
KO ojnice na druhém válci
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
no to ze se potkal ventil s pistem na to vliv nema (ohl se ventil a malej zarez do pistu - to na tlak nemá vliv pokud jsi to opravil - vymenil ventil popripade voditko...popripade dal jinou hlavu bo nevim co jsi s tim presne udelal
), proste je to jetý no , bud to chceš řešit a investuješ do toho ranec , a nebo budeš jezdit dál no ... neco mezi není.

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
zjistíš jestli ti těsní kroužky. ale ne moc ať nezničíš měřák. kdyby to netěsnilo, tak to proteče a tlak prd. buď benzín, nebo olej, teď si nejsem jistej, ať promluví někdo fundovanější...
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Nemáš tlak, zaleješ, máš tlak, neproteklo to, zaleješ nemáš tlak, buď to proteklo a kroužky k.o. nebo problém jinde.marlin píše:přemýšlím, jak poznám že to proteče, když do válce vidím jen otvorem přes svíčku.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Hlava válců:
Pokud je nízkej tlak ve válcích nemusí to vždy znamenat poškození válců či netěsnost pístních kroužků. Měří se při teplým motoru a správně nastavených ventilových vůlích tak, že vyšroubujem všechny svíčky a do díry zasunem manometr, otevřem škrtící klapky(dáme plnej plyn) a protočíme startérem motor asi 4sekundy až se ručka dostane na maximální hondotu. Dobrá hodnota je 10-14atm a mezi válci by neměl být větší rozdíl než 2 atm. Pokud jsou tlaky poněkud nízké stříkni do válce trochu oleje čímž se utěsní pístní kroužky a pokud je tlak stále nízký uniká vzduch kolem ventilů. Při sundávání hlavy je potřeba prvně sundat ventilový víko, pak povolíme a vyšroubuejm napínák rozv. řetězu na zadní straně válců mezi 2. a 3. karburátorem. Sundáme vačky a přivážem si řetízek aby nespadl do šachty. Povolíme matice hlavy, která jde sundat i z motoru v rámu.
viz.:
http://www.gsxr.wz.cz/hlava.htm
Pokud je nízkej tlak ve válcích nemusí to vždy znamenat poškození válců či netěsnost pístních kroužků. Měří se při teplým motoru a správně nastavených ventilových vůlích tak, že vyšroubujem všechny svíčky a do díry zasunem manometr, otevřem škrtící klapky(dáme plnej plyn) a protočíme startérem motor asi 4sekundy až se ručka dostane na maximální hondotu. Dobrá hodnota je 10-14atm a mezi válci by neměl být větší rozdíl než 2 atm. Pokud jsou tlaky poněkud nízké stříkni do válce trochu oleje čímž se utěsní pístní kroužky a pokud je tlak stále nízký uniká vzduch kolem ventilů. Při sundávání hlavy je potřeba prvně sundat ventilový víko, pak povolíme a vyšroubuejm napínák rozv. řetězu na zadní straně válců mezi 2. a 3. karburátorem. Sundáme vačky a přivážem si řetízek aby nespadl do šachty. Povolíme matice hlavy, která jde sundat i z motoru v rámu.
viz.:
http://www.gsxr.wz.cz/hlava.htm
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
zkusil bych olej , ale podstatny je taky to mnozstvi ktery tam das ... pokud tam toho najebes tak nezjistis nic 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Já to myslel na ten válec s malým tlakem.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
já bych to viděl na pár mililitrů, jen aby se zalil malinko ten píst, zkusil bych to na tom druhm motoru, jestli máš hlavu dole 

Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
díky
jenom lama otázka. jestliže netěsní píst přes pístní kroužky tak kolko škody to napáchá pak na motoru, když to poskládám a budu jezdit. Olej mi to bude žrít to vím + ztráta výkonu v důsledku špatného tlaku, ale je zajímalo by mě, jaké další věci by to mohlo napáchat. nepravidelný chod, znčený motor apod.
jenom lama otázka. jestliže netěsní píst přes pístní kroužky tak kolko škody to napáchá pak na motoru, když to poskládám a budu jezdit. Olej mi to bude žrít to vím + ztráta výkonu v důsledku špatného tlaku, ale je zajímalo by mě, jaké další věci by to mohlo napáchat. nepravidelný chod, znčený motor apod.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
takhle dopadl píst v rodinném podautě..brácha s tim jel cca 20km, nikdo netušil, že něco ruplo...je vidět, že ten horní kroužek se asi šprajcnul, nebo praskl a tak to začalo brousit...hliník z pístu se natavil na ventily a na sedla ventilů, navíc to poškrábalo honování válce, takže blok by to stejně netěsnilo pořádně s novým pístem..motor šel na šrot.


Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
no zase íst jde v pohodě, nikde není nic slyšet že by něco drhlo. Ale je otázka, co to udělá při prvním zážehu. Takže asi nejlepší postup bude vybodnout se na skládání a vytáhnout píst a vyměnit kroužky.
Nevíte někdo, jestli jde píst vyndat, když je motor v autě?
Ale tak přemýšlím, že by ten jeden ventil nějak poškodil pístní kroužek a třeba by ho vyosil. Nebo co se tam mohlo stát.
Nevíte někdo, jestli jde píst vyndat, když je motor v autě?
Ale tak přemýšlím, že by ten jeden ventil nějak poškodil pístní kroužek a třeba by ho vyosil. Nebo co se tam mohlo stát.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
takže sem to dnes poskládal a nahodil motor. A nejhorší možný scénář se vyplnil. Tlak se nakonec ustálil na 11bar, ale je z toho traktůrek. Takže KO ojnice nebo šála na druhém válci.
Takže co teď. Můžu vyměnit jen tu jednu ojnici, píst nechat apod. Nebo musím vyměnit kompletní kliku a všechny ojnice? S tím že ojnice se šálou bych vzal z jiného motoru a nekupoval novou (co jsem koukal tak nová sada stojí cca 200 dolarů)
A s tím, mohu sundat velkou vanu na autě a vtáhnout ten píst s motorem v autě, nebo musí motor ven?
Takže co teď. Můžu vyměnit jen tu jednu ojnici, píst nechat apod. Nebo musím vyměnit kompletní kliku a všechny ojnice? S tím že ojnice se šálou bych vzal z jiného motoru a nekupoval novou (co jsem koukal tak nová sada stojí cca 200 dolarů)
A s tím, mohu sundat velkou vanu na autě a vtáhnout ten píst s motorem v autě, nebo musí motor ven?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
co to je motor jede jako trakturek ? jako zvoni to mlátí to ? pokud to mlati muze byt i pistni cep v prdeli , sisata klika , protoceny lozisko v ojce ... ojnici sežen jetou , loziska novy , a pak jde o to co je v prdeli , klika sisata tak to je na brus + adekvatní loziska ... atd. je potřeba zjistit co tomu vlastně je ? jinak pist spodem nevytahnes , musi hlava dolumarlin píše:takže sem to dnes poskládal a nahodil motor. A nejhorší možný scénář se vyplnil. Tlak se nakonec ustálil na 11bar, ale je z toho traktůrek. Takže KO ojnice nebo šála na druhém válci.
Takže co teď. Můžu vyměnit jen tu jednu ojnici, píst nechat apod. Nebo musím vyměnit kompletní kliku a všechny ojnice? S tím že ojnice se šálou bych vzal z jiného motoru a nekupoval novou (co jsem koukal tak nová sada stojí cca 200 dolarů)
A s tím, mohu sundat velkou vanu na autě a vtáhnout ten píst s motorem v autě, nebo musí motor ven?

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
rozdělej to , koukni na to a budeš chytřejší
takto ti poradíme každej akorát prd pokud to mlátí no ...

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
já už sem nad tím zlomil hůl, laborovat co s tím je. Krysa půjde pod kudlu, protože se nevyplatí do toho auta vrážet peníze a čas. Aspoň bude o jeden vrak na silnicích méně. A koupím něco rozumného na ježdění do práce. třeba 740.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska