Cetl jsem to na nejakym ford mondeo klubu. nevim co je na tom pravdy.. ono mereni prubehu proudu muze byt zajimavy, ale kdo ma doma osciloskop a prevodnik proud-napeti...=) pripadne nejakej chytrej klestovej ampermetr.
Ja mam M21 v E34. a mimo jine je slyset asi pomocna vodni pumpa?
Na ty zhavice zkusim mrknout. Sice jsem vzdycky diky silny baterce natocil.. ale nerad nechavam neco nahode. Doufam ze nemam pouze prasklou zarovku u kontrolky =)
žhavení td
- iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
- iCeClimber
- Příspěvky: 306
- Registrován: 04. 08. 2008 12:42
- Bydliště: Česká Třebová / Praha4
zni to pod tema ventilama co ridi to dvouzonovy topeni/klimu. Je to videt tady: http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ater_hose/
dil 1.
Partnumber 64 11 8 390 090
Kazdopadne se neco ozyva z okoli tech ventilu. Myslim ze tohle by mohlo odpovidat.
Plus tam je slyset ze neco cvakne na pravo coz bude asi rele zhaveni.
dil 1.
Partnumber 64 11 8 390 090
Kazdopadne se neco ozyva z okoli tech ventilu. Myslim ze tohle by mohlo odpovidat.
Plus tam je slyset ze neco cvakne na pravo coz bude asi rele zhaveni.
š105L -> Favorit 135Le-> E34 524TD (prodáno) & E36 318i & E39 528i -> OII 1.9 tdi =)
Nejjednodussi zpusob kontroly, kolik zhavicek je v řiti je ten, že sejmes kryt rele zhaveni a po zapnuti klicku promeris obycejnou zkouseckou kolik jich maka a kolik ne. Otazka jedne minuty ...iCeClimber píše:a vubec nejjednoduzsi je ji vyndat a pripojit natvrdo na baterku a koukat na to jak se rozhavi, pokud se prvne rozsviti konec tak je to v poradku, pokud se bude rozsvicet po cele svoji delce - spatny.
Nevic je to tam ocislovane, tak potom jdes primo po te nefungujici svicce.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520