Poradí my někdo?
Samovybíjení
Samovybíjení
Zdravím potřeboval bych poradit mám e39 530d 2002 a mám problém že ráno je baterka prázdná. Nabiju ji cca tři dny jezdím vše v poho a pak zase. Stáří baterie 16.9.2008
Poradí my někdo?
Díky
Poradí my někdo?
BMW - E39
Re: Samovybíjení
Ampérmetrem (na dostatečně velkým rozsahu - 10A) měřit odběr z baterie.romeo-bv píše:Zdravím potřeboval bych poradit mám e39 530d 2002 a mám problém že ráno je baterka prázdná. Nabiju ji cca tři dny jezdím vše v poho a pak zase. Stáří baterie 16.9.2008
Poradí my někdo?Díky
Postupně vyndavat pojistky.
Tak poznáš, který okruh odebírá.
Nevím jak u E39, ale u E30 bere přístrojovka.
Další může bejt alarm, rádio, někde může zlobit koncový spínač a může třeba svítit žárovka v kufru nebo v přihrádce...
.
Zdarec nevím jak na BMW ale škodovky to dělaj takjy je to buď Alarm, nebo rádio, Handsfree a nebo špatná baterka... i nová baterka může být zmetek v tomto přípaďě jde reklamovat... 
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
pokud jsi si tam daval "aftermarket" radio, tak jsi ho mohl pripojit pouze na trvale +12V (hraje i bez klicku) primo z baterie. Nova radia jsou v pohotovostnim stavu DOST nenazrana a jsou schopna baterku za dva dny vyluxovat.
PS: samozvanym elektrikarum to prepojuji cca kazde 3 tydny...
Jinak jak radi Venca.
PS: samozvanym elektrikarum to prepojuji cca kazde 3 tydny...
Jinak jak radi Venca.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
nevim proc to resi vyrobci timto zpusobem (asi na to kaslou - celkem bezna vec v modernim svete), ale napr. ty popularni "vysouvaci 7" LCD" nesmysly basti ve "vypnutem" stavu (soft vyp tlacitkem) mezi 500-800mA. Je to namereno na vice pristrojich.Venca píše:A co potřebujou v pohotovostním stavu krmit?Vasa píše:...Nova radia jsou v pohotovostnim stavu DOST nenazrana a jsou schopna baterku za dva dny vyluxovat..
.
To je moje zkusenost.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: Samovybíjení
Ampérmetrem sem to skoušel a ukazuje: při zavření dveří 6,20A po zhasnutí 2,30A asi za 5min. 0,44A a po cca půl hodině 0,02A tudíš si myslím že asi vadná baterieVenca píše:Ampérmetrem (na dostatečně velkým rozsahu - 10A) měřit odběr z baterie.romeo-bv píše:Zdravím potřeboval bych poradit mám e39 530d 2002 a mám problém že ráno je baterka prázdná. Nabiju ji cca tři dny jezdím vše v poho a pak zase. Stáří baterie 16.9.2008
Poradí my někdo?Díky
Postupně vyndavat pojistky.
Tak poznáš, který okruh odebírá.
Nevím jak u E39, ale u E30 bere přístrojovka.
Další může bejt alarm, rádio, někde může zlobit koncový spínač a může třeba svítit žárovka v kufru nebo v přihrádce...
.
BMW - E39
Re: Samovybíjení
Tak to by baterka bejt mohla - 0,020A = 20 mA odpovídá pohotovostním stavům těch elektronickej volovin (přístrojovka, alarm..).romeo-bv píše:Ampérmetrem sem to skoušel a ukazuje: při zavření dveří 6,20A po zhasnutí 2,30A asi za 5min. 0,44A a po cca půl hodině 0,02A tudíš si myslím že asi vadná baterie
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Tak to přeju mnoho štěstí.Stejný problém teď řešil kamarád na stejném autě.U Bychla mu "zjistili" že to snad vybíjí nezávislé topení ale že neví proč.Když ho chtěl odpojit,tak mu sdělili že by musel k sousedům helmutům,že tady to neudělaj.Vrátil se zklamanej a kára je na prodej.
Tak ať dopadneš líp.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
a 