Zbálzněnej ukazatel bezínu - VYŘEŠENO

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Zbálzněnej ukazatel bezínu - VYŘEŠENO

Příspěvek od Zavarenec » 04. 08. 2008 15:29

Včera se mi stal jeden problém. Po cestě mi najednou přestal ukazovat benzín. Dojedu a nastaratuju - ukazatel tam líta jak magor z nuly na 30 pak na 55 a dolů atd... Myslim že by to mohl bejt plovák (asi). Máte někdo s tímto zkušenost.

Zatím jsem na to nějak nekoukal.
Jestli je to plovák, tak koupim ! (jedná se 325iC)
Naposledy upravil(a) Zavarenec dne 14. 08. 2008 21:16, celkem upraveno 1 x.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 04. 08. 2008 19:54

bud kontakt v pristrojovce - kostra...nebo uhnilej jeden z dratu na konektoru u plovaku (jsou tam 3)..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Milinek
Příspěvky: 45
Registrován: 15. 07. 2008 09:35
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Milinek » 07. 08. 2008 20:58

Já právě měnil plovák, ale to mi palivoměr lítal mezi tím co jsem měl v nádrži a prázdnou.. Chvilku to ukazovalo, pak to zase padlo na nulu a za chvilku zase na cca 20L (co jsem zrovna měl v nádrži) Druhá věc je budík, pokud máš v nádrži paliva méně a přesto ti lítá na plnou, tak bude spíš problém v budíku...
BMW 324d 86´

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 07. 08. 2008 21:13

Díky mám tu náhradní budíky tak je zkusim a pak pudu po tom plováku. Stejně si myslim že to bude pumpa s plovákem :x
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Milinek
Příspěvky: 45
Registrován: 15. 07. 2008 09:35
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Milinek » 07. 08. 2008 21:15

Očisti dosedací plochu pod tím šrobkem (M5) kterej drží valivoměr... Jo a pak ho pěkně přitáhni.
BMW 324d 86´

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 08. 08. 2008 09:46

Zkusil jsem jiný budíky a neukáže to ani prd. Teď už vůbec nic. Takže si myslim že se zasek plovák, kámoš mi včera měnil olej a řikal že ta pumpa hučí jako prase a že je před smrtí. Takže budu potřebovat novou pumpu včetně plováku.
Tzn. Je u kabria (plast) pumpa v nádrži pod sedačkou jako u norm. plasta?

Je nějakej rozdíl mezi pumpou pro Cabrio a normální 2.5?

Díky
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 08. 08. 2008 10:08

pumpy jsou vsechny stejny, pokud mas Plastaka....a to ze huci neznamena, ze je pred smrti..jednou odejde, to je jiste, je to castej problem u E30, ale rict ze kdyz huci, tak je v haji to nejde..je proste jen vybehana a proto trochu hlasitejsi...na jednu takovou uz jezdim 2 roky. :)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 08. 08. 2008 10:17

Může mi někdo poradit, kde jsou ukostřený budíky ??
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 08. 08. 2008 11:38

Tak jsem vyměnil provák, palivoměr se rozsvítí rezerva, chvilku svítí a pak zhasne, ručička se ani nehne. Takže fakt nevim. Budíky jsem měnil - nic. Dotáhnul jsem všechno co šlo - nic. Já už fakt nevim. Jsem bezradnej, kdybych aspoň věděl čim to je, ale chová se to fakt divně. :cry:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 08. 08. 2008 14:27

no ono taky kdyz uz neco menis tak je treba postupovat poporade a vyzkouset jednotlive komponenty...
kdyz menis plovak = jeste suchej ho napoj na konektor, otoc klicky v zapalovani, no a na vzduchu vyzkousej obe krajni polohy - rucicka musi litat sem a tam, pokud to nedela, je problem v pristrojovce(budiku) a nebo v kabelech po ceste...nebo je mozny plovak zmerit, svisle musi mit odpor kolem 70 Ohm, vzhuru nohama tak 4 Ohm (plna nadrz)

to ze se ti rozsvitila rezerva a pote pohasla, je v poradku, chvili trva nez benzin do plovaku natece...a ted to dulezity, kolik mas v nadrzi?? Jestli tam mas na dne, tak se nemuzes divit...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 14. 08. 2008 14:42

Problém se vyřešil, byl to kabel, někde po cestě šlusnul. Odnesly to ale, budiký, ukazujou jen od půlky vejš. Takže musim sehnat ještě budíky, takže do by měl a jede na Big bmw tak at mi je vezme :wink:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 14. 08. 2008 16:43

mam tu jedny, nechapu z ceho...otackomer do 6000 a rychlomer do 220, ale fungujou se 4 valem...vezmu, kdyztak me najdi v patek/sobotu podle auta...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 14. 05. 2010 09:25

Tak jsem zkoušel vyměnit i ten druhej plovák v nádrži, dal jsem zpět 60L budíky co tam mají bejt a nic....pořád to samé. Takže už fakt nevim co může způsobovat to, že to ukazuje od půlky nahoru a s 55L budíkama to funguje normálně... :?
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 14. 05. 2010 09:41

Zavarenec píše:Tak jsem zkoušel vyměnit i ten druhej plovák v nádrži, dal jsem zpět 60L budíky co tam mají bejt a nic....pořád to samé. Takže už fakt nevim co může způsobovat to, že to ukazuje od půlky nahoru a s 55L budíkama to funguje normálně... :?
V přístrojovce s palivoměrem an 60 litrů bych zkusil proměřit cesty k budíku - kostru, signál od plováku a +, co jde přes odpor (68 ohmový).

Odpovědět