EGO Sensor #1 – co to je?
EGO Sensor #1 – co to je?
Tak sem dneska konečně rozchodil tu diagnostiku – vyblikávání kódů a vyplivlo to na mě 1221, což je EGO sensor. Což nevim co je. Poradí mi někdo kde to hledat?
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Nejni naahodou lambada kód číslo 1222 neboli "Lambda Control #1"? A BTW napojoval sem to na špatnou zásuvku-tu blíž k pojistkovce (jaxe nuluje oilservis apod) a vono se to dělá na tej pod krytem 

Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Lambdasonda jako celek je vlastne senzor na kyslik ve vyfukovych plynech + vyhrivani. Kdyz je v haji ten senzor tak to vyhodi ten kod co tobe. Kdyz vyhrivani tak "EGO heater". Lambdu kod kdyz to spatne "micha" a meri to hodnoty mimo meze.
1221
This code is stored when the engine temperature is >70C and
the Oxygen Sensor value is out of range or not present. Check
the Oxygen Sensor wiring and the operation of the sensor. The
value should fluctuate between 0.02 and 0.85V. Slow
fluctuation indicates a polluted Oxygen sensor and negative
values indicate a damaged sensor. Note: Cars without
Catalytic Convertors will incorrectly store this code.
1222
This code is stored when the DME detects excessive
deviations in the air-fuel mixture (too rich or too lean) for longer
than 10 seconds. Possible causes: Fuel tank ran empty,
Incorrect Fuel Pressure, Injector valve defective or coked,
Engine Temperature Sensor defective, Secondary air leak,
Fuel evaporation control system defective, Air Flow Meter
defective and/or the combustion is being disturbed by
mechanical failure (Spark plugs,, compression,
intake/exhaust valves, ...etc.)
1221
This code is stored when the engine temperature is >70C and
the Oxygen Sensor value is out of range or not present. Check
the Oxygen Sensor wiring and the operation of the sensor. The
value should fluctuate between 0.02 and 0.85V. Slow
fluctuation indicates a polluted Oxygen sensor and negative
values indicate a damaged sensor. Note: Cars without
Catalytic Convertors will incorrectly store this code.
1222
This code is stored when the DME detects excessive
deviations in the air-fuel mixture (too rich or too lean) for longer
than 10 seconds. Possible causes: Fuel tank ran empty,
Incorrect Fuel Pressure, Injector valve defective or coked,
Engine Temperature Sensor defective, Secondary air leak,
Fuel evaporation control system defective, Air Flow Meter
defective and/or the combustion is being disturbed by
mechanical failure (Spark plugs,, compression,
intake/exhaust valves, ...etc.)
Teď sem z toho trochu jelen. Pro mě to teda znamená vypojit lambdu a změřit jestli dává hodnoty mezi 0.02 0.85V? A když ne tak zkontrolovat kablíky a pak zkusit jinou?
BTW: kua ani nevim že sem seděl u počítače dyž sem se vrátil z hospy

BTW: kua ani nevim že sem seděl u počítače dyž sem se vrátil z hospy



Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967