Oprava závitu v náboji

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Oprava závitu v náboji

Příspěvek od Gabo » 28. 05. 2010 19:11

Dneska jsem se konečně dostal k rozdělávání Phersonů cp jsem chtěl dát k sobě do auta po výměně tlumičů, uložení a po repasi třmenů. Bohužel jsem zjistil, že jeden náboj má všecky 4 díry převrtané na větší a byly vyvložkované - byly tam pružinky Helicoil. Samozřejmě byly poškozené - všecky měl vytáhnutej první závit. Otázka zní - má cenu vymýšlet opravu? Nový pružiny se mi moc nezdají, trochu se jich bojím. Zamlouvala by se mi spíš závitová vložka SA, ale ... nebo se na to mám vybodnout a koupit nové ložisko s nábojem? Ten poškozenej náboj má jinak ložisko ve velmi pěkném stavu.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 28. 05. 2010 20:14

urcite nove .....nevies pod akym uhlom to doticny odvrtal a nasledne narezal zavity pre vlozky..........neries..kup oba naboje nove ked uz robis repas a budes mat zas na chvilu pokoj :!:
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Odpovědět