Jakej typ svicek Brisk?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Jakej typ svicek Brisk?

Příspěvek od doxa » 14. 05. 2003 18:34

Kluci tady psali, ze na plyn davaj ty obycejny Brisky, ale nepovedlo si mi zjistit, co je to za typ, mam 320 r.87 Hrozne na to pospicham, protoze mi to trochu strili, tak sorry, ze jsem davam takovou prkotinu. Jinak pozor na Lovtec. Brc je schvaleny na hromadny prestavby, ale Lovtec nikoliv, bohuzel ho tam uz mam :evil: :evil: :evil:

Uživatelský avatar
Dolik007
Příspěvky: 166
Registrován: 18. 02. 2003 19:34
Bydliště: Brno a okolí...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dolik007 » 14. 05. 2003 19:10

Brisk má speciální řadu pro pohon na LPG - Silver. Do 320i pak z této řady LR17YS - ale to si můžeš zjistit na stránkách Brisku http://www.brisk.cz

Snad sem pomohl :-D

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 14. 05. 2003 20:45

Dolik007 píše:Brisk má speciální řadu pro pohon na LPG - Silver. Do 320i pak z této řady LR17YS - ale to si můžeš zjistit na stránkách Brisku http://www.brisk.cz

Snad sem pomohl :-D
Diky pomohl si mi hodne! :wink: Mas zkusenosti s tim jak tam dlouho vydrzi?

Uživatelský avatar
Dolik007
Příspěvky: 166
Registrován: 18. 02. 2003 19:34
Bydliště: Brno a okolí...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dolik007 » 15. 05. 2003 07:57

doxa píše:
Dolik007 píše:Brisk má speciální řadu pro pohon na LPG - Silver. Do 320i pak z této řady LR17YS - ale to si můžeš zjistit na stránkách Brisku http://www.brisk.cz

Snad sem pomohl :-D
Diky pomohl si mi hodne! :wink: Mas zkusenosti s tim jak tam dlouho vydrzi?
Není zač, od toho tady to fórum je :D

Zkušenosti přímo s těmato nemám - LPG nevlastním, ale používám Brisky osobně už dlouho a zatím /ťuk ťuk/ v pohodě 8) A co se týká tý výdrže - to ti nepovím, ale určitě bych nepřekročil 20 tkm - je lepší měnit dřív než pozdě :-)

pohoda

Příspěvek od pohoda » 15. 05. 2003 20:55

no to ja sem dal nový brisky předepsaný na můj typ 318 m10 a šlo to na dva na tři valce pak to chciplo.tak sem dal zpátky starý ngk a šlo to v pohodě.tak nevim čim to ale asi to bylo těma svíčkama ne.

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 16. 05. 2003 10:33

Muzes ty plynovy svicky vyzkouset, ale v praxi s nimy neni dobra zkusenost. Jsou drahy a mozna budes zklamanej. Doporucuju bezny svicky za par supu Brisk (myslim ze staly asi 30 nebo 40? nevim, ale bylo to malo). Vymenuj je s olejem a neni co resit. Typ Ti reknou z katalogu podle auta vsude, kde je prodavaji.

Hodne zdaru Batman

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 16. 05. 2003 11:38

U M40 pouzivam DOR15LGS a zda se ze s tim neni problem. Najel jsem s nima asi 10k km a pres zimu starty ok.

Standardni typy pro M40 motor jsou DR17YPP (platinove)
a pro M10 LR17YPP a nebo LR17YS (stribrne).

Zajimalo by mne kdo jezdi na orig. jestli jsou rozdily s jinymi typy,
Bosch F8LCR (pro M40) nebo W8LCR pro sestivalce.
Mate nejake srovnani zkusenosti jedno a vice elektrodove svicky
Bosch 4platinum?

doxa
Příspěvky: 40
Registrován: 21. 02. 2003 14:17
Bydliště: SkoroPraha

Příspěvek od doxa » 17. 05. 2003 11:13

Batman píše:Muzes ty plynovy svicky vyzkouset, ale v praxi s nimy neni dobra zkusenost. Jsou drahy a mozna budes zklamanej. Doporucuju bezny svicky za par supu Brisk (myslim ze staly asi 30 nebo 40? nevim, ale bylo to malo). Vymenuj je s olejem a neni co resit. Typ Ti reknou z katalogu podle auta vsude, kde je prodavaji.

Hodne zdaru Batman
Drahy tolik nejsou (asi 68kc), ale mas pravdu, jsou uplne na hovno, mam pocit, ze to jede o hodne hur. :evil:

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 17. 05. 2003 11:45

Jo delam ve firme kde se montuje LPG a za tech 6 let se vyskyt snad jenom jeden chlapek, kterej si ty plynovky pochvaloval. Mel favorita. Co vic dodat.

Odpovědět