Nevrací se volant
Nevrací se volant
po výměně všech kuláků v ramenech, stabi a čepů řízení se za jízdy ztuha vrací volant - poslední čtvrtotáčka. Ochodí se to, nebo je něco špatně - třeba geometrie
ps: mám servo
ps: mám servo
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevrací se volant
Jak jsi tam ty kuláky do ramen dostával?Dymak píše:po výměně všech kuláků v ramenech
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Re: Nevrací se volant
nechal sem si je tam nalisovat, neboť ve svěráku sem se na to necejtil (ale taky to jde ) a mlátit do toho palicí je kravinaHanis píše:Jak jsi tam ty kuláky do ramen dostával?Dymak píše:po výměně všech kuláků v ramenech
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Venco sorry, ale musím souhlasit s Dymakem. Čepy do ramen se lisují, mlátit do nich kladivem i přes nějakej kroužek je trochu prasárna. Pár už jsem jich nalisoval a vím jaká je potřebná síla na zális do ramene což se s kladivem opravdu moc neslučuje. Každopádně jakékoliv poškození spodní časti čepu má za následek ztuhnutí čepu kdy je potom třeba větší síla na volant.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
Kdybych onehdá měl lis (možná že si ho stejně udělám), dělal bych to na lisu.Hanis píše:Venco sorry, ale musím souhlasit s Dymakem. Čepy do ramen se lisují, mlátit do nich kladivem i přes nějakej kroužek je trochu prasárna. Pár už jsem jich nalisoval a vím jaká je potřebná síla na zális do ramene což se s kladivem opravdu moc neslučuje. Každopádně jakékoliv poškození spodní časti čepu má za následek ztuhnutí čepu kdy je potom třeba větší síla na volant.
Mlátit do nich palicí přes vhodné kroužky se mi jako prasárna vůbec nejeví.
Síla na zális čepu do ramene se velmi dobře slučuje s palicí (kladivo jsem nejmenoval).
K poškození spodní části čepu dojít nemohlo (jak...?).
Vyrobit prasárnu, vyžadující v provozu větší sílu na volant?
To snad ani neumím...
Hanis píše:Pokud jakýmkoliv způsobem "zmáčkneš" spodní misku čepu zdeformuješ silonový pouzdro čepu a ten pak silně zatuhne.Venca. píše:K poškození spodní části čepu dojít nemohlo (jak...?)
Jo ták, tys myslel že jsem do toho řezal zespodu rovnou palicí....
"...palicí přes vhodné kroužky..."
- to znamená přes kroužek takovýho průměru, aby seděl na tělese toho kuláku (na tom plášti z ocele).
Samozřejmě, že na tu pukličku, kterou je to zavřený, nesmí přijít jakýkoli náraz při tom lisování.
Pokud bych to dělal na lisu, taky jí nesmím zmáčknout (a taky bych použil ten kroužek).
Vnitřek čepu důvěrně znám.
Všechno, co rozeberu a není už k použití, zkoumám i zevnitř
Takže vím, na co bacha.
A před tou montáží jsem taky využil teplo (rameno do trouby, čep do lednice).
-----------
Proto píšu:
S CITEM...
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No to by mě mohlo... zlatej lis práce na 20 min maximálně i se silentblokama ramenVenca. píše:- to znamená přes kroužek takovýho průměru, aby seděl na tělese toho kuláku (na tom plášti z ocele).
Samozřejmě, že na tu pukličku, kterou je to zavřený, nesmí přijít jakýkoli náraz při tom lisování.
Pokud bych to dělal na lisu, taky jí nesmím zmáčknout (a taky bych použil ten kroužek).
Vnitřek čepu důvěrně znám.
Všechno, co rozeberu a není už k použití, zkoumám i zevnitř
Takže vím, na co bacha.
A před tou montáží jsem taky využil teplo (rameno do trouby, čep do lednice).
-----------
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Co když to nejde lisem? Můžu to nahřát třeba autogenem?
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Ja je zatím nemůžu dostat ani ven. Tak jestli to má cenu nahřát když je v tom ještě čep? Respektive je tam jen ta miska, vnitřek se vytlačil lisem.
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
ahoj,to vis ze to muzes ohrat plamenem.Tak sem to take delal,pak nechat postupne schladit,ne pod vodou,kdyz bude rameno jeste teple,tak tam soupnout cep vyndany z mrazaku,lisuji skoro vzdy palici a s nastavcema.Pote ochladit vodou,at nevyhrejes vazelinu,ja jeste sundavam prachovku a davam tam vic vazeliny,nekdy se mi stalo ze tam nebyla vubec,takze to i kontroluji.Cus
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS