neřadí automat

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

neřadí automat

Příspěvek od Mazety » 29. 09. 2008 09:44

zdravím, nesetkal jste se někdo s jako vypadlým táhlem nebo čím... u automatu?
je tam stále poloha "P" a fofr klacek se lehce posunuje přes všechny kvalty :shock:

je to ta známá čtyřkvaltovka s rychloběhem 4 HP 22 v E28 rok 1985

díky za názory
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 29. 09. 2008 21:15

já se setkal jednou u audi 100 s přervanym bovdenem,kuchni to
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: neřadí automat

Příspěvek od Max-Max » 29. 09. 2008 21:23

Mazety píše:zdravím, nesetkal jste se někdo s jako vypadlým táhlem nebo čím... u automatu?
je tam stále poloha "P" a fofr klacek se lehce posunuje přes všechny kvalty :shock:

je to ta známá čtyřkvaltovka s rychloběhem 4 HP 22 v E28 rok 1985

díky za názory
zasel sem do garaze abych na to mrknul a ten prevod je na takovejch jako nytech spolu ty tahla..je mozny ze se to rozpadlo a netoci to, nebo se uvolnil spoj tahlo a os ktera jde do spajzky a tahlo se na te osce jen protaci bez toho aby s ni hejblo...musis to minimalne zvednout abys to videl zespoda
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Mazety
Příspěvky: 1548
Registrován: 14. 10. 2004 08:38
Bydliště: Praha 10, Lysá n/L, HB

Příspěvek od Mazety » 22. 10. 2008 14:57

díky za názory, byla to opravdu přervaná struna, origo stojí víc než celá e28 a proto se nahradila neorigo strunou za 50 kč, dokonce se i líp kvaltuje :D
EX e28 525e
EX 2x e30 318i M40
EX e28 528i
EX e30 320i

Felda
VW Golf VII 4Motion f tédéí Hajlajn
Galaxy s platákem:)
odtah od 7kč/km731810210

Uživatelský avatar
Atti
člen E30.cz
Příspěvky: 738
Registrován: 04. 08. 2008 13:54
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Atti » 08. 12. 2009 08:42

ať nezakládam nový téma
E30,325iA, za studena po startu D řadí jen jednotku.Stačí nechat lehce zahřát na volnoběh cca 4min a sází to tam zase jak má.
Všechny jiný režimy,R,N fungují.Mělo to být v servisu v reichu,kde vyměnili olej ale závadu ne.
Nestalo se někomu?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 08. 12. 2009 17:58

a kolik je tam oleje? kontroluj za tepla a po jizde na vsech stupnich, behem natocenyho motoru na volnobehu v poloze P
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Atti
člen E30.cz
Příspěvky: 738
Registrován: 04. 08. 2008 13:54
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Atti » 09. 12. 2009 08:33

oki,zjistim

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 10. 12. 2009 21:56

to mne dela u 316iA taky. Clovek musi hlidat otacky, nez vyjede za vesnici... :)
Olej vymenen, kara najeto 119kkm. Tak s tim zijeme :)
myslim, ze tam uvnitr bude neco vymackaneho anejak proteka olej kudy nema. Po 1km, nebo par minutach se to chyti a radi normalne. Jen od asi 100km/h se odpina primy zaber, nevim proc. 60 az 95 je to ok.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 12. 2009 22:04

bylo mi receno, ze ne kazdej automat pouziva ATF. mas spravnej olej?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 10. 12. 2009 22:14

To mas pravdu, ale menili to jeste v risi a snazil jsem se dopatrat co tam patri, nedopatral.
Najare zase zacnu.

Uživatelský avatar
Atti
člen E30.cz
Příspěvky: 738
Registrován: 04. 08. 2008 13:54
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Atti » 14. 12. 2009 14:16

Max-Max píše:a kolik je tam oleje? kontroluj za tepla a po jizde na vsech stupnich, behem natocenyho motoru na volnobehu v poloze P
Po jízdě se zahřátym motorem je tam oleje tak 1cm nad horní ryskou.
Měřil jsem to u vyplýho motoru, nepamatoval jsem si instrukce.

samiq: ale s vykuchanym tlumičem je těch pár minut ušidrásajících :D

jiřina
Příspěvky: 388
Registrován: 28. 06. 2006 19:39
Bydliště: Klecany
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jiřina » 29. 12. 2009 07:38

Atti píše:ať nezakládam nový téma
E30,325iA, za studena po startu D řadí jen jednotku.Stačí nechat lehce zahřát na volnoběh cca 4min a sází to tam zase jak má.
Všechny jiný režimy,R,N fungují.Mělo to být v servisu v reichu,kde vyměnili olej ale závadu ne.
Nestalo se někomu?
bud vazne hlavni red.ventil v ovladaci prev.(rozebrat,vycistit,je to pakarna),nebo se rozpada lamela lock-up v menici a v pocitaci otacek se usazuji piliny ktere ho pridiraji,u prevodovky rizene jiz elektricky to dela vadny nebo povoleny cidlo otacek na vystupu(nema jiz mech pocitac),jak na to-ovladac a cidlo je pod olej.vanou,pocitac ot.je v zadni casti ,je nutne odpojit kardan a odmontovat vyvod na kardan(matice klic 30mm)a 6 ks osnicek sroubu(klic 13mm),pak vyjmout poc ot. a rozebrat zavazi se soupatkem,zalapovat a dat vse zpet,vetsinou se to ale opet do 5 t km opakuje a je pak nutne vymenit,nebo repasovat menic
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz

Uživatelský avatar
Atti
člen E30.cz
Příspěvky: 738
Registrován: 04. 08. 2008 13:54
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Atti » 03. 02. 2010 13:20

jiřina píše:
Atti píše:ať nezakládam nový téma
E30,325iA, za studena po startu D řadí jen jednotku.Stačí nechat lehce zahřát na volnoběh cca 4min a sází to tam zase jak má.
Všechny jiný režimy,R,N fungují.Mělo to být v servisu v reichu,kde vyměnili olej ale závadu ne.
Nestalo se někomu?
bud vazne hlavni red.ventil v ovladaci prev.(rozebrat,vycistit,je to pakarna),nebo se rozpada lamela lock-up v menici a v pocitaci otacek se usazuji piliny ktere ho pridiraji,u prevodovky rizene jiz elektricky to dela vadny nebo povoleny cidlo otacek na vystupu(nema jiz mech pocitac),jak na to-ovladac a cidlo je pod olej.vanou,pocitac ot.je v zadni casti ,je nutne odpojit kardan a odmontovat vyvod na kardan(matice klic 30mm)a 6 ks osnicek sroubu(klic 13mm),pak vyjmout poc ot. a rozebrat zavazi se soupatkem,zalapovat a dat vse zpet,vetsinou se to ale opet do 5 t km opakuje a je pak nutne vymenit,nebo repasovat menic
já si toho všiml až teď, tak diky.
co je snažší cesta?

Odpovědět