Zbálzněnej ukazatel bezínu - VYŘEŠENO
Zbálzněnej ukazatel bezínu - VYŘEŠENO
Včera se mi stal jeden problém. Po cestě mi najednou přestal ukazovat benzín. Dojedu a nastaratuju - ukazatel tam líta jak magor z nuly na 30 pak na 55 a dolů atd... Myslim že by to mohl bejt plovák (asi). Máte někdo s tímto zkušenost.
Zatím jsem na to nějak nekoukal.
Jestli je to plovák, tak koupim ! (jedná se 325iC)
Zatím jsem na to nějak nekoukal.
Jestli je to plovák, tak koupim ! (jedná se 325iC)
Naposledy upravil(a) Zavarenec dne 14. 08. 2008 21:16, celkem upraveno 1 x.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
bud kontakt v pristrojovce - kostra...nebo uhnilej jeden z dratu na konektoru u plovaku (jsou tam 3)..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Já právě měnil plovák, ale to mi palivoměr lítal mezi tím co jsem měl v nádrži a prázdnou.. Chvilku to ukazovalo, pak to zase padlo na nulu a za chvilku zase na cca 20L (co jsem zrovna měl v nádrži) Druhá věc je budík, pokud máš v nádrži paliva méně a přesto ti lítá na plnou, tak bude spíš problém v budíku...
BMW 324d 86´
Díky mám tu náhradní budíky tak je zkusim a pak pudu po tom plováku. Stejně si myslim že to bude pumpa s plovákem 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Zkusil jsem jiný budíky a neukáže to ani prd. Teď už vůbec nic. Takže si myslim že se zasek plovák, kámoš mi včera měnil olej a řikal že ta pumpa hučí jako prase a že je před smrtí. Takže budu potřebovat novou pumpu včetně plováku.
Tzn. Je u kabria (plast) pumpa v nádrži pod sedačkou jako u norm. plasta?
Je nějakej rozdíl mezi pumpou pro Cabrio a normální 2.5?
Díky
Tzn. Je u kabria (plast) pumpa v nádrži pod sedačkou jako u norm. plasta?
Je nějakej rozdíl mezi pumpou pro Cabrio a normální 2.5?
Díky
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
pumpy jsou vsechny stejny, pokud mas Plastaka....a to ze huci neznamena, ze je pred smrti..jednou odejde, to je jiste, je to castej problem u E30, ale rict ze kdyz huci, tak je v haji to nejde..je proste jen vybehana a proto trochu hlasitejsi...na jednu takovou uz jezdim 2 roky. 

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Tak jsem vyměnil provák, palivoměr se rozsvítí rezerva, chvilku svítí a pak zhasne, ručička se ani nehne. Takže fakt nevim. Budíky jsem měnil - nic. Dotáhnul jsem všechno co šlo - nic. Já už fakt nevim. Jsem bezradnej, kdybych aspoň věděl čim to je, ale chová se to fakt divně. 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
no ono taky kdyz uz neco menis tak je treba postupovat poporade a vyzkouset jednotlive komponenty...
kdyz menis plovak = jeste suchej ho napoj na konektor, otoc klicky v zapalovani, no a na vzduchu vyzkousej obe krajni polohy - rucicka musi litat sem a tam, pokud to nedela, je problem v pristrojovce(budiku) a nebo v kabelech po ceste...nebo je mozny plovak zmerit, svisle musi mit odpor kolem 70 Ohm, vzhuru nohama tak 4 Ohm (plna nadrz)
to ze se ti rozsvitila rezerva a pote pohasla, je v poradku, chvili trva nez benzin do plovaku natece...a ted to dulezity, kolik mas v nadrzi?? Jestli tam mas na dne, tak se nemuzes divit...
kdyz menis plovak = jeste suchej ho napoj na konektor, otoc klicky v zapalovani, no a na vzduchu vyzkousej obe krajni polohy - rucicka musi litat sem a tam, pokud to nedela, je problem v pristrojovce(budiku) a nebo v kabelech po ceste...nebo je mozny plovak zmerit, svisle musi mit odpor kolem 70 Ohm, vzhuru nohama tak 4 Ohm (plna nadrz)
to ze se ti rozsvitila rezerva a pote pohasla, je v poradku, chvili trva nez benzin do plovaku natece...a ted to dulezity, kolik mas v nadrzi?? Jestli tam mas na dne, tak se nemuzes divit...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Problém se vyřešil, byl to kabel, někde po cestě šlusnul. Odnesly to ale, budiký, ukazujou jen od půlky vejš. Takže musim sehnat ještě budíky, takže do by měl a jede na Big bmw tak at mi je vezme 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
mam tu jedny, nechapu z ceho...otackomer do 6000 a rychlomer do 220, ale fungujou se 4 valem...vezmu, kdyztak me najdi v patek/sobotu podle auta...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Tak jsem zkoušel vyměnit i ten druhej plovák v nádrži, dal jsem zpět 60L budíky co tam mají bejt a nic....pořád to samé. Takže už fakt nevim co může způsobovat to, že to ukazuje od půlky nahoru a s 55L budíkama to funguje normálně... 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
V přístrojovce s palivoměrem an 60 litrů bych zkusil proměřit cesty k budíku - kostru, signál od plováku a +, co jde přes odpor (68 ohmový).Zavarenec píše:Tak jsem zkoušel vyměnit i ten druhej plovák v nádrži, dal jsem zpět 60L budíky co tam mají bejt a nic....pořád to samé. Takže už fakt nevim co může způsobovat to, že to ukazuje od půlky nahoru a s 55L budíkama to funguje normálně...