Řízení a expazka

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
mara6co
Příspěvky: 17
Registrován: 29. 09. 2008 18:17
Bydliště: Líně

Řízení a expazka

Příspěvek od mara6co » 06. 02. 2009 18:40

1) Chystám se přetěsnit servo řízení, ale nastal problém...mám odpojené kulové čepy a hadice...a povolený dva hlavní šroby. Jinak řídicí tyž mám povolenou u řízení na tom tisícihranu, ale tisícihranu se nechce ven a to nic nemění na tom, že hejbu s hřebenem do všech stran a stejně to odtamtud nemůžu dostat jakoby překážela vana.
2) Chtěl jsem vyměnit O-kroužek pod expanzkou, kterej sem našel na reolem.com, protože mi tam odtud trochu teče voda, jenže po povolení dvou imbusů držící kryt espanzky se snaho o její vytažení proměnila v neřešitelnej problém.... :!: :!:

Poradil by někdo jak na to? Nejlépe kdo má za sebou......Na fotkách a schematech je všechno tak jednoduchý.....Díky je to M40

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 06. 02. 2009 18:57

Neřešitelné problémy, hoši, to je moje :lol: .

1. Ten tisícihran tam drží fest i po uvolnění té "objímky". Místo toho šroubu tam dej kleště a trochu to roztáhni. Nebo třeba šroubovák jakoby na konec toho tisícihranu a vypáčit ho ven. Věř, že horší je tam ten tisícihran vrátit 8)

2. Jo ten plastík občas drží. Opět, nesmíš se toho bát, takže plochej úzkej šroubovák, lehce kolem dokola a ono to pak odskočí.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

mara6co
Příspěvky: 17
Registrován: 29. 09. 2008 18:17
Bydliště: Líně

Příspěvek od mara6co » 07. 02. 2009 13:28

Tak s expanzkou jsem nehnul už mě i napadlo že naleju vodu nastartuju a počkam až to vyletí když se to natlakuje :D . Ale tet se chci věnovat řízení. http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 691/03.jpg Sem asi v tejhle fázi až nato že nemůžu po stranách povolit ty kuláky :? . A tet nevim jestli musim sundat ten tisícihran abych z toho hrdla svlíknul tu gumu. A ten Stellschraube mam nákej jinej je to takovej kosočtverec na dvou M6 šroubech a podni byla pružina, ale jak vydloubnout ten zbytek to taky nevim. A podle fotek až sundam tu gumu na tom hrdle ta po dní se vyndá ségrofka a pak by měl jít celej šnek vyklepat ze spodu od toho Verschlusskappe. Jinak mam dva návody z e30.de ale až na fotky jsou mi k ničemu německy neumim. Díky za rady

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 09. 02. 2009 10:46

mara6co píše:Tak s expanzkou jsem nehnul už mě i napadlo že naleju vodu nastartuju a počkam až to vyletí když se to natlakuje :D . Ale tet se chci věnovat řízení. http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 691/03.jpg Sem asi v tejhle fázi až nato že nemůžu po stranách povolit ty kuláky :? . A tet nevim jestli musim sundat ten tisícihran abych z toho hrdla svlíknul tu gumu. A ten Stellschraube mam nákej jinej je to takovej kosočtverec na dvou M6 šroubech a podni byla pružina, ale jak vydloubnout ten zbytek to taky nevim. A podle fotek až sundam tu gumu na tom hrdle ta po dní se vyndá ségrofka a pak by měl jít celej šnek vyklepat ze spodu od toho Verschlusskappe. Jinak mam dva návody z e30.de ale až na fotky jsou mi k ničemu německy neumim. Díky za rady
pro prelozeni navodu pouzij googla... :-) je to jen obrazne ale pomuze ti to... http://www.google.cz/language_tools?hl=cs dole mas prelozit stranku :-)

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 10. 02. 2009 09:21

...ten tisícihran má drážku pro šroub takže ten šroub nejdříve musíš vyndat pak to půjde vyklepnout nebo lehce vypáčit! No a kuláky, po těch musíš prostě jebat než se odjebou a když se neodjebou, jebeš po nich málo :lol: (samozdřejmě do MCpersnu ve kterem jsou strčené) nebo ještě použít stahovák ale to je pro bábovky.

Jo a pokud až to všechno uodděláš ti řízení bude vadit o vanu tak si TROŠKU přihni ty spodní plíšky ve kterých je řízení zašroubované.

hodně zdaru
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Odpovědět