Řídící jednotky...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Řídící jednotky...

Příspěvek od Lukáš325e » 25. 04. 2004 23:15

Když už se mi v sekci KOUPÍM povedlo takové fiasco, tak bych si chtěl konečně ujasnit, jak to s těma jednotkama vlastně je.Takže:

Mám 3 jednotky Motronic. Koncová čísla 151 (M30B30), 154 (M20B27-tu mám v autě) a 157-ta je z čeho?

Jestli to dobře chápu, tak všechy jsou Motronic 1.1, je tak?

Jaký je mezi jednotkami rozdíl? Ať už mezi např 1.1 nebo 1.3 a 3.1, nebo 154 a 157 apod...

Dá se z těch čísel něco vyčíst? Například do jakýho motoru to patří?

Měl jsem v ETě tu z M30 (151), šlapalo to líp a i vcelku pravidelně. Ale už jsem ji radši vyndal. Jak poznám, kterou jednotku můžu kam použít a která mi jak ovlivní výkon, krouťák a tak? A jaktože mi vůbec 2,7 šlapala na jednotku pro 3litr?


Sorry za strašně dlouhej a nudnej thread, stejně se vám myslim nebude chtít nikomu odpovídat, ale kdybyste sem hodili aspoň odkaz někam, kde najdu aspoň něco, byl bych hrozně šťastnej! :lol: Jo a když odkaz, tak ať je to plošimplošim aspoň anglicky, já jinak neumim... :oops:

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 25. 04. 2004 23:29

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 26. 04. 2004 01:09

Děkuju děkuju! Tak už vím, která kam patří, ale na zbytek otázek si pořád nedokážu odpovědět. Zkusím to jinak: co se stane, když dám do ETy jednotku z 2,5i? Jaké přibližné hodnoty pak bude mít výkon a krouťák a jak jste k těmto číslům dospěli? A co se stane, udělám-li to naopak? A co by se - ČISTĚ TEORETICKY, zkoušet to nebudu - stalo, kdybych dal třeba do ETy ŘJ ze 4-válce, třeba M40? Jelo by to vůbec? Nebudu to zkoušet, snažím se jen na příkladu pochopit, jak Motronic vůbec funguje a na čem je závislý...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 04. 2004 08:02

Zkouset muzes jakekoli kombinace, bud to pojede nebo ne.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 26. 04. 2004 12:14

Francis píše:Zkouset muzes jakekoli kombinace, bud to pojede nebo ne.
Bez rizika??? To se jako motoru nemůže nic stát, třeba podpálit ventily kvůli jinému předstihu nebo propálit písty třeba kvůli bohaté směsi, nebo co já vim?...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 26. 04. 2004 12:16

Lukáš325e píše:
Francis píše:Zkouset muzes jakekoli kombinace, bud to pojede nebo ne.
Bez rizika??? To se jako motoru nemůže nic stát, třeba podpálit ventily kvůli jinému předstihu nebo propálit písty třeba kvůli bohaté směsi, nebo co já vim?...
No to samozrejme hrozi, nepredpokladam ze na zkousku najedes 10k km. Za par desitek km se nic nestane.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Becx
Příspěvky: 312
Registrován: 20. 02. 2004 23:13
Bydliště: Kroměříž

???

Příspěvek od Becx » 29. 04. 2004 00:27

Muzete mi nekdo poradit jaká řídíci jednotka patří do 318i M10, koupil jsem motor bez ni, jak to mám zjistit? Jakou koupit??? A jaký vliv na fungovaní mají RJ s různými čísli, díky!!!
Život se dá promarnit, prožít nebo BMW.
Obrázek
E30 318i Coupe -> E36 325i Coupe -> E46 330d Touring...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: ???

Příspěvek od Francis » 29. 04. 2004 00:57

Beck píše:Muzete mi nekdo poradit jaká řídíci jednotka patří do 318i M10, koupil jsem motor bez ni, jak to mám zjistit?
Umis cist a klikat mysi? O par prispevku vyse mas seznamy ridicich jednotek pro vsechny modely E30!!!
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Becx
Příspěvky: 312
Registrován: 20. 02. 2004 23:13
Bydliště: Kroměříž

Re: ???

Příspěvek od Becx » 29. 04. 2004 20:50

Francis píše:
Beck píše:Muzete mi nekdo poradit jaká řídíci jednotka patří do 318i M10, koupil jsem motor bez ni, jak to mám zjistit?
Umis cist a klikat mysi? O par prispevku vyse mas seznamy ridicich jednotek pro vsechny modely E30!!!
Ja na tom odkazu vidim je E30 325 ... potrebuju 318
Jinak i na tom dalsim jsem to nenasel, tak jsou jen E36...
Tak kdybys jeste o necem vedel tak napis...
Život se dá promarnit, prožít nebo BMW.
Obrázek
E30 318i Coupe -> E36 325i Coupe -> E46 330d Touring...

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: ???

Příspěvek od Francis » 29. 04. 2004 21:13

Beck píše:Jinak i na tom dalsim jsem to nenasel, tak jsou jen E36...
:shock:
Jak vis ze jsou to jen E36? Pro 325 tam je jednotka 0 261 200 153 nebo 0 261 200 173 a ty byly jen pro M20 motory ktere se do E36 nedavaly.

A nebo zkus www.google.com :P
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Re: ???

Příspěvek od Lukáš325e » 30. 04. 2004 16:55

Beck píše:Muzete mi nekdo poradit jaká řídíci jednotka patří do 318i M10, koupil jsem motor bez ni, jak to mám zjistit? Jakou koupit??? A jaký vliv na fungovaní mají RJ s různými čísli, díky!!!

Jetronic, jestli se nepletu. V KATové M10 by to měly být čísla
0 280 000 328
1 706 077.9
Tohle je z 316i M10, ale jestli se nepletu, jednotky jsou shodné. Ale u mě je zvykem, že se pletu, takže mě někdo opravte... :lol:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 30. 04. 2004 17:07

318i M10 KAT
-------------------------
L-Jetronic

0 280 000 328

1 706 077.9
-------------------------


316i M10 je totéž.

Uživatelský avatar
Lukáš325e
Příspěvky: 541
Registrován: 05. 02. 2004 23:25
Bydliště: Mikulov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukáš325e » 30. 04. 2004 17:09

Venca. píše:318i M10 KAT
-------------------------
L-Jetronic

0 280 000 328

1 706 077.9
-------------------------


316i M10 je totéž.
No vida, nejsem zas tak blbej... :lol:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 30. 04. 2004 17:23

316i M10 (1987-88) je skoro totéž, jako 318i M10 KAT (1984-1987).
Liší se jen v detailech, např. koncový díl výfuku má jinak vyvedený trubky, je ale záměnný apod. Nárazníky jsou z plastu.

Po náběhu výroby 318i M40 přejmenovali 318i M10 na 316i, tu dělali až do najetí na 316i M40.

Uživatelský avatar
Becx
Příspěvky: 312
Registrován: 20. 02. 2004 23:13
Bydliště: Kroměříž

??????????????????

Příspěvek od Becx » 01. 05. 2004 20:23

318i M10 KAT
-------------------------
L-Jetronic
0 280 000 328
1 706 077.9

Hledal jsem taky a nasel cislo 1 706 477.9, lisi se to 4 vs. 0, je to to same nebo by byl nejaky problem?
Jinak jsem mel pujcenou 1 705 608 nevim z jakeho to bylo motoru, ale auto jelo... ma jina jednotka, treba toto nejak vliv na činnost motoru?
Život se dá promarnit, prožít nebo BMW.
Obrázek
E30 318i Coupe -> E36 325i Coupe -> E46 330d Touring...

Odpovědět