prosim o pomoc........dobyjanie

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

prosim o pomoc........dobyjanie

Příspěvek od BMW320ZH » 20. 11. 2008 21:38

ahojte no chcel by som sa vass na nieco opitat tyka sa to dobijania....mam taky problem proste mam v aute voltmerac ktory mi ukazuje aktualne volti ale jedneho dna sa mi stalo ze nastartujem auto dobija za studena 13,50 pochvilke 13,20....az pomali padne na 12,88...a niekedy aj ba 12,06...a takto to kolise a podla toho mi to aj funguje....proste auto zacne dusit nestiha proste palit.....co stim moze byt????akumulator som skusal davat druhy...aj alternator ja uz neviem .....je to motor M30B30...dakujem za kazdu radu......
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 11. 2008 21:40

Kostra od baterky, ukostření motoru, uhlíky v alternátoru...

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

....

Příspěvek od BMW320ZH » 20. 11. 2008 21:45

uhliky su ok mal som tam aj iny alternator...skusim tu kostru
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 20. 11. 2008 21:59

Změřils to normálním multimetrem ? Může být chyba v tom budíku...
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 20. 11. 2008 22:07

Dan td píše:Změřils to normálním multimetrem ? Může být chyba v tom budíku...
Myslim, ze nebude. To znie ako naprd dobijanie ale pre istotu si to prever.

Alternator si vymenil cely, alebo si to nejak kompletoval?

Ked si ho vymenil nastala nejaka zmena?

Za akych okolnosti ti to robi?

Svieti ti kontrolka dobijania?

A skus zmerat aj napatie na budenie alternatora.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

....

Příspěvek od BMW320ZH » 20. 11. 2008 22:12

alternator som vymenil celi...ziadna zmena nenastala...stale to iste..robi to vzdy stale to kolise niekedy je to 20sekund na napr12,88 a kolise to az 13,50...a stale .....a v tom budeny som nameral...2v..asi malo???,a meral som to aj normalnim multimetrom.....a kotrolka na dobijanie nesvieti
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

...

Příspěvek od BMW320ZH » 20. 11. 2008 22:14

ale proste podla toho ake je aktualne napetie mi ide celi motor niekedy to aj dusi prote nejde do vykonu
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Re: ....

Příspěvek od stanco1 » 20. 11. 2008 23:15

BMW320ZH píše:alternator som vymenil celi...ziadna zmena nenastala...stale to iste..robi to vzdy stale to kolise niekedy je to 20sekund na napr12,88 a kolise to az 13,50...a stale .....a v tom budeny som nameral...2v..asi malo???,a meral som to aj normalnim multimetrom.....a kotrolka na dobijanie nesvieti
Kde si nameral 2V?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 20. 11. 2008 23:18

Na tejto M30 mas tento problem v E30 od zaciatku, alebo to uz aj fungovalo?
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

...

Příspěvek od BMW320ZH » 21. 11. 2008 07:36

ano fungovalo mito bez problemov mam ten motor tam asi dva mesiace a nebol stim problem...auto sato dva dni a uz to bolo......to napetie 2vsom nameral vtom tensom kabli na alternatore ten budiaci......
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 11. 2008 09:35

Neco podobne se mi stalo na me 324d, kdyz auto vychladlo nebo stalo pres noc tak prvnich 5-10min dobijelo bez problemu. Po teto dobe se napeti v palubni siti dostalo na uroven napeti akumulatoru a bylo po dobijeni. Ke vsemu samozrejme na kontrolka dobijeni reagovala pouze "nepatrnym" zhnutim coz ve dne nebylo videt a jen nevyrazne v noci. Po dlouhem mereni a stopovani mozne zavady jsem prisel na to, ze byly uhliky opotrebovane na total... Probehla vymena uhliku za nove a od te doby slape jak hodinky.

Nevim jak alternator u M30B30, ale ten muj ma vnitrni buzeni, takze dle me uvahy jsi ty 2V zmeril na vystupu na kontrolku. Externi buzeni mam treba na starem Renaultu (silovy +, kostra, buzeni +12V od baterie, vystup na kontrolku)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

...

Příspěvek od BMW320ZH » 21. 11. 2008 13:35

dakujem chlapci....problem som uz vyriesil bola to kostra motor.....bola povolena.....vsetko je ok ...este raz diky...Venca mal si pravdu :lol: :lol:
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 21. 11. 2008 17:28

No tak to vysvetluje, to blbnutie motora.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

BMW320ZH
Příspěvky: 38
Registrován: 17. 05. 2007 08:58
Bydliště: SLOVENSKA REPUBLIKA

...

Příspěvek od BMW320ZH » 21. 11. 2008 17:33

hej to bolo koli tomu chod motora....je uz ok
e30 330i oo=[][]=oo ex
e30 325i 24v 192ps

Odpovědět