TERMOSTAT
TERMOSTAT
1) Pánové, měl bych dotaz ohledně termostatu, muže mi nekdo říct při jaké teplotě by měl otvírat???
2) Jestliže je zavřený tak voda neprotíká směrem do/z chladiče a když se otevře tak by měla voda proudit kudy?
3)Jinak by mě docela zajimala cena noveho termostatu?
Auto 318i M10, PS: Vsechny E30 maji stejne termostaty?
2) Jestliže je zavřený tak voda neprotíká směrem do/z chladiče a když se otevře tak by měla voda proudit kudy?
3)Jinak by mě docela zajimala cena noveho termostatu?
Auto 318i M10, PS: Vsechny E30 maji stejne termostaty?
Re: TERMOSTAT
Ve vetsine pripadu 80, ale jsou i 88 - viz. ETK dle cisla VIN, nebo viz co je vyrazeno na termostatu (ale to jen tak mozna pro potvrzeni, buhvi kolikaty tam je a jestli je tam spravny)Beck píše:1) Pánové, měl bych dotaz ohledně termostatu, muže mi nekdo říct při jaké teplotě by měl otvírat???
Celym okruhemBeck píše:2) Jestliže je zavřený tak voda neprotíká směrem do/z chladiče a když se otevře tak by měla voda proudit kudy?
Zalezi na modelu, na M10 ma termostat drazsi nez treba M20, neb je to celej kus bazmeku mezi hadice.Beck píše:3)Jinak by mě docela zajimala cena noveho termostatu?
Nemaj, viz predchozi bod.Beck píše:Auto 318i M10, PS: Vsechny E30 maji stejne termostaty?
Diky za odpoved....
Jen se jeste zeptam, muze mi nekdo polopatisticky vysvetlit kudy proudi voda pri zavrenem a kudy pri otevrenem termostatu? A jeli to chyba kdyz voda trochu protíká? Jde mi o to abych zjistil zda je ten muj v prdeli...
Jen se jeste zeptam, muze mi nekdo polopatisticky vysvetlit kudy proudi voda pri zavrenem a kudy pri otevrenem termostatu? A jeli to chyba kdyz voda trochu protíká? Jde mi o to abych zjistil zda je ten muj v prdeli...
Naposledy upravil(a) Becx dne 12. 05. 2004 17:35, celkem upraveno 1 x.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Tomu celkom nerozumiem. Motor sa neohrial na prevádzkovú teplotu alebo sa neprehrieval?Havran píše:Předevčírem jsem kupoval termostat na M20 za 500,- u auto stangla. Ten co tam byl předtím se zdál bejt dobrej zkoušeli jsme ho dávat i do vody a v pohodě otvíral a motor se nikdy nezahřál. Po výměně se zhřejmá naprosto v pořádku a spotřeba šla podstatně dolu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220