m10 nechce naskočit
Re: Nastevnei
Pokud máš M10 ,tak si musíš nastavit rozdělovač na značky,tzn. když se podíváš za motor,kde se spojuje s převodovkou ze zhora,tak tam uvidíš otvor.Skrz ten otvor vidíš setrvačník,který má v určitém místě rysku,takže si musíš otáčet motorem (myslím 32 klíč) přes řemenici na klikovém hřídeli,na řemenici je sice taky ryska,ale už jsem viděl pár M10,kterým ryska na řemenici nekryla se značkou na bloku,takže přesnější je ten setrvačník.....Když tohle všechno máš,tak sundáš víčko rozdělovače a pootočíš s ním tak,aby ryska na palci kryla s ryskou na rozdělovači,ta je sice špatně vidět,ale je tam jakoby takový zářez....pak si dotáhneš rozdělovač,nandáš víčko a základní předstih máš nastavený,pak jen při běhu motoru doladit.....Pokud se v něčem pletu,tak mě prosím opravte,páč je to zhruba rok co jsem na své M10 dělal základní předstih...Mišan26 píše:Cau panove prosim vas nemate navod jak nastavit rozdelovac cely je cely rozahseny auto nejde vubec nastrtovat.... predem dekuji
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
Mě se točí taky proti směru,teď jsem to byl omrknout,takže to asi tak má být...Mišan26 píše:jeste jedna vec je menozne ze se muze tocit rodelovac prosti smeru hodinovych rucicek..?? protze mne se toci proti smeru.. a cim toje ze se toci proti
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
S fotkou nebude problém,pokud vydržíš,tak to odfotím u sebe na autě a pak ti to sem hodim...Mišan26 píše:Oki takze ted uz jenom vychytat ten rozdelovac a aby to zapalilo sms myslisze bys mohl poslat fotku?? zkusim to a uvidim
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
Nemáš zač,určitě to časem pomůže i jinýmMišan26 píše:Dikmoc mi to pomohlo motor chytne ale chcipne a kdy pridas plyn tak se udisi tak nevim kde je problem zas

M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
Taky teď řeším problém s M10, byl by někdo z majitelů tak hodnej a vyfotil mi zapojení těch tří relátek pod plastovym krytem, je tam relé pumpy a ještě něco. Potřeboval bych vidět zapojení vodičů (barvy) co jdou do relátek.
dík
dík
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

Pokud se nepletu, jsou tam:Stepan píše:Taky teď řeším problém s M10, byl by někdo z majitelů tak hodnej a vyfotil mi zapojení těch tří relátek pod plastovym krytem, je tam relé pumpy a ještě něco. Potřeboval bych vidět zapojení vodičů (barvy) co jdou do relátek.
dík
- relé palivový pumpy
- relé vyhřívání lambda sondy
- relé VAC (vacuum advanced control - otvírá průchod řízení podtlakový regulace předstihu)
Bohužel nic nevyfotím, nemám teď možnost.
Doporučuju schémata, ve FAQ je odkaz na US verzi 318i M10, ale barvy by měly sedět.
.
- ŘezyBMWE30
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13. 12. 2009 13:07
- Bydliště: Ústí nad Labem
zdravim. taky mám problém s m10. shořel mi kabel + (15) na zapalovací cívku. Kabel sem nahradil za nový a teď mi motor naskočí jen pod plynem a to jen na 2-3 válce a nakonec chcípne. vyměnil jsem snad vše co by mohlo mít spojitost s tím skratovaným kabelem kromě váhy vzduchu.Čím by to mohlo být? prosím o radu. Díky