Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
fragile
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16. 02. 2003 12:41
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od fragile » 30. 08. 2004 21:32
Kompenzátor nacházející se hned za benzínovou pumpou u zadního levého kola. Proreznul a tekl. Já jsem sehnal jinej, ale ten samej osud. Teď tam mám jen hadičku a na tenhle bazmekt jsem se vyprdnul. Je to problém pro motor, nebo je to v poho?? Dík za odpověď.
M5 ´04 is my dream
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 31. 08. 2004 00:31
no ja tam mam filter a nie nejaky kompenzator

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Ace
- Příspěvky: 1125
- Registrován: 13. 04. 2003 14:36
- Bydliště: Praha 4 (Kamýk)
Příspěvek
od Ace » 31. 08. 2004 07:30
Nemyslíš náhodou zpětný ventil


///M Power

-
fragile
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16. 02. 2003 12:41
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od fragile » 01. 09. 2004 18:54
rozříznul jsem to ve svěráku a ta věc sice má membránu a pružinu, ale nedokáže zavřít ani jeden vývod. Je to s nejvědčí pravděpodobností tlumič rázů benz.čerpadla.
M5 ´04 is my dream
-
Montyjack
- Příspěvky: 859
- Registrován: 21. 05. 2004 19:21
- Bydliště: Cheb
Příspěvek
od Montyjack » 01. 09. 2004 21:07
Tu věcičku co jsi rozříznul (ZÁSOBNÍK TLAKU PALIVA) slouží ktomu aby aby ti nepadat tlak paliva když vypneš motor.Udržuje to tlak paliva po startu.Když to tam nebude tak se vpodstatě nic neděje,jen se muže stát že po ránu budeš trošku dýl točit než nastartuješ.Nebo stačí když dvakrát nebo třikrát otočíš klíčkem aby ti čerpadlo udělalo tlak.Pak nastartuješ na poprné

Naposledy upravil(a)
Montyjack dne 03. 09. 2004 19:07, celkem upraveno 1 x.
-
fragile
- Příspěvky: 28
- Registrován: 16. 02. 2003 12:41
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od fragile » 03. 09. 2004 17:39
Bruno, jsi jednička. Dík.
Ne kecám - všichni co máte vztah k těmhle autům jste jedničky.
M5 ´04 is my dream
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 03. 09. 2004 20:55
bruno píše:... po ránu budeš trošku dýl točit než nastartuješ.Nebo stačí když dvakrát nebo třikrát otočíš klíčkem aby ti čerpadlo udělalo tlak.Pak nastartuješ na poprné

Jo, to jsem dělal taky.
Pak jsem vyměnil palivový hadičky a ňák to ustalo.