Prošel jsem většinu z toho.
ale taky jsem hledal všude možně.... i po cizích forech. Proto píšu sem, protože už nevím co s tím. Nic mi zatím nepomohlo.
Za studena to nastartuju a jede krásně i volnoběh drží víc než dobře... Jedu do města po 2km začne škubat. Občas uplně vynechá, chce zdechnout, prošlápnu plyn a normálně se vytočí, chytne se a jede. Anebo zdechne uplně, znovu startuju, chytne na žduch a zase jede ( a stalo se, že i 20km bez škubnutí - proč? co se změnilo?)
Rekapitulace:
Svíčky - zkoušeny dvoje, žádná změna
Kabely - vyměněny za nové, žádná změna
Rozdělovač - relativně nové víčko i palec, několikrát jsem to čistil, beze změny
Cívka - zkoušeny dvě, beze změny
baterka - rok stará a je OK
všechny kostry jsem prolezl, vyčistil a prostříkal
všechny pojistky zkontrolovány
všechny relátka taky
pojistkovku jsem prolezl.... nenašel jsem nic
altík má nedávno měněné uhlíky, krásně dobíjí...
relátko palivové pumpy - vyměněno
samotná pumpa před rokem měněná - kontakty ok, tlačí dobře
vstřiky jsou v pořádku
pátý vsřik funguje, nerozprašuje uplně ideálně, ale neuchcává
váha vzduchu - změřil jsem jí hodnoty - dal jsem je tady na forum... najdu to + dám sem fotku těch odporových drah pro jistotu
čidlo teploty vody - při cca 12°C mělo 3,6k ... když jsem nachvíli nastartoval tak potom mělo odpor 3,3k
teplotní časový spínač - při cca 12°C 135 ohmů
čidlo teploty vzduchu - při cca 12°C mělo 912 ohmů
Odpojení lambdy nemělo vliv na škubání
Šoupě přídavného vzduchu ještě prozkouším, ale odpojení konektoru opět nemělo vliv na škubání.
Co se týká falešného vzduchu, tak to jsem taky prolezl. Nikde si nepřisává.
Takže zbývá řídící jednotka, jednotka zapalování a spínač na klapce - na ten se dostanu jakmile mi nebude chcát za krk
