Pls lidicky chcem sa spytat mozno trosku banalitu ale neda mi to.Ide o to jako sa ma spravne meriat hladina oleja v automatickej prevodovke.Totiz uz som sa stretol s dvoma teoriami ako meriat hladinu a to:1,zahriat motor na pracovnu teplotu 90 stupnov a vtedy prejst vsetky rychlosti a dat to do D a zmerat hladinu oleja no a potom za 2:za studena prejst vsetky rychlosti a nechat to v P samozrejme ze s nastartovanym motorom.Len s teoriou cislo 2 mam nulovu hladinu oleja,nemam ani po prvu risku.
Je to 87 rocnik 3,0i a 4 rychlostna prevodovka.
Za rady velka vdaka:)
E32 a hladina oleja v automatickej prevodovke
E32 a hladina oleja v automatickej prevodovke
BMW e32 730iA '87
It's my war ship
It's my war ship
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
projet par km, nechat ohrat do provozni teploty a merit pri nastartovanem motoru na P
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d