Problem m40
Podívejte se na ventil co je na hadičce od aktivního uhlí která jde do sání. Nejspíš to bude ono. jednou jsem to už na jedné M40 řešil a bylo to tímhle. Byl pořád otevřený a moc to obohacovalo směs.
Díl číslo 1.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Díl číslo 1.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Bylo by dobrý zkusit měřit odpor a plynule otevírat klapku - nevím, jak u váhy pro M40, ale třeba M10 L-Jetronic rozhodně nemá jen odporovou dráhu, kde by odpor stoupal dle úhlu otevření klapky.budha píše:...je to ve váze vzduchu, konkrétně moc vyježděná dráha potenciometru...když proměříte ten běžec (teď nevím, který to jsou piny) tak by měl s otvíráním klapky plynule stoupat odpor..no a já naměřil, že na začátku - při startu, ten odpor byl větší - jednotka dostala špatné info o množství vzduchu - a tudíž tam stříkala úplně špatně benzínu..
Já to vyřešil pouze vyčištěním dráhy izopropyl alkoholem, ale bude to zřejmě potřeba časem vyměnit...
..
každopádně šlo o start/volnoběh, tudíž klapka je v poloze zavřeno...můj problém byl, že hodnota odporu byla cca 1,5k, kdežto, když se dráha vyčistila, objevilo se tam 80Ohm. a po zpětné montáži auto už ani jednou nezakuckalo na volnoběžných otáčkách za studena..
je možný že průběh nebude lineární, ale docela by to dávalo smysl, ne? má to měřit množství nasávaného vzduchu, nic víc...
je možný že průběh nebude lineární, ale docela by to dávalo smysl, ne? má to měřit množství nasávaného vzduchu, nic víc...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Tak jsem vymenil inducni cvku a je to o 70procent lepsi.Na volnobeh mi to obcas vystreli a nebo pri pridani plynu za jizdy.Nekde sem tu videl na kolik ma byt nastavena skrtici klapka na M40(tim adetacnim sroubkem), uz to nemuzu najit , nevite nekdo?Proc to strili? Mam novy palec,kabely,inducku a svicky a zkousel sem i jine vicko rozdelovace a je to stejne.
Tak jak vyresil si to?Mame stejny priznakySpolecnik píše:Tak problem je zpet ale s ti rozdilem ze to nedela tolik i kdyz pred tim to taky nedelalo tolik.
Dnes sem meril spinac skrtici klapky.Cvaka a pri sundyni nohy z plynu spadne eko na nulu ale na spinaci mam vsechny 3 piny propojene ve vsech polohach klapky.To by asi nemelo byt.Kdyz ma spinat v krajnich polohach.
Taky ještě něco přidám: todle se mi stalo teď nedávno. jedu, vyřadim a najeodnou motor skoro chcípnul,ale v nějakejch cca300/min.. se chytil a držel, tak na 400/min. a nebo naopak z nějakech 1800/min. to padá pomalu na volnoběh.Stalo se mi to tak 3x...doufám,že to bude tou váhou, zkusim jí vyčistit. A ješte se mi stává,když motor vytočim tak k 6tis. a přeřadim dalši kvalt, tak motor zaškube(musim ubrat plyn a přidat),ale včera se mi to stalo na 3 a to v nějakejch 6tis...myslíte,že to bude váhou?budha píše:Můj problém M40:
Nastartuju - bez plynu, otáčky se zhoupnou k cca 1500 a pak klesnou na 700, v tuto chvíli se auto bez pomoci začne jako by dusit, hádat, běží nepravidelně a otáčky padnou +-500/min..
ten co jsem to od něj kupoval řikal, že měnil rozdělovač,protože to přestalo jet, tak tam dal jinej a,že to občas zaškube,když se to točí...myslíte,že by to mohlo bejt rozdělovačem? dík
asi tak nějak...jakoby začal vynechávat a má prostě nestálej chod.zatim mi to udělalo při přeřazení na další kvalt, když sem tomu dával. jinak jednou v těch 6ti...
ale jede to dost dobře! táhne ve všech otáčkách.
Kdyby to bylo tou vačkou je to nějakej velkej problém? nebo stim můžu v pohodě jezdit dál? Dost sem tu o tý vyjetý vačce čet a oprava je dost drahá:/
ale jede to dost dobře! táhne ve všech otáčkách.
