U M10 to tak ma byt! U M40 a M42 je to 2+2vstrekyKubysz píše:vstřiky otevřený všechny zároveň
M10 nechytá - vyřešeno (řídící jednotka!??)
Tak sem dnes měřil tlak v p. soustavě a při otočení klíčkem a pak i při startování se držel tak 2,8-3,0 baru, což je sice dost, ale mělo by to být v ještě v pořádku, ne?
Chyba bude zřejmě někde jinde než v dodávce paliva
Takže teď zapalování... Na co bych se měl zaměřit když mi to normálně háže jiskru? Kdyby byla špatná jednotka tranzistorovýho zapalování tak by to jiskru neházelo vůbec, ne?? Fakt uvítám jakýkoliv rozumný nápady!!!

Chyba bude zřejmě někde jinde než v dodávce paliva

Takže teď zapalování... Na co bych se měl zaměřit když mi to normálně háže jiskru? Kdyby byla špatná jednotka tranzistorovýho zapalování tak by to jiskru neházelo vůbec, ne?? Fakt uvítám jakýkoliv rozumný nápady!!!



m10 318i
Tak sem teď zkoušel dávat jinou indučku a kabel k ní, ale žádná změna, co se týče kabelů ke svícím, tak tak ty sou zapojený dobře.
ALE, měl sem vyhozenou jednu svíčku a zkoušel sem startovat a zezačátku (tak prvních pět) jiskření bylo v pohodě, ale pak jakoby pohasínala a jiskra už byla o dost slabší a někdy mi přišlo jak kdyby uplně vynechala, zkoušel sem to s jinačí svíčkou, kabelem, cívkou a furt to samý...
Čím by to mohlo být? Nejspíš asi cívkou, ale ty sem zkoušel dvě a beze změny a v autech kde byly před tím normálně fungovaly... Může to dělat i rozdělovač (dával sem jinej palec a taky nic...)?
Chjo...hlavně mi furt nejde do hlavy jak je možný, že sem prostě jen zkoušel palivový čerpadlo a pak už nenastartoval a najednou řeším problémy se zapalováním...

ALE, měl sem vyhozenou jednu svíčku a zkoušel sem startovat a zezačátku (tak prvních pět) jiskření bylo v pohodě, ale pak jakoby pohasínala a jiskra už byla o dost slabší a někdy mi přišlo jak kdyby uplně vynechala, zkoušel sem to s jinačí svíčkou, kabelem, cívkou a furt to samý...
Čím by to mohlo být? Nejspíš asi cívkou, ale ty sem zkoušel dvě a beze změny a v autech kde byly před tím normálně fungovaly... Může to dělat i rozdělovač (dával sem jinej palec a taky nic...)?
Chjo...hlavně mi furt nejde do hlavy jak je možný, že sem prostě jen zkoušel palivový čerpadlo a pak už nenastartoval a najednou řeším problémy se zapalováním...


m10 318i
Ta tvoja M10 je riadna potvora
.
dlho premyslam nad tym co by to mohlo sposobovat.
Tak ma napada, ze rele na pumpu je spinane od riadiacej jednotky.
Je mozne, ze ked si to prepoloval, tak si mohol nejakym sposobom poskodit riediacu jednotku? Neviem ako je pozapajana M10 a ako si tam pripajal tu novu pumpu ale kedze si manipuloval s elektrikou a ECU je jedna z mala veci
co si nemenil, pride mi to celkom pravdepodobne.
Este ma napada generator impulzov a rozvody. Tie by ale pri vymene cerpadla mali malu sancu prist k urazu.

dlho premyslam nad tym co by to mohlo sposobovat.
Tak ma napada, ze rele na pumpu je spinane od riadiacej jednotky.
Je mozne, ze ked si to prepoloval, tak si mohol nejakym sposobom poskodit riediacu jednotku? Neviem ako je pozapajana M10 a ako si tam pripajal tu novu pumpu ale kedze si manipuloval s elektrikou a ECU je jedna z mala veci
co si nemenil, pride mi to celkom pravdepodobne.
Este ma napada generator impulzov a rozvody. Tie by ale pri vymene cerpadla mali malu sancu prist k urazu.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

- k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
no v palivu to zřejmě nebude,já teď řešil problém taky s m10, že nechtěla chytnout a když jsem měl všechny kabeli a předstih podle drážky na řemenici nastavenej tak to auto nastartovalo a zdechlo,měl jsem v háji vstřiky a to auto chytlo akorát na ten pátej vstřik co je v sání,kdyby jsi chtěl bývám přes týden v Brně na škole,tak bych se za Tebou mohl zastavit a vzít Ti třeba na vyzkoušení jinej rozdělovač,kdyby byla chyba třeba v něm. Jo a měl jsem ještě jeden problém že sem vůbec nenastartoval a ten byl v řídící jednotce,vyměnil jsem ji a bylo to ok.Tu mám náhradní kdyžtak taky 

- k.o.u.d.y.e30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 243
- Registrován: 13. 10. 2007 23:34
- Bydliště: Brno,Vysočina,Znojmo
Tak už se podařilo zjistit zdroj problému
Je to řídící jednotkou, je to ale docela rozhozený, ale aspoň to jde bezproblému nastartovat takže dík k.o.u.d.m.u.e30 za zapůjčení druhé
Takže k řídícím jednotkám:
Původní:

Zapůjčená:

Potřeboval bych zjistit něco o těch řídících jednotkách, na jaký typ vstřikování přesně jsou a jestli jsou zaměnitelný.
Moje by měla být L-jetronic bezkat.
Díky moc!


Takže k řídícím jednotkám:
Původní:

Zapůjčená:

Potřeboval bych zjistit něco o těch řídících jednotkách, na jaký typ vstřikování přesně jsou a jestli jsou zaměnitelný.
Moje by měla být L-jetronic bezkat.
Díky moc!
m10 318i
Tak obě dvě by měli být na 318 L-jetronic (sem nějak odtušil z těchto stránek: http://www.systemsc.com/Parts.htm ) Ale ještě bych chtěl nějak někde zjistit jestli nebude problém se zaměněním kvůli katu. Nevíte někdo kde to můžu najít? Eventuelně přímo odpověď?!




m10 318i