáva sa to nepravidelne.Vtedy na štart používam dcéru,ja pumpujem ručne palivo a ona štartuje :Dokázala by tento problém odhaliť diagnostika alebo riešil už niekto podobný problém?
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 21. 04. 2011 21:35

ta kontrolka znamena, ze je bordel v palivu-odkalit filtr..pripadne celou nadrz
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 21. 04. 2011 21:46

Hm,ako som písal vyššie filter som dnes vymenil...nádrž zatiaľ nie :wink:
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 21. 04. 2011 21:47

na filtru i na nadrzi je odkalovaci sroub..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

blackdead
Příspěvky: 29
Registrován: 05. 03. 2006 21:01
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od blackdead » 23. 06. 2011 19:35

tak ja se taky pripojim-mam podobny problem.zacala mi svitit ta zluta kontrolka a sviti porad.auto normalne startuje,jede akorat se mi zda ze malicko míň,mohlo to spadnout do nouzaku ?a na co se mam podivat ?diky moc za radu.
BMW 324td,r.v.90

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 23. 06. 2011 22:18

Nejspíš je v prdeli řídící vstřik
No smoke, no fun...
Obrázek

blackdead
Příspěvky: 29
Registrován: 05. 03. 2006 21:01
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od blackdead » 24. 06. 2011 19:39

co to znamena ?muze se to jeste vic vysrat?uz schanim jinej
BMW 324td,r.v.90

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 24. 06. 2011 21:25

no když to řeknu ve zkratce, tak ti motor běží v nouzovém režimu. ECU ti nedolaďuje předvstřik na čerpadle podle aktuálního zatížení a jízdního režimu a to jede jenom na základní, mechanicky nastavený předvstřik. Vysrat by se nic dalšího díky tomuto nemělo, nicméně chod motoru je asi trochu tvrdší. Ideální to ale ovšem neni, že jo.... :)
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět