Vstřikování u 318iS
Vstřikování u 318iS
Jak otvírají vstřiky u 318iS, všechny najednou nebo jen ten, kde se otvírají sací ventily?
Zase nejsem vševědoucí, ale pokusím se to vysvětlit.
U is je řízení Bosch Motronic ale je malinko lepší než to u klasický 1,8i
základ je stejný, ale má to jednu drobnost navíc a to snímač polohy vačkového hřídele. Je to to čidlo hned nad termostatem a udává řídící jednotce polohu vačky, která ještě se snímačem otáček (ten je dole na řemenici klikového hřídele) přesně určí kdy jaký vstřik má přesně otevřít.
Je to dost zjednodušený, ale snad se to dá pochopit.
Ještě ten studenej start. Tohle řízení motoru má dvě teplotní čidla,
jedno na ukazatel teploty přímo na přístrojovou desku a to druhý pro řídící jednotku. Tohle čidlo není nic jinýho než teplotní spínač něco jako měli 120cítky na chladiči, ale s jinou charakteristikou. Na základě tohoto čidla jadnotka pozná zda je motor studený a přispůsobí tomu i bohatost směsi.
U is je řízení Bosch Motronic ale je malinko lepší než to u klasický 1,8i
základ je stejný, ale má to jednu drobnost navíc a to snímač polohy vačkového hřídele. Je to to čidlo hned nad termostatem a udává řídící jednotce polohu vačky, která ještě se snímačem otáček (ten je dole na řemenici klikového hřídele) přesně určí kdy jaký vstřik má přesně otevřít.
Je to dost zjednodušený, ale snad se to dá pochopit.
Ještě ten studenej start. Tohle řízení motoru má dvě teplotní čidla,
jedno na ukazatel teploty přímo na přístrojovou desku a to druhý pro řídící jednotku. Tohle čidlo není nic jinýho než teplotní spínač něco jako měli 120cítky na chladiči, ale s jinou charakteristikou. Na základě tohoto čidla jadnotka pozná zda je motor studený a přispůsobí tomu i bohatost směsi.
Podle katalogu by to sedělo, TRIGGER CONTACT na pravý straně motoru vypadá na čidlo polohy vačkový hřídele.Hanis píše:Zase nejsem vševědoucí, ale pokusím se to vysvětlit.
U is je řízení Bosch Motronic ale je malinko lepší než to u klasický 1,8i
základ je stejný, ale má to jednu drobnost navíc a to snímač polohy vačkového hřídele. Je to to čidlo hned nad termostatem a udává řídící jednotce polohu vačky, která ještě se snímačem otáček (ten je dole na řemenici klikového hřídele) přesně určí kdy jaký vstřik má přesně otevřít.
Je to dost zjednodušený, ale snad se to dá pochopit.
Ještě ten studenej start. Tohle řízení motoru má dvě teplotní čidla,
jedno na ukazatel teploty přímo na přístrojovou desku a to druhý pro řídící jednotku. Tohle čidlo není nic jinýho než teplotní spínač něco jako měli 120cítky na chladiči, ale s jinou charakteristikou. Na základě tohoto čidla jadnotka pozná zda je motor studený a přispůsobí tomu i bohatost směsi.
Čidla teploty jsou dvě i u M10, teploměr+ŘJ, ale pro studený start je tam zvlášť okruh s termočasovým spínačem.
Dík.