Jak jsem zjistil, originál silentbloky zadní nápravnice nejsou z plné gumy.
Někde jsem viděl obrázek, kde jako plné vypadaly (zřejmě neorigo).
Jestli jste je někdo měnil nebo aspoň měl v ruce, jak jsou udělaný?
Zajímal by mi i výrobce (FeBi apod.)
Silentbloky zadní nápravnice
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jak to budeš dělat ?Splaš píše:budu je měnit právě dnes - teda až se na to vyspímFEBI, nejsou plné, takže jako originál. plné má iX, proběhlo to někde tady na fóru. Už se na ten vopruz těším
Já, když jsem se do toho chtěl pustit, tak jsem to dal kámošovi a ten si nechal dělat spešl přípravek, aby to na lisu šlo hezky pěkně nalisovat - žádný kladivování


---to mě docela zajimá, jal se to má správně dělat
Nakonec jsem od toho záměru upustil. Koupil jsem celek s dobrejma siláčema.
BMW The Ultimate Driving Machine
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jináč měl jsem BOGE ( asi je to vlastně Febi) a taky nebyly "plný".
myslím, že to tak musí bejt, kvůli nalisování. Možná by se to jináč "wodrbalo" a přesah by asi nesměl bejt tak velkej jako u toho "tvarování". Stálo by možná za pokus změřit vnější průměr těch "plnejch" a "tvarovanejch".
myslím, že to tak musí bejt, kvůli nalisování. Možná by se to jináč "wodrbalo" a přesah by asi nesměl bejt tak velkej jako u toho "tvarování". Stálo by možná za pokus změřit vnější průměr těch "plnejch" a "tvarovanejch".

BMW The Ultimate Driving Machine
někde na www.e30.de je návod jak je vyměnit. Jak to řikal DAN, žádný kladivování ale spěšl přípravek kterym to jde ven. Já neumim německy ani ho... Ale kdyby se na to někdo podival a přeložil to, myslim že by se to hodilo.
Jsou dvě alternativy jak je vymněnit:
1. najít někoho kdo na tomá přípravek a udělá to - cena cca 1600 - 2000,-
2. autogénem vypált staré silenbloky a nové nalisovat váhou auta.
Já, po té co jsem viděl postup č.2 jsem se přiklonil k první.
p.s. vzhledem k tomu, že originální vydržely 220000km tak nepředpokládám další výmněnu a vyrábět přípravek nemělo cenu
1. najít někoho kdo na tomá přípravek a udělá to - cena cca 1600 - 2000,-
2. autogénem vypált staré silenbloky a nové nalisovat váhou auta.
Já, po té co jsem viděl postup č.2 jsem se přiklonil k první.
p.s. vzhledem k tomu, že originální vydržely 220000km tak nepředpokládám další výmněnu a vyrábět přípravek nemělo cenu