Kdyby to bylo tou vačkou je to nějakej velkej problém? nebo stim můžu v pohodě jezdit dál? Dost sem tu o tý vyjetý vačce čet a oprava je dost drahá:/
Tak ja jsem to delsi cas neresil a me stanovisko je takoveto. Start super, obcas na volnobeh kolisa a nekdy zase ne no proste jak se mu chce. Za studena kolem 2500 a 3000 ot za min jako by si rozmejslel zda ma, nebo nema pridavat (noha na podlaze), proste pridava a najednou jakoby prestal zase pridal no takovy neplynuly, musim vzdy povolit a pak jede plynule.
Prijde mi dost liny kamaradova 1.6m40 me vzdy nakope ale mozna to dela jiny pomer diferencialu nemam jeste overeno.A stale plati ze kdyz chci prudce pridat z volnobehu tak se zakucka a pak se chytne, stejne jak pri zatizenem motoru tak i u neutralu.
Takze zaver. Stavim jinou m40 kde budou vymenena vsechna tesneni, hadice , filtry, kabely a jine a uvidi se
Prijde mi dost liny kamaradova 1.6m40 me vzdy nakope ale mozna to dela jiny pomer diferencialu nemam jeste overeno.A stale plati ze kdyz chci prudce pridat z volnobehu tak se zakucka a pak se chytne, stejne jak pri zatizenem motoru tak i u neutralu.
Takze zaver. Stavim jinou m40 kde budou vymenena vsechna tesneni, hadice , filtry, kabely a jine a uvidi se
[quote=""Butcher""]asi tak nějak...jakoby začal vynechávat a má prostě nestálej chod.zatim mi to udělalo při přeřazení na další kvalt, když sem tomu dával. jinak jednou v těch 6ti...
ale jede to dost dobře! táhne ve všech otáčkách.
Kdyby to bylo tou vačkou je to nějakej velkej problém? nebo stim můžu v pohodě jezdit dál? Dost sem tu o tý vyjetý vačce čet a oprava je dost drahá:/[/quote]S vyjetou vackou muzes jezdit vesele dal, pokud se ti to dusi/skube az kolem 6ti tisic tak bych to neresil. Ja mel obcas problemy prelest 4.5k. Jedine co bych udelal tak by bylo to, ze bych sundal ventil-dekl (8 sroubu) a zkontroloval tu tycku sprchovani vacky.Necim ji prokouknout a zkontrolovat pruchodnost. Zaroven se budes moct podivat na stav vacek a potvrdit si, ze to je skutecne tim.
ale jede to dost dobře! táhne ve všech otáčkách.
Kdyby to bylo tou vačkou je to nějakej velkej problém? nebo stim můžu v pohodě jezdit dál? Dost sem tu o tý vyjetý vačce čet a oprava je dost drahá:/[/quote]S vyjetou vackou muzes jezdit vesele dal, pokud se ti to dusi/skube az kolem 6ti tisic tak bych to neresil. Ja mel obcas problemy prelest 4.5k. Jedine co bych udelal tak by bylo to, ze bych sundal ventil-dekl (8 sroubu) a zkontroloval tu tycku sprchovani vacky.Necim ji prokouknout a zkontrolovat pruchodnost. Zaroven se budes moct podivat na stav vacek a potvrdit si, ze to je skutecne tim.
tak toto mi to vůbec nedělá...občas se trošku ve 2,5tis. ale to jenom,když lechce přidám.Jinak táhne a pořád jde za plynem.
Dneska sem řešil tu vačku a došli jsme k závěru, že kdyby to tim bylo, tak by to dělalo třeba od 4tis. a sevzrůstajícíma otáčkama by to bylo horší,ale todle jde pořád dobře a najednou to začně škubat(občas).vetšinou ale když vytočim dvojku a dám za tři, tak vynechává. povolim plyn přidám a zase ok.
Dneska sem řešil tu vačku a došli jsme k závěru, že kdyby to tim bylo, tak by to dělalo třeba od 4tis. a sevzrůstajícíma otáčkama by to bylo horší,ale todle jde pořád dobře a najednou to začně škubat(občas).vetšinou ale když vytočim dvojku a dám za tři, tak vynechává. povolim plyn přidám a zase ok.
Tak sem sundal dekl. Vačka vypadá dobře. Čistil sem kontakty na rozdelovači, taky ty kontakty váhy vzduchu po kterých se pohybuje.
Spíš mi přijde, že je malej přísun paliva, kdyz vytočim jedna začne to škubat(spíš tkaový dušení) a držim pak za 2 plnej tak ješte chvilku vynechává a pak zase jede normál!
Spíš mi přijde, že je malej přísun paliva, kdyz vytočim jedna začne to škubat(spíš tkaový dušení) a držim pak za 2 plnej tak ješte chvilku vynechává a pak zase jede normál!