Potřeboval bych poradit se závadou se servořízením u E36 Is r.v.92.
Jde o to že při točení volantu z rejdu do rejdu je cítit že servo v určitých polohách volantu nefunguje jak má,volant prostě klade zvýšený odpor,děje se to tak cca 2x při točení volantem za strany na stranu,to stejný se děje samozřejmě i při jízdě,jako by vůbec nefungovalo.Olej jsme vyměnili,řemeny taky o.k.-nové neprokluzující,čerpadlo jde potichu,nikde nic neutíká-olej a je ho tam dost a beze změny,pouze se závada na 14dní uklidnila a teď se projevila ještě více.
Jde mi o to co to způsobuje,jestli netěsnosti v samotné soustavě Okroužků v hřebenu(koupit druhou tyč řízení),nebo bude v háji čerpadlo(sehnat druhé)
Díky za pomoc.
Servořízení E36is-špatná funkčnost
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
ted sem to samy resil na e 39 a je to cerpadlo v haji, kdyz ho rozeberes, tak jsou tam takovy "lamely" a ty dosedaji na takovej krouzek a tim to vlastne tlaci ten olej a v tom krouzku byla vyjeta drazka a ti utikal tlak oleje v cerpadle a tak sevopumpa nekdy sla a nekdy ne, jinak se opravila z dilu ze servocerpadla z VW je stejny, akorat ma jiny zavity na trubky, tak se ze dvou postavilo jedno a bylo to ok!
jinakl tweety ted ma dve e 36 is na dily



clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Díky,má domněnka byla správná,Tweetyho jsem kontaktoval.No je fakt že ten známý kterýmu jsem tu kapalinu měnil na auto trochu kašle.Ono z toho vytekl spíš těžce jetej motorák než olej do servamaca píše:ted sem to samy resil na e 39 a je to cerpadlo v haji, kdyz ho rozeberes, tak jsou tam takovy "lamely" a ty dosedaji na takovej krouzek a tim to vlastne tlaci ten olej a v tom krouzku byla vyjeta drazka a ti utikal tlak oleje v cerpadle a tak sevopumpa nekdy sla a nekdy ne, jinak se opravila z dilu ze servocerpadla z VW je stejny, akorat ma jiny zavity na trubky, tak se ze dvou postavilo jedno a bylo to ok!jinakl tweety ted ma dve e 36 is na dily