zvuky při slapání na spojku
- sir.lukash
- Příspěvky: 91
- Registrován: 21. 07. 2008 19:36
zvuky při slapání na spojku
to, že mě vrzalo ta pružina co vrací pedál, vyřešilo pár kapek oleje. Ale ještě mě to dělá zvuky, které vychází od motoru. Typický vrzání (trochu jako kdyz nejsou namazaný dveře). Nevíte, jestli se tam to ložisko bo co to tam je, dá namazat??
PS: tatka říkal, že traktory měli nejakou hadicku, pres kterou šlo poslat tam ke spojce (ne na lamelu) trosku oleje a tim se to vrzani spravilo. nema E30ka taky něco takovýho?? nb jak se to řeší??
PS: tatka říkal, že traktory měli nejakou hadicku, pres kterou šlo poslat tam ke spojce (ne na lamelu) trosku oleje a tim se to vrzani spravilo. nema E30ka taky něco takovýho?? nb jak se to řeší??
BMW 318i --> that's the stuff!
Re: zvuky při slapání na spojku
To tedy nemá.sir.lukash píše: ..nema E30ka taky něco takovýho?? nb jak se to řeší??
A poslední tuzemský auto, kde to bylo, je stará Octavia (1958-1971).
---
www.bmwfans.info
- prohlídni si katalog...
.
- Giorgio.Nv
- Příspěvky: 312
- Registrován: 06. 10. 2008 19:52
- Bydliště: New Village ... Praha-východ 732953835
Na spojce bud to vypinaci lozicko nebo by to mohly delat i opotrebene jazycky na pritlacnym kotouci, mozna i opotrebeny pruziny tlumici razy na lamele. Vyresis to vymenou za novou spojku asi.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
-
- Příspěvky: 8
- Registrován: 03. 10. 2010 22:44
- Melisek^076
- Příspěvky: 154
- Registrován: 11. 02. 2003 20:04
- Bydliště: Karlovy Vary
Tak už mi to odešlo. Spojka úplně zatuhla a už si s nastartovaným motorem nezařadim
Už jste někdo vyměnil spojku pouze v garáži bez pořádného zvedáku???
Jak vyndat tu skříň? Šrouby mezi motorem jsou povolené v pohodě. Ale teď jak to od sebe dostat. Jedna věc je kardan, ten se povolí ještě jak takš. Ale pak tam nějak ještě drží šaltrpáka, resp ta kulisa s ložiskem. Nebo se to nepovoluje... Asi se to tu už řešilo, nemáte indicii jak to rychle najít aniž bych pročítal stovky slepých odkazů...
Díky za hylfa...

Už jste někdo vyměnil spojku pouze v garáži bez pořádného zvedáku???
Jak vyndat tu skříň? Šrouby mezi motorem jsou povolené v pohodě. Ale teď jak to od sebe dostat. Jedna věc je kardan, ten se povolí ještě jak takš. Ale pak tam nějak ještě drží šaltrpáka, resp ta kulisa s ložiskem. Nebo se to nepovoluje... Asi se to tu už řešilo, nemáte indicii jak to rychle najít aniž bych pročítal stovky slepých odkazů...
Díky za hylfa...
E21 318 karburator Death Banger
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
No hlavně bych potřeboval vědět jak je tam přidělana ta kulisa od řadící páky. Táhlo je normálně na závlačku, ale pak je tam hliníková kulisa co drží nahoře na převodovce a není tam vidět. A hmatem to nepoznám 

E21 318 karburator Death Banger
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
Já měnil spojku na isu poprvé a v pohodě bez zvedákuMíšánek píše:no myslím si, že bez nějakého zvedáku nebo montážní jámy si moc neporadíš, i když znám pár dobrodruhů, kteří si dali výměnu na parkovišti před barákemale ti už aspoň věděli co a jak a nedělali to poprvé no...

Camaro, ta hliníková kulisa tam drží na čepu, kterej je zajištěnej polohou proti vysunutí, nejdřív se to musí otočit a pak to de vysunout, ale jak už řekl kolega - není to třeba, prostě se vyndá špajska s komplet řazením.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nejvetsi pruser je uvolnit zarazku na hrbetu spajzky bez zvedaku nebo jamy, vysunout ji pak ven je uz s prstem v noseaula píše:ta hliníková kulisa tam drží na čepu, kterej je zajištěnej polohou proti vysunutí, nejdřív se to musí otočit a pak to de vysunout, ale jak už řekl kolega - není to třeba, prostě se vyndá špajska s komplet řazením.

Aula, díky. Pochopil jsi můj problém bezvadně. Ta kulisa je na druhém konci píchnutá v nějakém plechovém pouzdérku navařeném na kastli. Proto se raději ptám, bo pak vyndání s řadičkou mi asi nepůjde. Nejdříve zkusím ten čep a vyndání komplet si nechám jako plán B. Čím by ten čep šel pootočit
PLS. Díky.
Jo a když porovnám práci pod zvedákem a nebo jen na dlažbě tak zvedák má výhodu v tom prostoru okolo všeho a dlažba má zas výhodu, že si u toho člověk hezky poleží, občas i schrupne

Jo a když porovnám práci pod zvedákem a nebo jen na dlažbě tak zvedák má výhodu v tom prostoru okolo všeho a dlažba má zas výhodu, že si u toho člověk hezky poleží, občas i schrupne

E21 318 karburator Death Banger
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
Ten čep má na jednom konci (asi pravý z pohledu od od difu) jakoby páku na který je profil "U" otočen dolů na "protiprfil "I" (který těsně obepína) to jest na převodovce - tento "zámek" brání vyjetí čepu z polohy. Vycvaknout to lze tenkým šroubovákem, kterej strčíš mezi to U a převodovku a odklopíš to aspon o 80 stupnů nahoru, to už pak umožní vysunutí čepu doprava (z pohledu od difu).
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella