Volnoběh 320i
Tak po výměně motoru je problém s volnoběhem víceméně stejnej. Za studena chcípá a za tepla se drží na max 500ot/min. Je fakt, že jsem skoro vše nechal z původního motoru, jen ty hadice na vzduch jsem pořádně prohlédl a asi 2 vyměnil, zdály se prasklé.
Pokud hýbu se šroubkem č. 19 jak psal Míšánek, tak se vůbec nic neděje, nereaguje vůbec, ať je uplně zašroubovany, nebo skoro vyšroubovaný. Když je zašroubovaný, tak by tam neměl jít žádnej vzduch do sání a po odšroubování by to mělo vzduch přidávat dírou, kterou šroub otevírá, ne? Ale nedělá to s volnoběhem nic. Může tedy být problém v bazmeku, co jdou do něho jěště vodní hadice?
Pokud hýbu se šroubkem č. 19 jak psal Míšánek, tak se vůbec nic neděje, nereaguje vůbec, ať je uplně zašroubovany, nebo skoro vyšroubovaný. Když je zašroubovaný, tak by tam neměl jít žádnej vzduch do sání a po odšroubování by to mělo vzduch přidávat dírou, kterou šroub otevírá, ne? Ale nedělá to s volnoběhem nic. Může tedy být problém v bazmeku, co jdou do něho jěště vodní hadice?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Jestli jsem správně pochopil princip tohoto šroubku, tak ten by měl mít vliv na chod, resp. volnoběh za studena - taky to nic nedělá, když s ním točíš za srudena?Záchvat píše:
Pokud hýbu se šroubkem č. 19 jak psal Míšánek, tak se vůbec nic neděje, nereaguje vůbec, ať je uplně zašroubovany, nebo skoro vyšroubovaný. Když je zašroubovaný, tak by tam neměl jít žádnej vzduch do sání a po odšroubování by to mělo vzduch přidávat dírou, kterou šroub otevírá, ne? Ale nedělá to s volnoběhem nic.
Toto šoupátko Ti vlastně určuje délku běhu motoru na sytič, tak nevim.Záchvat píše: Může tedy být problém v bazmeku, co jdou do něho jěště vodní hadice?
Abych pravdu řekl, už si nepamatuju co jsi měl za problém a nechce se mně to číst od znovu, ale jestli chceě ještě něco poradit, tak sa na to mrknu


No smoke, no fun...


Urcite chci poradit ...
Ted jsem se v tom zase vrtal. Proste za studena chcipe, jak se ohreje, tak jde tak na 500ot, coz je malo a jen tak tak se udrzi.
Ani za studena to na ten sroubek nereaguje.
Kdyz rikas, ze ten sroubek serizuje volnobeh za studena, cim se tedy tady u toho typu serizujou volnobezne otacky za tepla? Potreboval bych je dostat tak na 700-800 ale nevim cim. Pridavat doraz klapky je blbost, to by pak nechodil spinac klapky, ne? Nebo se prida na klapce a spinac v drazkach dosteluje?

Ted jsem se v tom zase vrtal. Proste za studena chcipe, jak se ohreje, tak jde tak na 500ot, coz je malo a jen tak tak se udrzi.
Ani za studena to na ten sroubek nereaguje.
Kdyz rikas, ze ten sroubek serizuje volnobeh za studena, cim se tedy tady u toho typu serizujou volnobezne otacky za tepla? Potreboval bych je dostat tak na 700-800 ale nevim cim. Pridavat doraz klapky je blbost, to by pak nechodil spinac klapky, ne? Nebo se prida na klapce a spinac v drazkach dosteluje?
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Přesně takový by měl mít podle mně postup + samozřejmě taky potom seřídit ten "doraz", který dělá ta membrána, která se při chcípnutém motoru vysune. Pokud vím, tak ten spínač škrtící klapky má na sobě takové štelovatelné srandy, přes které je pak přichycen dvouma šroubkama, ne?Záchvat píše:Nebo se prida na klapce a spinac v drazkach dosteluje?

No smoke, no fun...


OK, zkusim tedy za teppla pridat doraz klapky a pote dostelovat spinac v ovalnych dirkach aby cvakal.Míšánek píše:Přesně takový by měl mít podle mně postup + samozřejmě taky potom seřídit ten "doraz", který dělá ta membrána, která se při chcípnutém motoru vysune. Pokud vím, tak ten spínač škrtící klapky má na sobě takové štelovatelné srandy, přes které je pak přichycen dvouma šroubkama, ne?Záchvat píše:Nebo se prida na klapce a spinac v drazkach dosteluje?No a co se toho studeného startu týče, tak bych teda zkusil vyměnit to šoupátko - je možné, že ten bimetal nebo co to tam je, je už v hajzlu
To šoupě mám jiny, tak taky zkusim.
Zatim diky Míšane, dam vedet zdase zadarilo.

------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Jaký má být předstih na volnoběh? Všude se udává snad 25 při 5000ot/min, ale to se blbě měříPinki píše:Teď řeším podobný problém na 323i e 30.Tím šroubem č19 se seřizuje volnoběh za tepla i studena.
To Zachvat: pokud by jsi měl všechny hadice v pořádku,tak zkontroluj ,jaký máš nastavený předstih.
Pokud máš malý předstih ,tak proto máš nízký i volnoběh.

Hlavně mi to vůbec nereaguje na ten šroub 19. A myslím, že mám všechny hadice v pořádku, protože když otevřu víčko oleje na ventildeklu, tak to chcípne, což by mělo značit, že to nikde nesaje falešnej luft.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Tak my tady nad tím laborujem a on tady má takové pěkné obrázky i s hodnotama
Toto jsem ještě nikdy neviděl, to jsou fajnové informace 
Tož pak dej vědět, jak to dopadlo



Za nicZáchvat píše:
Zatim diky Míšane, dam vedet zdase zadarilo.

Nejsem si teda 100% jistý, ale myslím, že tímto šroubem se fakt nastavuje jenom obtok vzduchu při chodu za studena, tzn. na sytičPinki píše:Teď řeším podobný problém na 323i e 30.Tím šroubem č19 se seřizuje volnoběh za tepla i studena.

No smoke, no fun...


Potřeboval bych ,prosím Vás,zjistit,když se motor zahřeje na provozní teplotu a zkusíte fouknout do hadice co vede přes ten držák sání do toho regulátoru co je našroubovaný pod sáním.Jestli jde foukat s odporem(což by podle mě mělo) nebo ne.zkus te to na studené a potom na teplém motoru pls.Díky moc.
viz šipka:

viz šipka:

Za studena jde foukat uplne volne, bez odporu.Pinki píše:Potřeboval bych ,prosím Vás,zjistit,když se motor zahřeje na provozní teplotu a zkusíte fouknout do hadice co vede přes ten držák sání do toho regulátoru co je našroubovaný pod sáním.Jestli jde foukat s odporem(což by podle mě mělo) nebo ne.zkus te to na studené a potom na teplém motoru pls.Díky moc.
viz šipka:
Za tepla zjistim pozdeji, ted jsem v praci.
Mas ICQ? Psal jsem ti na 364 773 722 a nic
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520