Vďaka za navedenie, dnes sa na to už asi vys... lebo idem do práce... ale napíš mi mejla na adresu ktorú mám v profile (pre istotu therealslimshady@centrum.sk ), poprípade mi sem napíš kde bývaš a tak...Rotten píše:Tak s tim asi bude problem. Vsude je neco, ale zadnej kompletni planek etovyho motoru jsem nevidel. Ani v ty posrany brozure BMW Jak na to to neni. Tech motoru je spoustu typu, kazdy typ ma zas ruzny vyfikundace podle vykonu, roku vyroby, Kat neKat, proste je toho moc. Jakmile nekde uvidis typky s E30, dej se s nima do reci a postupne neco zjistis. I kdyz never kazdymu, vic jak 50 procent terii jsou bludy. Ja sam mam 325e, nikdo nevi co je to za blok, protoze se delaly 2 typy, hlavu mam z dvoulitra coz pridalo cca 40 koni, sani z 2.5, je to cely postaveny zpusobem: hele nejede to, tak tu hadici dame sem a hele uz to jede. Nedelam si prdel, byl jsem u toho kdyz to borec stavel a pak jsem to po naky dobe koupil. Takze jestli mas original etu, rad bych se nekdy mrknul, jak to tam mas vsechno zapojeny. Bydlim taky v Praze.
Nicmene k veci. Jdi zas dolu, otevri to a cum: volnobezny ventil je na parohach (ty stribny trubky sani uplne nahore). Ten ventil je stribrny valecek cca 4cm v prumeru a 8 cm dlouhej. Ja ho mam pripevnenej hadici primo k parohum primo nad hlavou - je na te strane co civka. Muze ale byt taky na druhy strane tesne pred skrtici klapkou (to je ta packa, ktera se hejba kdyz pridas plyn). Zkus to a dej vedet, jestli se to povedlo.
M20 otacky
RE:
Faszom a seggedbe verem te buzi
RE:
No teraz pred odchodom do práce som to vyskúšal... Naštartoval som auto, a teraz div sa svete, za studena to nehoupalo. Skúšal som sa s tým hrať s plynom, ale nič, nehoupalo to. Asi po 5. minútach to prišlo, ale vo veľmi jemnom rozmedzí... normálne to šlo na 1.000ot/min (nie je to moc na voľnobeh?) a potom to chvíľkami ale veľmi jemne kleslo na 900, alebo stúplo na 1.100ot/min... Tak som odpojil ten konektor z toho valčeka, a otáčky stúpali vyššie a vyššie... keď som to zapojil späť, šlo to ok... teda zas tak, že to kolísalo, ale fakt "jemne" Tak kde mám hľadať chybu kuwa?Rotten píše:Tak s tim asi bude problem. Vsude je neco, ale zadnej kompletni planek etovyho motoru jsem nevidel. Ani v ty posrany brozure BMW Jak na to to neni. Tech motoru je spoustu typu, kazdy typ ma zas ruzny vyfikundace podle vykonu, roku vyroby, Kat neKat, proste je toho moc. Jakmile nekde uvidis typky s E30, dej se s nima do reci a postupne neco zjistis. I kdyz never kazdymu, vic jak 50 procent terii jsou bludy. Ja sam mam 325e, nikdo nevi co je to za blok, protoze se delaly 2 typy, hlavu mam z dvoulitra coz pridalo cca 40 koni, sani z 2.5, je to cely postaveny zpusobem: hele nejede to, tak tu hadici dame sem a hele uz to jede. Nedelam si prdel, byl jsem u toho kdyz to borec stavel a pak jsem to po naky dobe koupil. Takze jestli mas original etu, rad bych se nekdy mrknul, jak to tam mas vsechno zapojeny. Bydlim taky v Praze.
Nicmene k veci. Jdi zas dolu, otevri to a cum: volnobezny ventil je na parohach (ty stribny trubky sani uplne nahore). Ten ventil je stribrny valecek cca 4cm v prumeru a 8 cm dlouhej. Ja ho mam pripevnenej hadici primo k parohum primo nad hlavou - je na te strane co civka. Muze ale byt taky na druhy strane tesne pred skrtici klapkou (to je ta packa, ktera se hejba kdyz pridas plyn). Zkus to a dej vedet, jestli se to povedlo.
Faszom a seggedbe verem te buzi
Mužou to taky dělat podtlaky... občas se to ale blbě zjišťuje...jednou sem nešel chybku u zaslepky na vyndavání tyče vahadel z hlavy...byla tam nepatrná skulinka a trvalo mi to skoro celej den... koho by napadlo, že to muže dělat takováhle blbost
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
RE:
Tak na toto sa tiež pozriem... a napíšem keď na niečo prídemMacek píše:Mužou to taky dělat podtlaky... občas se to ale blbě zjišťuje...jednou sem nešel chybku u zaslepky na vyndavání tyče vahadel z hlavy...byla tam nepatrná skulinka a trvalo mi to skoro celej den... koho by napadlo, že to muže dělat takováhle blbost
Faszom a seggedbe verem te buzi
RE:
loooooooooooooooool clovece, to je moc ))Rotten píše:Cece, tak jak jsi tu o tom zacal psat, tak jsi mi to normalne privolal. Zacalo mi to delat taky. I za tapla i za studena, ale jenom nekdy. S tema tesnenima u tyci ventilu by to bejt mohlo, protoze je mam v prdeli. Nevite nekdo, kde se daji koupit?
Može sem niekto napísať, že napríklad keď teoreticky mám v pi*i tesnenia (ani neviem aké) a tak, koľko by ma to všetko vyšlo kúpiť nové? Vďaka!
Faszom a seggedbe verem te buzi
Nové fakta...
Tak mám nové fakta ohľadom tých otáčok... v poslednej dobe som sledoval správanie sa motora, a prišiel som na takú zvláštnu vec... na 90% to je vždy tak, že za studeného počasia (napríklad aj tieto dni, keď prší) mi to kollíše, a keď je vedro jaqswiň, tak to ide v pohode, drží to na cca. 800rpm, niekedy 900, ale drží... chápen sie?
Faszom a seggedbe verem te buzi
To SlimShady
Na celym fóru není snad nikdo komu by to nekolísalo:-) Já mám 325i a kolísaj mi taky, i když níž než tobě a víc za tepla. Už jsem si přečetl tak 10 - 15 názorů čim všim by to mohlo bejt: v AutoHelpu mi tvrdili že lambdou, jinak váha vzduchu, teplotní čidlo, volnoběžnej ventil, všechny možný hadičky, anebo taky něco úplně jinýho, co se nedá přesně a jednoduše určit. dneska pro to jedu k mechanikovi, tak ti napíšu, co z něj vypadlo. Jinak hodně štěstí je to na vyližprdel
member of zewl crew