je tam stále poloha "P" a fofr klacek se lehce posunuje přes všechny kvalty

je to ta známá čtyřkvaltovka s rychloběhem 4 HP 22 v E28 rok 1985
díky za názory
zasel sem do garaze abych na to mrknul a ten prevod je na takovejch jako nytech spolu ty tahla..je mozny ze se to rozpadlo a netoci to, nebo se uvolnil spoj tahlo a os ktera jde do spajzky a tahlo se na te osce jen protaci bez toho aby s ni hejblo...musis to minimalne zvednout abys to videl zespodaMazety píše:zdravím, nesetkal jste se někdo s jako vypadlým táhlem nebo čím... u automatu?
je tam stále poloha "P" a fofr klacek se lehce posunuje přes všechny kvalty![]()
je to ta známá čtyřkvaltovka s rychloběhem 4 HP 22 v E28 rok 1985
díky za názory
Po jízdě se zahřátym motorem je tam oleje tak 1cm nad horní ryskou.Max-Max píše:a kolik je tam oleje? kontroluj za tepla a po jizde na vsech stupnich, behem natocenyho motoru na volnobehu v poloze P
bud vazne hlavni red.ventil v ovladaci prev.(rozebrat,vycistit,je to pakarna),nebo se rozpada lamela lock-up v menici a v pocitaci otacek se usazuji piliny ktere ho pridiraji,u prevodovky rizene jiz elektricky to dela vadny nebo povoleny cidlo otacek na vystupu(nema jiz mech pocitac),jak na to-ovladac a cidlo je pod olej.vanou,pocitac ot.je v zadni casti ,je nutne odpojit kardan a odmontovat vyvod na kardan(matice klic 30mm)a 6 ks osnicek sroubu(klic 13mm),pak vyjmout poc ot. a rozebrat zavazi se soupatkem,zalapovat a dat vse zpet,vetsinou se to ale opet do 5 t km opakuje a je pak nutne vymenit,nebo repasovat menicAtti píše:ať nezakládam nový téma
E30,325iA, za studena po startu D řadí jen jednotku.Stačí nechat lehce zahřát na volnoběh cca 4min a sází to tam zase jak má.
Všechny jiný režimy,R,N fungují.Mělo to být v servisu v reichu,kde vyměnili olej ale závadu ne.
Nestalo se někomu?
já si toho všiml až teď, tak diky.jiřina píše:bud vazne hlavni red.ventil v ovladaci prev.(rozebrat,vycistit,je to pakarna),nebo se rozpada lamela lock-up v menici a v pocitaci otacek se usazuji piliny ktere ho pridiraji,u prevodovky rizene jiz elektricky to dela vadny nebo povoleny cidlo otacek na vystupu(nema jiz mech pocitac),jak na to-ovladac a cidlo je pod olej.vanou,pocitac ot.je v zadni casti ,je nutne odpojit kardan a odmontovat vyvod na kardan(matice klic 30mm)a 6 ks osnicek sroubu(klic 13mm),pak vyjmout poc ot. a rozebrat zavazi se soupatkem,zalapovat a dat vse zpet,vetsinou se to ale opet do 5 t km opakuje a je pak nutne vymenit,nebo repasovat menicAtti píše:ať nezakládam nový téma
E30,325iA, za studena po startu D řadí jen jednotku.Stačí nechat lehce zahřát na volnoběh cca 4min a sází to tam zase jak má.
Všechny jiný režimy,R,N fungují.Mělo to být v servisu v reichu,kde vyměnili olej ale závadu ne.
Nestalo se někomu?