prosim o pomoc........dobyjanie
prosim o pomoc........dobyjanie
ahojte no chcel by som sa vass na nieco opitat tyka sa to dobijania....mam taky problem proste mam v aute voltmerac ktory mi ukazuje aktualne volti ale jedneho dna sa mi stalo ze nastartujem auto dobija za studena 13,50 pochvilke 13,20....az pomali padne na 12,88...a niekedy aj ba 12,06...a takto to kolise a podla toho mi to aj funguje....proste auto zacne dusit nestiha proste palit.....co stim moze byt????akumulator som skusal davat druhy...aj alternator ja uz neviem .....je to motor M30B30...dakujem za kazdu radu......
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps
e30 325i 24v 192ps
Myslim, ze nebude. To znie ako naprd dobijanie ale pre istotu si to prever.Dan td píše:Změřils to normálním multimetrem ? Může být chyba v tom budíku...
Alternator si vymenil cely, alebo si to nejak kompletoval?
Ked si ho vymenil nastala nejaka zmena?
Za akych okolnosti ti to robi?
Svieti ti kontrolka dobijania?
A skus zmerat aj napatie na budenie alternatora.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

....
alternator som vymenil celi...ziadna zmena nenastala...stale to iste..robi to vzdy stale to kolise niekedy je to 20sekund na napr12,88 a kolise to az 13,50...a stale .....a v tom budeny som nameral...2v..asi malo???,a meral som to aj normalnim multimetrom.....a kotrolka na dobijanie nesvieti
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps
e30 325i 24v 192ps
Re: ....
Kde si nameral 2V?BMW320ZH píše:alternator som vymenil celi...ziadna zmena nenastala...stale to iste..robi to vzdy stale to kolise niekedy je to 20sekund na napr12,88 a kolise to az 13,50...a stale .....a v tom budeny som nameral...2v..asi malo???,a meral som to aj normalnim multimetrom.....a kotrolka na dobijanie nesvieti
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

...
ano fungovalo mito bez problemov mam ten motor tam asi dva mesiace a nebol stim problem...auto sato dva dni a uz to bolo......to napetie 2vsom nameral vtom tensom kabli na alternatore ten budiaci......
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps
e30 325i 24v 192ps
Neco podobne se mi stalo na me 324d, kdyz auto vychladlo nebo stalo pres noc tak prvnich 5-10min dobijelo bez problemu. Po teto dobe se napeti v palubni siti dostalo na uroven napeti akumulatoru a bylo po dobijeni. Ke vsemu samozrejme na kontrolka dobijeni reagovala pouze "nepatrnym" zhnutim coz ve dne nebylo videt a jen nevyrazne v noci. Po dlouhem mereni a stopovani mozne zavady jsem prisel na to, ze byly uhliky opotrebovane na total... Probehla vymena uhliku za nove a od te doby slape jak hodinky.
Nevim jak alternator u M30B30, ale ten muj ma vnitrni buzeni, takze dle me uvahy jsi ty 2V zmeril na vystupu na kontrolku. Externi buzeni mam treba na starem Renaultu (silovy +, kostra, buzeni +12V od baterie, vystup na kontrolku)
Nevim jak alternator u M30B30, ale ten muj ma vnitrni buzeni, takze dle me uvahy jsi ty 2V zmeril na vystupu na kontrolku. Externi buzeni mam treba na starem Renaultu (silovy +, kostra, buzeni +12V od baterie, vystup na kontrolku)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm