Tlak paliva M10B18 L-Jetronic

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
john d
Příspěvky: 69
Registrován: 12. 06. 2007 19:42
Bydliště: Slovensko okr.Nove Mesto nad Vahom

Tlak paliva M10B18 L-Jetronic

Příspěvek od john d » 30. 06. 2008 16:38

Chcem sa iba ubezpečiť že to mám správne.Kontroloval som tlak výmenou piateho vstreku za budík.Pri otočení klúča do prvej polohy mi stúpol tlak na 3bary a vrátil sa na 2,5.Pri naštartovaní a vlasne počas chodu stále na 2,5.Nie som si istý ale tlakom po vypnutí motora,ktorý po necelých piatich minútach klesol až na 0,5-1,0bar.Myslím si že je niekde chyba.Mýlim sa alebo je to tak :?: Ak je to zle vedel by mi niekto povedať čo ten pokles môže spôsobovať :?: Ďakujem

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 30. 06. 2008 17:41

Sice jsem to nikdy neměřil, ale ten pokles tlaku asi problém není.
Při zapnutí zapalování se tlak hned dorovná.

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 30. 06. 2008 19:20

jak uz bylo psano vyse v tom bych asi nevidel chybu nevim jak dlouho ten tlak tam vydrzi v te liste ale kdyby to padalo velice rychle tak jedine zpetny ventyl co je v cerpadlo uz spatne tesni nebo nekde mas prasklou hadici ale toho by sis vsiml i na spotrebe a jeste jinacich okolnostech jinac na volnobeh pri 3bar regulatoru je v liste kolem 2,5bar a plnych 3bar je pri plnem plynu nebo kdyz oddelas podtlak od regulatoru toto uz mam vyzkouseno na svojem jinac se jednoalo o ISo
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Odpovědět