mam takovej problem
kdyz stojim na krizovatce na cervenou a mam vyrazeno a pustim spojku tak mi zacnou otacky houpat az to houpe s celym autem kdyz slapnu na brzdu tak se hned ustali jakmile brzdu pustim tak zacnou zas houpat
kdyz pripojim to cidlo co je na spokovem pedalu tak houpou porad jen kdyz slapnu na spojku tak prestanou pls poradte mi uz nwm co delat ty otacky zacli zlobit po vymene spodku cerpadla
vstřikovací čerpadlo
vstřikovací čerpadlo
ford escrt coupe ==> E30 316i sedan ==>E30 324TD tour, E34 525TDs tour ==> E39 525TDs tour
Ono záleží,co tam proběhlo za zásahy v tom vstřikovacím čerpadle.Zřejmě jste měli dole stellwerk kde se nachází nastavovač dávky a jeho statická poloha vůči tělu čerpadla je přesně dána =hodnota volnoběžné dávky která se zjištuje na diagnostice.Je to hodnota v mg/vstřik a měla by se pohybovat kolem cca 5.Posouváním stellwerku v axiálním směru se volnoběžná dávka mění,tak jste asi netrefili přesnou původní polohu,kterou jste si asi před tím neoznačili.
Pokud jseš bez peněz a na diagnostiku se ti nechce tak zkus ten stellwerk povolit a tuknout do něj,aby se hnul směrem k rozvodům.Pohyb max. 0.1mm,je to dost citlivý.Samozřejmě si tu výchozí polohu označ,abyses měl porovnání kam a o kolik jsi s tím hnul.
Kdyby tam žádný zásah neproběhl,myslím v tom čerpadle,tak tadle závada houpajícího volnoběhu bývá stellwerkem KO.
Pokud jseš bez peněz a na diagnostiku se ti nechce tak zkus ten stellwerk povolit a tuknout do něj,aby se hnul směrem k rozvodům.Pohyb max. 0.1mm,je to dost citlivý.Samozřejmě si tu výchozí polohu označ,abyses měl porovnání kam a o kolik jsi s tím hnul.
Kdyby tam žádný zásah neproběhl,myslím v tom čerpadle,tak tadle závada houpajícího volnoběhu bývá stellwerkem KO.
Zkus to označit,udělat rysku na štellwerk a tělo čerpadla,pak torxem 30 povolit ty čtyři šrouby a trochu do toho ťuknout na jednu stranu utahnout a zkusit,no a když to bude blbý tak znova povolit a zkusit ťuknout na opačnou stranu a utahnout a zkusit.Pohyb tak cca 0.1mm,více ne.
Myslím,že když už to takhle blbne tak tím nic víc už nezkazíš a co když to zrovna trefíš.Tou diagnostikou se kontroluje ta poloha=výše volnoběžné dávky od které se to pak všechno odvíjí.
Podle mě to chce trochu "ubrat" tedy tuknout stellwerk směrem k rozvodům tedy dopředu ke světlům.
V servisu už to slyším štellwerk KO vyměnit za 17K.
Myslím,že když už to takhle blbne tak tím nic víc už nezkazíš a co když to zrovna trefíš.Tou diagnostikou se kontroluje ta poloha=výše volnoběžné dávky od které se to pak všechno odvíjí.
Podle mě to chce trochu "ubrat" tedy tuknout stellwerk směrem k rozvodům tedy dopředu ke světlům.
V servisu už to slyším štellwerk KO vyměnit za 17K.
