problémy s nastartováním
problémy s nastartováním
Zdravím všechny.Mám neskutečnej problém nastartovat moji E34 benzín s motorem m20b20 r.v.88 95kW verze.Už jsem zkoušel jako lajk snad skoro všechno a nevím co s tím,poraďte.Odjel jsem s tím od baráku ujel asi 5kilometrů něco v tom zarachtalo a od té doby nenastartuje.Co jsemmohl jsem rozebral a vyměnil za originál nové(čidlo na klikovce,zapalovací kabely,svíčky,palec s rozdělovačem)a všechno to mělo jen za následek zlepšení stavu ale stejně ikdyž má snahu nechytne...startér točí+booster,komprese je,rozvody jsou přesně i palec,kabely správně nasazené,kostra tam je,jiskra skvělá,palivo teče,čerpadlo podává a tlakuje přes ventil do lišty a pořád nic:o(Jinak ještě jsem zkoušel první válec v horní úvrati sedí,vačková hřídel nezlomená,mám náhradní váhu,volnoběžný ventil,škrtící klapku,Motronic a nic...snad to je ještě někde v elektrice,ale nevím na jakém principu fungují samotné vstřikovače,a nešlo by snad nějak palivo do nich z lišty,nebo,že by mohly odejít snad nějak vstřikovače najednou?Snad abych sundal ještě sání jinak už jsem fakt bezradnej a dost.Pociťově jako by šla jen trocha paliva a stejně to nechytne a to ani se sprejem v sání!Vím,že je to nějaká blbost,kdyby to tak dokázal někdo spravit,já už nevím.Díky za nápady
Ahoj,no tak to je prekérka..
vstřiky fungujou na 12V a otvíraj se mínusovym impulzem. dráty vod nich najdeš v tom kulatym konektoru pod škr. klapkou.
červenobílej (nejtlustší) je + 12V
a pak sou tam dva trochu slabší a to sou ty mínusy..barvy si nepamatuju.
vstřiků je tam sice 6, ale jdou vždycky 3 a 3 spolu, takže sou na ně celkem 3 dráty.
pak jsou tam ještě 4 dráty uplně nejslabší.. a ty vedou k teplotnim čidlum na termostatu(jeden je tam zbytečně na čidlu pro budík).. to je potřeba proměřit, abys měl jistotu který to jsou.
logicky ty zbylý dva sou ke vstřikum.
Jak sou spojený ty vstřiky mezi sebou to ti nepovim, páč to sem nerozebíral.Ale budou propojený plusem všechny a ty impulzy nevim jak sou tam natahaný.
Taky mi přívod paliva nějak blbne, budu muset ty vstřiky taky vyzkoušet..
vyčet sem tady že se ty mrchy musej dávat mlhu, nesměj kapat ani stříkat proud.. jinak je to špatně.
šel bych na to jak píše ka.mik, sundat parohy a zkusit tu mrchu natočit.. no a pak se uvidí.. taky by to šlo že by se jenom zapojilo 12V na relé palivový pumpy a ty vstřiky bys otevíral přímo v tom konektoru pomocí 12V. nemusel bys startovat.. ale ten první způsob je asi jednoduší.
Na e30.de je schéma řj u Motronica tak to můžeš i proměřit ty dráty ke vstřikum.. Na proměření spínacích impulzů od řj při chodu motoru bude asi potřeba osciloskop, bude to fičet rychle..tam bude multimetr k ničemu.
Jinak sem taky laik nikoliv automechanik, snad se podaří opravit, hodně štěstí. Snad ti moje poznatky k něčemu budou:-D Měj se
vstřiky fungujou na 12V a otvíraj se mínusovym impulzem. dráty vod nich najdeš v tom kulatym konektoru pod škr. klapkou.
červenobílej (nejtlustší) je + 12V
a pak sou tam dva trochu slabší a to sou ty mínusy..barvy si nepamatuju.
vstřiků je tam sice 6, ale jdou vždycky 3 a 3 spolu, takže sou na ně celkem 3 dráty.
pak jsou tam ještě 4 dráty uplně nejslabší.. a ty vedou k teplotnim čidlum na termostatu(jeden je tam zbytečně na čidlu pro budík).. to je potřeba proměřit, abys měl jistotu který to jsou.
logicky ty zbylý dva sou ke vstřikum.
Jak sou spojený ty vstřiky mezi sebou to ti nepovim, páč to sem nerozebíral.Ale budou propojený plusem všechny a ty impulzy nevim jak sou tam natahaný.
Taky mi přívod paliva nějak blbne, budu muset ty vstřiky taky vyzkoušet..
vyčet sem tady že se ty mrchy musej dávat mlhu, nesměj kapat ani stříkat proud.. jinak je to špatně.
šel bych na to jak píše ka.mik, sundat parohy a zkusit tu mrchu natočit.. no a pak se uvidí.. taky by to šlo že by se jenom zapojilo 12V na relé palivový pumpy a ty vstřiky bys otevíral přímo v tom konektoru pomocí 12V. nemusel bys startovat.. ale ten první způsob je asi jednoduší.
Na e30.de je schéma řj u Motronica tak to můžeš i proměřit ty dráty ke vstřikum.. Na proměření spínacích impulzů od řj při chodu motoru bude asi potřeba osciloskop, bude to fičet rychle..tam bude multimetr k ničemu.
Jinak sem taky laik nikoliv automechanik, snad se podaří opravit, hodně štěstí. Snad ti moje poznatky k něčemu budou:-D Měj se
E30 325i Touring, Yamaha TDM850, Suzuki GS500


Tak to je super,děkuju mockrát za vyčerpávající odpověďi,o víkendu se na to mrknu a snad tu najdu někde i to schéma Motroniku,bez něj to nejde a zatím jsem ho nikde nenašel ani v knihách.Já mám u řídící jednotky dvě oranžová relátka a zajímalo by mne na co je to druhé,když jedno je přímo na čerpadlo.Taky by mne zajímalo jestli by na tohle přišla diagnostika,když to vůbec nenatočí.Náhradní vstřiky už mám tak snad to bude v tom nebo v té elektrice pod něma....no musí,jinak si asi hodím mašli:o)díky chlapi.
Hmm tak než rozdělám komplet sání tak jsem to zkusil roztáhnout na laně jestli to nechytne a ono to chytlo! Zajímavé je, že jen jakoby na tři válce a dost to kouřilo z výfuku. A ještě zajímavější je o)) , že po odebrání šestého vstřiku nejblíž kabině se místo chcípnutí, začal přidávat 4 a snad i pátý válec,jak je to možné....tak a teď babo raď:o)Kamarád tvrdí, že se to přechlastává, každopádně v pondělí jdu na diagnostiku..