Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 29. 05. 2004 11:33
už se někomu z vás podělaly vstřiky ?
nebo jen jeden ?
čím to ??
z E 30 bych vyrost kdybych měl na
tohle
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 29. 05. 2004 19:29
Mirek píše:už se někomu z vás podělaly vstřiky ?
nebo jen jeden ?
čím to ??
No vstreky konkrétne nie, ale vekom sa poničili tesniace gumičky jak v hrazde vstrekov, tak aj v lôžku v saní a veľmi špatný chod a špatné štartovanie. Možno ti to pomože, ak nie, sorry za OT.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 30. 05. 2004 10:18
mě jeden vstřik začal stávkovat, po poklepání chvíly funguje a pak zase nic, ještě se mi to nestalo tak mě zajímá čím to ...?
z E 30 bych vyrost kdybych měl na
tohle
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 30. 05. 2004 13:52
Skús checknuť kontakty na vstreku, podľa toho čo popisuješ že po poklepaní sa chytil, by to mohlo byť ono. nejako ich napruž alebo vystriekaj nejakým konkorom.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 30. 05. 2004 14:40
v pondělí se na to vrhnu
z E 30 bych vyrost kdybych měl na
tohle
-
Lukáš325e
- Příspěvky: 541
- Registrován: 05. 02. 2004 23:25
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lukáš325e » 30. 05. 2004 21:27
Tohle asi nebude tvůj případ, ale viděl jsem auto, které mělo jeden vstřik vypadený. Docela dlouho trvalo, něž jsme na to došli, není to totiž vidět. Stačilo ho "narazit" zpátky a bylo... No a pak jsme zjistili, že je v prdeli klika!

.........
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 31. 05. 2004 06:20
Lukáš325e píše:Tohle asi nebude tvůj případ, ale viděl jsem auto, které mělo jeden vstřik vypadený. Docela dlouho trvalo, něž jsme na to došli, není to totiž vidět. Stačilo ho "narazit" zpátky a bylo... No a pak jsme zjistili, že je v prdeli klika!

.........
Vstřiky jsou ještě přišroubovaný do sání takže by neměly vypadnout.
-
Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Huska » 31. 05. 2004 08:10
Mirek píše:už se někomu z vás podělaly vstřiky ?
nebo jen jeden ?
čím to ??
Jo vstřiky odchází a není to zase tak ojedinělá závada. Je důležité ja zavčas vyměnit jinak ukapávající vstřik propálí píst.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT 
-
Lukáš325e
- Příspěvky: 541
- Registrován: 05. 02. 2004 23:25
- Bydliště: Mikulov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Lukáš325e » 03. 06. 2004 00:44
Stany píše:Lukáš325e píše:Tohle asi nebude tvůj případ, ale viděl jsem auto, které mělo jeden vstřik vypadený. Docela dlouho trvalo, něž jsme na to došli, není to totiž vidět. Stačilo ho "narazit" zpátky a bylo... No a pak jsme zjistili, že je v prdeli klika!

.........
Vstřiky jsou ještě přišroubovaný do sání takže by neměly vypadnout.
Hmm, vim vim, neměly... Je fakt, že už je to dost dávno, takže si přesně nepamatuju, jak to bylo, ale to je stejně jedno. Nic to beztak neřeší...
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 03. 06. 2004 04:03
Ted jsem docela pri kuchani jednech vstriku cumel, co dokazou, kdyz motor dlooouho stoji. Ale tvuj problem je jinde a uz je vyresen, takze to jen tak na okraj.
-
Mirek
- Příspěvky: 1089
- Registrován: 09. 02. 2004 11:46
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Mirek » 03. 06. 2004 09:55
Jirka325 píše:. Ale tvuj problem je jinde a uz je vyresen, takze to jen tak na okraj.
možná bych měl napsat čím to bylo, tak vězte že byl totálně zoxidovanej konektor mezi svazkem motoru a lištou co napájí vstřiky. Není od věci ten konektor občas rozpojit a případně vysušit, namazat.
P.S. ne všchny svazky mají tenhle konektor...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na
tohle