Tak jsem tu zpet se snad vyresenym problemem. Lambdu jsem sundal, ale byl to boj... za studena nesla vubec, tak jsem nechal rozpalit vyfuk a porad nesla... kdyz uz jsem byl nasranej a vesel se na klic

, tak povolila... Jo a taky abych tam mohl nasadit ockovej klic, tak sem musel ustipnout kabel...Nenapada me, jak to povolit nedestruktivne...?
Co se tyce penez... zjistil jsem, ze je vlastne uplne jedno jako lambda tam prijde - hlavne musi byt 4-dratova. Uz jsem chtel jit koupit tu na felicii(favorita) - jednobodovy vstrik, ale naposledni chvili mi kamos strelil novou lambdu za 200,- z - ani nevim vlastne z ceho rikal ze to je

Ustrihnul jsem puvodni konektor a spojil to s BMW kabelem(konektorem) pomoci svorek, co jsou na obrazku.
Pri mereni voltmetrem, tam behaly hodnoty od tech 0.1V az po 0.85V vic uz jsem to neturoval

Ale pak na volnobeh to ne a ne klesnout zpatky na 0.1, ale porad to oscilovalo kolem 0.55V - no, pripisuju to tomu, ze se to tim voltmetrem neda zmerit presne - coz jsem se docetl na nejakem foru a timto odvolavam co jsem privolal na Euromena (to Euromen: mel jsi pravdu, omlouvam se za moji neznalost!

)
Jestli to ted funguje jak ma, se doufam ukaze na spotrebe - az namerim, tak dam vedet.
[img]
[img=http://klasika.ukazto.com/img_small/2958673~1cm4d.jpg][/img]