volnoběžné otáčky
volnoběžné otáčky
Po zahřátí (ale ani při studeným nejsou zcela konstantní) motoru se mi houpou otačky v rozmezí zhruba 600ot/min az 1100ot/min nedělá to pokaždý ale většinou ano, nevěděl by někdo jestli to může být přímo váhou vzduchu...nebo třeba nějakým volnoběžným ventilem a popřípadě kde ho najdu...dík za rady
Spínač klapky - poloha pro volnoběh se dá zjednodušeně zkusit kontrolou, zda ekonoměr spadně na nulu při uvolněném pedálu plynu a brzdění motorem, kdy otáčky jsou vyšší než cca 1300, pro jistotu bych to zkoušel při vyšších.KEAN píše:Je to M40...stim co tu popisujete budu muset stejne za nekym kdo stim ma vetsi zkusenosti
Proměřením spínače to lze zjistit nejlíp na konektoru ŘJ - z hlavy teď nevím, který piny to u Motronicu jsou.
otáčky
Tak mám ten samý problém.
Otáčky mi lítaly až ke 2000 tis,tak jsem pročistil ventil a zlapšilo se to.Je to tak padesát na padesát kdy to dělá a kdy drží otážky tak na 750ti.
Při brždení motorem mi někdy spadne ekonoměr,někdy ne a někdy si sám přidává.Chvíli brzí,chvilku ne................
Dá se z toho usoudit že je to 100% jen volnověžným ventilem????
Díky za rady.
P.s.
ročítal jsem tu to snad 10x a nikdy nikde nenašel jasnou odpověď,proto se přidávám k tomu to,nejspíš stejnému příspěvku.
Díky
Otáčky mi lítaly až ke 2000 tis,tak jsem pročistil ventil a zlapšilo se to.Je to tak padesát na padesát kdy to dělá a kdy drží otážky tak na 750ti.
Při brždení motorem mi někdy spadne ekonoměr,někdy ne a někdy si sám přidává.Chvíli brzí,chvilku ne................
Dá se z toho usoudit že je to 100% jen volnověžným ventilem????
Díky za rady.
P.s.

Díky
pokud máš vyšší otáčky jak 1300 tak musí zustat na nule jinak to je spínač škrící klapky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
:o)
Po pročištění ventilu se to zlepšilo.Otáčky už nejsou tak vysoké.
Teď mi sem tam kolísají mezi 500-1000.
Zvednou se na 1000 a pak pomalu klasají až k 500..........to motor skoro chcípne.V tu chvíli vyskočí na 1000 a zase pomalu klesají.
Ventil po zapnutí klíčku pěkně vrní,otáčí se a zavírá...............
Je možný že jen prostě nedovírá tak jak by měl???Někdo tu psal,že pokud jedeš z kopce,podřadíš a brzdíš motorem,ekonoměr by měl spadnout na nulu.Jak jsme psal,někdy to udělá a někdy ne uplně.Je cítit že motor ještě trochu jde.
Nebo se stává,že ekonoměr spadne a po chvilce povyskočí a zase spadne.
Řekl bych že to odpovídá akorát tak těm kolísajícím otáčkám......
Teď mi sem tam kolísají mezi 500-1000.
Zvednou se na 1000 a pak pomalu klasají až k 500..........to motor skoro chcípne.V tu chvíli vyskočí na 1000 a zase pomalu klesají.
Ventil po zapnutí klíčku pěkně vrní,otáčí se a zavírá...............
Je možný že jen prostě nedovírá tak jak by měl???Někdo tu psal,že pokud jedeš z kopce,podřadíš a brzdíš motorem,ekonoměr by měl spadnout na nulu.Jak jsme psal,někdy to udělá a někdy ne uplně.Je cítit že motor ještě trochu jde.
Nebo se stává,že ekonoměr spadne a po chvilce povyskočí a zase spadne.
Řekl bych že to odpovídá akorát tak těm kolísajícím otáčkám......
byt tebou tak zkontroluju ten spínač a pak ještě netěsnost sání
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
..
Sání se zdá být v poho.
Podtlak by tam měl být,jakmile otevřu víčko od oleje,klesou otáčky,chod motoru se rozhodí...........
Ještě mně napadlo jestli by to nemohli být svíčky.Měnil jsem motor a v tomhle prý už nebudou nic moc.
Je tam stará lambda,starej volnoběžnej ventil.Vše z motoru na kterém to nedělalo.Jediné co mně tedy napadlo je,že by to mohli dělat svíčky.
Podtlak by tam měl být,jakmile otevřu víčko od oleje,klesou otáčky,chod motoru se rozhodí...........
Ještě mně napadlo jestli by to nemohli být svíčky.Měnil jsem motor a v tomhle prý už nebudou nic moc.
Je tam stará lambda,starej volnoběžnej ventil.Vše z motoru na kterém to nedělalo.Jediné co mně tedy napadlo je,že by to mohli dělat svíčky.
tak vyměnit je můžeš tím ničemu neublížíš ale ja bych to viděl na řízení motoru co váha vzduchu?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
no třeba diagnostikou zkus si pujčit od někoho druhou
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost