m10 nechce naskočit

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 23. 12. 2005 22:19

no nápodobně!!tak si to zkus....
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 25. 12. 2005 17:26

vyřešeno, byly to svíčky a jeden vstřik KO :lol:

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 25. 12. 2005 17:31

jo a k tomu palci, 2mm nemaj žádnej vliv. A u předstihu, můžeš otáčet zhruba až o 5cm a motor běží, ale blbě.

Mišan26
Příspěvky: 6
Registrován: 11. 10. 2009 20:19

Nastevnei

Příspěvek od Mišan26 » 16. 10. 2010 18:10

Cau panove prosim vas nemate navod jak nastavit rozdelovac cely je cely rozahseny auto nejde vubec nastrtovat.... predem dekuji

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Re: Nastevnei

Příspěvek od Kejzi » 16. 10. 2010 20:14

Mišan26 píše:Cau panove prosim vas nemate navod jak nastavit rozdelovac cely je cely rozahseny auto nejde vubec nastrtovat.... predem dekuji
Pokud máš M10 ,tak si musíš nastavit rozdělovač na značky,tzn. když se podíváš za motor,kde se spojuje s převodovkou ze zhora,tak tam uvidíš otvor.Skrz ten otvor vidíš setrvačník,který má v určitém místě rysku,takže si musíš otáčet motorem (myslím 32 klíč) přes řemenici na klikovém hřídeli,na řemenici je sice taky ryska,ale už jsem viděl pár M10,kterým ryska na řemenici nekryla se značkou na bloku,takže přesnější je ten setrvačník.....Když tohle všechno máš,tak sundáš víčko rozdělovače a pootočíš s ním tak,aby ryska na palci kryla s ryskou na rozdělovači,ta je sice špatně vidět,ale je tam jakoby takový zářez....pak si dotáhneš rozdělovač,nandáš víčko a základní předstih máš nastavený,pak jen při běhu motoru doladit.....Pokud se v něčem pletu,tak mě prosím opravte,páč je to zhruba rok co jsem na své M10 dělal základní předstih...
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Mišan26
Příspěvky: 6
Registrován: 11. 10. 2009 20:19

Příspěvek od Mišan26 » 17. 10. 2010 08:11

Oki to by nemelo byt zas tak tezke a myslis ze bys nasel nejake foto ???

Mišan26
Příspěvky: 6
Registrován: 11. 10. 2009 20:19

Příspěvek od Mišan26 » 17. 10. 2010 08:12

jeste jedna vec je menozne ze se muze tocit rodelovac prosti smeru hodinovych rucicek..?? protze mne se toci proti smeru.. a cim toje ze se toci proti

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 17. 10. 2010 09:59

Mišan26 píše:jeste jedna vec je menozne ze se muze tocit rodelovac prosti smeru hodinovych rucicek..?? protze mne se toci proti smeru.. a cim toje ze se toci proti
Mě se točí taky proti směru,teď jsem to byl omrknout,takže to asi tak má být...
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Mišan26
Příspěvky: 6
Registrován: 11. 10. 2009 20:19

Příspěvek od Mišan26 » 17. 10. 2010 10:11

Oki takze ted uz jenom vychytat ten rozdelovac a aby to zapalilo sms myslisze bys mohl poslat fotku?? zkusim to a uvidim

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 17. 10. 2010 10:12

Mišan26 píše:Oki takze ted uz jenom vychytat ten rozdelovac a aby to zapalilo sms myslisze bys mohl poslat fotku?? zkusim to a uvidim
S fotkou nebude problém,pokud vydržíš,tak to odfotím u sebe na autě a pak ti to sem hodim...
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 17. 10. 2010 11:22

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Mišan26
Příspěvky: 6
Registrován: 11. 10. 2009 20:19

Příspěvek od Mišan26 » 17. 10. 2010 20:28

Dikmoc mi to pomohlo motor chytne ale chcipne a kdy pridas plyn tak se udisi tak nevim kde je problem zas :(

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 18. 10. 2010 09:25

me tohle na M10 delalo palivovy cerpadlo :idea:

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 18. 10. 2010 13:39

Mišan26 píše:Dikmoc mi to pomohlo motor chytne ale chcipne a kdy pridas plyn tak se udisi tak nevim kde je problem zas :(
Nemáš zač,určitě to časem pomůže i jiným :) To chcípání mi to dělalo taky,může to dělat čerpadlo,jak psal Big Mara,ale může to dělat i váha vzduchu nebo šoupě přídavného vzduchu,jako v mém případě cca. před rokem u mě však stačilo jen sundat plastový kryt z váhy a trochu pootočit tím ozubeným kolečkem co je uvnitř,šoupě jsem však musel vyměnit za jinné,protože ta klapka co je uvnitř se z poloviny rozpadla a navíc se ještě přidírala...... Ovšem v tvém případě,když píšeš,že po přidání plynu se udusí,tak bych to viděl na tu váhu vzduchu,nebo na špatně seřízenou hladinu CO (imbus na tělese váhy vzduchu)....
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 18. 10. 2010 19:23

Taky teď řeším problém s M10, byl by někdo z majitelů tak hodnej a vyfotil mi zapojení těch tří relátek pod plastovym krytem, je tam relé pumpy a ještě něco. Potřeboval bych vidět zapojení vodičů (barvy) co jdou do relátek.
dík
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 18. 10. 2010 20:15

Stepan píše:Taky teď řeším problém s M10, byl by někdo z majitelů tak hodnej a vyfotil mi zapojení těch tří relátek pod plastovym krytem, je tam relé pumpy a ještě něco. Potřeboval bych vidět zapojení vodičů (barvy) co jdou do relátek.
dík
Pokud se nepletu, jsou tam:

- relé palivový pumpy
- relé vyhřívání lambda sondy
- relé VAC (vacuum advanced control - otvírá průchod řízení podtlakový regulace předstihu)

Bohužel nic nevyfotím, nemám teď možnost.

Doporučuju schémata, ve FAQ je odkaz na US verzi 318i M10, ale barvy by měly sedět.

.

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 19. 10. 2010 12:28

No na mym svazku se podepsal kutil a kousek od relátek je ustřiženej černomodrej drát a nevim kam patřil :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 21. 10. 2010 14:16

ještě jedna prosbička, mohl by někdo sundat prachovku na konektoru k váze vzduchu a popsat barvy drátů 1-5?
dík
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
ŘezyBMWE30
Příspěvky: 136
Registrován: 13. 12. 2009 13:07
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od ŘezyBMWE30 » 19. 11. 2010 17:19

zdravim. taky mám problém s m10. shořel mi kabel + (15) na zapalovací cívku. Kabel sem nahradil za nový a teď mi motor naskočí jen pod plynem a to jen na 2-3 válce a nakonec chcípne. vyměnil jsem snad vše co by mohlo mít spojitost s tím skratovaným kabelem kromě váhy vzduchu.Čím by to mohlo být? prosím o radu. Díky

Odpovědět