Vibrace pri brzdeni

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Standa322
Příspěvky: 31
Registrován: 20. 09. 2003 17:24
Bydliště: Mokrá

Vibrace pri brzdeni

Příspěvek od Standa322 » 16. 11. 2008 14:01

Zdravim,

vsechno zacalo tak pred ctvrt rokem. Nic mene jsem vymenil oba dva cepy na rameni. Nechal jsem stocit kotouce. Pri kazde oprave se tyhle vibrace zmensili, nic mene nezmizely uplne. Nevite nekdo cim by to jeste mohlo byt?
standa@vivo.cz

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Vibrace pri brzdeni

Příspěvek od Max-Max » 16. 11. 2008 14:27

Standa322 píše:Zdravim,

vsechno zacalo tak pred ctvrt rokem. Nic mene jsem vymenil oba dva cepy na rameni. Nechal jsem stocit kotouce. Pri kazde oprave se tyhle vibrace zmensili, nic mene nezmizely uplne. Nevite nekdo cim by to jeste mohlo byt?
standa@vivo.cz
co cepy a silenty ?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 16. 11. 2008 14:29

setkal jsem se i s tím,že byly křivé náboje

spousta lidí si myslí,že když dorve kola jak hovado,tak je to dobře,ale opak je pravdou.
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 16. 11. 2008 14:36

Nekdy bývaj náboje orezlý a když se na to mlaskne kotouč, tak hází... pořádně očistit dráťákem na rozbrušce, popřípadě změřit úchylkoměrem, náboj a posléze i kotouč... taky může být špatně stočenej...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

jajic
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1852
Registrován: 18. 09. 2007 21:18
Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem

Příspěvek od jajic » 16. 11. 2008 15:05

zkusil jsi prohodit pneu předek za zadek?
Obrázek
vše na prodej

Uživatelský avatar
Kenny
BMW pozitivni
Příspěvky: 851
Registrován: 18. 03. 2006 21:17
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od Kenny » 16. 11. 2008 16:57

Mam stejnej problem a to jsem vymenil oba kotouce za nove,cepy i silace,kola jsem nechal vyvazit,ted tam mam i nove pneu a furt stejny problem :?
Ne ze by to bylo nejak strasny ale taky me to obcas sere,chapu ze to muze byt hodne veci z toho co tady je napsano,ale kdyz uz tam mam tohle vsechno novy,nevim co by to mohlo jeste delat :?
Ač jsem si to nikdy nemyslel, jsou i takové situace, kdy tříca přestane mít smysl...

Uživatelský avatar
shadou
Příspěvky: 322
Registrován: 06. 11. 2007 22:30
Bydliště: Kolín 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od shadou » 17. 11. 2008 12:14

Pokud se vše dá nové a problém zůstal -překontrolovat geometrii
také jak jsou unavené tlumiče -nemusí se projevovat houpáním-dojedete k někomu kdo dělá geometrii a nechte překontrolovat obojí.

a jako poslední možnost -kdo používá nestandardní obutí -hlavně větší rozměr ,šířka ... BMW má citlivou přední nápravu a kola musí sedět rovnoměrně
Shadou říká
VW je pro blázny,Mercedes pro snoba ,BMW je pro mne
Obrázek
Kody závad http://www.5er.cz/forum/viewforum.php?forum_id=12

Uživatelský avatar
Kenny
BMW pozitivni
Příspěvky: 851
Registrován: 18. 03. 2006 21:17
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od Kenny » 17. 11. 2008 12:21

shadou píše:Pokud se vše dá nové a problém zůstal -překontrolovat geometrii
také jak jsou unavené tlumiče -nemusí se projevovat houpáním-dojedete k někomu kdo dělá geometrii a nechte překontrolovat obojí.

a jako poslední možnost -kdo používá nestandardní obutí -hlavně větší rozměr ,šířka ... BMW má citlivou přední nápravu a kola musí sedět rovnoměrně
Pneu pouzivam standartni 205/55 R15 ,pri vymene cepu rizeni mi delali geometrii a co se tyce tlumicu,mam tam neco pres rok novej podvozek supersport :? ,ja vazne uz nevim co vymenit :roll:
Ač jsem si to nikdy nemyslel, jsou i takové situace, kdy tříca přestane mít smysl...

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 18. 11. 2008 11:35

u mě bylo klepaní při brždění nakonec špatným řízením - při jízdě to de facto nebylo poznat nebo že by nějak vlnilo v zatáčkách ap. - to nebylo, ale při brždění to vibrovalo.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Tomas is
Příspěvky: 268
Registrován: 19. 01. 2007 21:27

Příspěvek od Tomas is » 18. 11. 2008 12:09

Jednou spálený kotouče budou vždycky házet a můžeš je stáčet jak chceš :wink: Stočíš je, dvakrát zabrzdíš a znovu se zkroutí. Prostě nové kotouče.

Odpovědět