volnobeh
volnobeh
Ahojte stastni majitele.volnobeh byl vzdy v poradku,ale ted se mi snizili otacky skoro na 500 a auto se trepe.Kdyz padaji otacky(napr.pri vyrazeni) tak skoci lehce pod 500,motor se zatrepe a pak zase stoupnou lehce nad 500.Jinak motor funguje pekne.Muze to byt elektrika?318i M10 kat. Moc diiky!!!
Re: volnobeh
Pozoruju totéž, hlavně zjara, když stoupá teplota vzduchu. Projeví se to jen u ohřátýho motoru (M10 kat.).laajosh píše:Ahojte stastni majitele.volnobeh byl vzdy v poradku,ale ted se mi snizili otacky skoro na 500 a auto se trepe.Kdyz padaji otacky(napr.pri vyrazeni) tak skoci lehce pod 500,motor se zatrepe a pak zase stoupnou lehce nad 500.Jinak motor funguje pekne.Muze to byt elektrika?318i M10 kat. Moc diiky!!!
Re: Volnoběh
Jojo, tak tohle znám taky. Mám 318i M40 a teďka jak je horko tak to dělá víc... myslel jsem, že mám špatný hadice od volnoběžnýho ventilu, tak jsem jí vyměnil, ale dělá to stejně. Možná je vadnej snímač teploty, event. je unavenej ten elektrickej volnoběžnej ventil. Tohle mi pěkně s...
Motor se při vyřazení (někdy) trochu otřásá (to jsou ty vibrace při extrémně malejch otáčkách) a pak se otáčky vyšplhaj zpět na 750-800ot/min.
Motor se při vyřazení (někdy) trochu otřásá (to jsou ty vibrace při extrémně malejch otáčkách) a pak se otáčky vyšplhaj zpět na 750-800ot/min.
///M Power
Re: Volnoběh
Může. ECU se snaží dohonit Lambda=1, obohacováním a ochuzováním směsi. To je normální stav. Neustále kmitá mezi bohatou a chudou směsí. Kdesi jsem cet, že je to pro kat lepší, než konstantní směs akorát. Ona to taky neni sranda uregulovat. Ovšem v mezích které nejsou na chodu motoru patrné. Když se to nedaří, je ECU shopna takhle rozhoupat volnoběh.Ace píše:Eh, ještě mně napadlo, nemůže to být lambdou? že by byla v háji?
Pri extremnich teplotach mi to dela taky, ale musi byt opravdu hodne teplo a musim dlouho stat na neutral.
Ze se motor zatrepe a pak to zase vylitne je jednoduchy: kdyz us se ten motor chce zadusit, prestane byt podtlak v hadicich, coz vysune ten "tycinko-sroubek" na tom hejblatku kde je v motoru uchyceny lanko plynu a tim zase prida plyn. Otazka je, proc to pada tak hluboko.
Lambdou to asi nebude, protoze ja mam karu bez katu, takze bez lambdy a dela mi to taky. Me to zas tak nepali, dela mi to jednou za 100 let, ale treba vam to neco napovi.
Ze se motor zatrepe a pak to zase vylitne je jednoduchy: kdyz us se ten motor chce zadusit, prestane byt podtlak v hadicich, coz vysune ten "tycinko-sroubek" na tom hejblatku kde je v motoru uchyceny lanko plynu a tim zase prida plyn. Otazka je, proc to pada tak hluboko.
Lambdou to asi nebude, protoze ja mam karu bez katu, takze bez lambdy a dela mi to taky. Me to zas tak nepali, dela mi to jednou za 100 let, ale treba vam to neco napovi.