motor 325i
motor 325i
Jak poznam na pohled motor z 325i? Oproti 325e nebo 323i nebo dokonce 320i? Abych nenaletel kdyz ho budu kupovat? Nejlip pokud mate nekdo foto! Diky moc!
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 325i
Na leve strane uplne dole je frezovana plocha a na ni vyrazeny typ. Prvni dve cislice jsou zdvihovy objem, treti cislice pocet valcu. KATova 325i ma motor typ 256K1, 325e ma 276KA nebo 276KB, analogicky k tomu 320i ma 206?? a 323i ma 236??.Beck píše:Jak poznam na pohled motor z 325i? Oproti 325e nebo 323i nebo dokonce 320i? Abych nenaletel kdyz ho budu kupovat? Nejlip pokud mate nekdo foto! Diky moc!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: motor 325i
Jsi si tim jistej? Ja mam karu podle VINu 325i, nemuzu zarucit ze to nekdo neprekopal, ale pripada mi to nepravdepodobny - na motoru je ale 206KA. Ziju v domneni ze je to 325i. Jsou jeste nejaky dalsi identifikacni znaky, podle kterejch se pozna dvoulitr od dvouapullitra?Francis píše: Na leve strane uplne dole je frezovana plocha a na ni vyrazeny typ. Prvni dve cislice jsou zdvihovy objem, treti cislice pocet valcu. KATova 325i ma motor typ 256K1, 325e ma 276KA nebo 276KB, analogicky k tomu 320i ma 206?? a 323i ma 236??.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 325i
Jasne. Rozeber motor a zmer vrtani valcu a zdvih klikove hridele. Poctivva 325i ma jiny tvar a prumer kanalu saciho potrubi. Nutno ovsem podotknout ze saci potrubi lze vymenitBoban píše:Jsi si tim jistej? Ja mam karu podle VINu 325i, nemuzu zarucit ze to nekdo neprekopal, ale pripada mi to nepravdepodobny - na motoru je ale 206KA. Ziju v domneni ze je to 325i. Jsou jeste nejaky dalsi identifikacni znaky, podle kterejch se pozna dvoulitr od dvouapullitra?Francis píše: Na leve strane uplne dole je frezovana plocha a na ni vyrazeny typ. Prvni dve cislice jsou zdvihovy objem, treti cislice pocet valcu. KATova 325i ma motor typ 256K1, 325e ma 276KA nebo 276KB, analogicky k tomu 320i ma 206?? a 323i ma 236??.

325i:

320i:

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To jsem psal vyse. Na bloku motoru je vyrazene cislo znacici typ motoru.Boban píše:To se samozrejme vyloucit neda, ale nevim, ze by se s tim nekdo tak drbal... Mam tam to sani 325i. Nedaj se ty motory nejak identifikovat podle vyrobniho cisla - neco jako kara podle VINu? Nevidel jste nekdo neco v internetu?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To je na hlave. Ta se da zamenitDC. píše:na 2.5 by mělo být tuším nad 2 válcem nad svíčkou vyraženo 2.5
na etě -> eta ...

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Noo, zase tak stejný je nemaj' 2.0 do '82/9 K-Jetronic(e21) '82/9 - '87 L-Jetronic(e30) '85 - '87 L-Jetronic(e28 e34) '87- Bosch DME 1.1.Lukas-e21 píše:ne maj stejnylucky325i píše:Co zkusit jeste pocitac? Nema 320 jinej nez 325? i kdyz by to jezdilo asi i nej.. Jinak pozn. co vim tak v cechach jde udelat cokoli to znamena postavim motor z toho co mam doma.. vubec bych se nedivil kdyby to bylo ze dvou motoru..
2.5 >'86 - Bosch DME 1.1(e30), '86< - Bosch DME 1.3(e34).
BMW RULEZZZ !
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Zober si pár typ. čísel z motora, napr. váha, vstreky, RJ, pozri do ETK a budeš múdrejší. Inak ešte sa objem dá zmerať nasatím oleja do konkr. valca x 6. Podľa VIN-u možno máš 325i, ale mohla to byť kľudne búračka a iba kasňa je z 325. Máš zadné kotúče? Máš zadný stabilák? A pod. detailne porovnať.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
2.5i má sanie viac do oblúku, 2.0i má tak trochu zalomené. 2.5i má myslím väčšiu váhu vzduchu. Pokiaľ porovnávaš chromáky, tak 2.5i má rozdeľovač na hlave a 2.0i má zboku zdola pod váhou. Plasty s Motronicom majú rozdiel najmä v tom saní a váhe, ak sa nemýlim. A 2.5i má v sérii chladič oleja, aj keď ten sa tam dá domontovať aj na 2.0i.Beck píše:No tak z toho jsem trochu v rozpacich, veškerá čísla jdou přebrousit přerazit... na pohled se teda ty motory nijak neliší?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220