ostuda

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

ostuda

Příspěvek od sany » 17. 10. 2008 09:56

Prosim vas vsecky co mate jakoukoliv skušenost z motorem 324td,nebo ho mají,aby jste mi poradily jakkoliv.Motor mi naskakuje neuvěřitelne krasne,na tuka,jak teply tak studeny,volnoběh taky hezky.Maximalka z bídou 140.Jakmile se objevi i to nejmenší převíšení je bez sily.Nemam ani na fáčko.Sešlapnu a za mnou černota jak z černobilu.A tak na čtverce se musim plazit do jakehokoliv kopečku.Dost mně to prdi jelikož měsične najezdim 3000km.Kluci co vy na to?Co to může bejt?Turbo jsem vyměnil....
Když je dobře

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 17. 10. 2008 10:06

Jestli to hulí černě tak je malý turbotlak a jde tam hodně ropy.
Chceho to změřit manometrem nebo minimálně ošáhnout hadici co jde do sání,jestli tvrdne.Můžeš mít někde díru,nebo se mohl na turbu zaseknout waste-gate ventil,že je furt otevřen.

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 17. 10. 2008 13:45

Tak jsem zkusil odpojit tu hadičku co podtlakem otevírá ten ventil na turbu.Jede to lip ted uz asi jako fačko.Nic moc.Jo když jsem po jizde otevřel haupnu,koukam že ventil otevreny.Stahnu hadičku hned se zavřel a hadička si podsala vzduch.Nikomu z vas ješte neutekly koně vrané?Nikdo to ješte neřešil?
Když je dobře

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 17. 10. 2008 15:19

Přesně tohle se nám stalo u renaulta scenica z 2001, nikdo nevedel co s tim az nakonec stacilo jen seridit předvstřik u cerpadla, ale nevim jak u tebe co tam je za techniku a jestli se tam da neco takovyho nastavit...
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 17. 10. 2008 15:41

Tak hlavně to není řízeno podtlakem,ale přetlakem.
Chce to změřit turbotlak,to je základ a pak se nechá teprv nějak radit,máš tam málo luftu.
Turbotlak by měl být kolem 0.7 baru.

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 17. 10. 2008 19:05

wili píše:Tak hlavně to není řízeno podtlakem,ale přetlakem.
Chce to změřit turbotlak,to je základ a pak se nechá teprv nějak radit,máš tam málo luftu.
Turbotlak by měl být kolem 0.7 baru.
co sem měl turbo z 2,4 tak tam byl wastegate řízený podtlakem
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

sany
Příspěvky: 29
Registrován: 16. 10. 2005 10:59
Bydliště: Ml.Boleslav

Příspěvek od sany » 17. 10. 2008 19:11

Takže nejak změřit tlak turba,a ten predvstřik Mam elek.čerpadlo tak to tam snad ma jen jestli se to da nastavit.K servisům mam total averzi,ty dristy ktere jsem tam slyšel - že auto nechat protože to může bejt aj kůli"dirce"v podlaze-to je něco.A penize-jakobych chtěl spravit vystaviště.Jen mi nejde do hlavy,kamarat měl starou alfu,no hajtra,zaolejovana až na opěrkach hlavy,ale ta jela jak raketomobil.Byl to diesel.
Když je dobře

Odpovědět