Tlak paliva M10B18 L-Jetronic
Tlak paliva M10B18 L-Jetronic
Chcem sa iba ubezpečiť že to mám správne.Kontroloval som tlak výmenou piateho vstreku za budík.Pri otočení klúča do prvej polohy mi stúpol tlak na 3bary a vrátil sa na 2,5.Pri naštartovaní a vlasne počas chodu stále na 2,5.Nie som si istý ale tlakom po vypnutí motora,ktorý po necelých piatich minútach klesol až na 0,5-1,0bar.Myslím si že je niekde chyba.Mýlim sa alebo je to tak
Ak je to zle vedel by mi niekto povedať čo ten pokles môže spôsobovať
Ďakujem
jak uz bylo psano vyse v tom bych asi nevidel chybu nevim jak dlouho ten tlak tam vydrzi v te liste ale kdyby to padalo velice rychle tak jedine zpetny ventyl co je v cerpadlo uz spatne tesni nebo nekde mas prasklou hadici ale toho by sis vsiml i na spotrebe a jeste jinacich okolnostech jinac na volnobeh pri 3bar regulatoru je v liste kolem 2,5bar a plnych 3bar je pri plnem plynu nebo kdyz oddelas podtlak od regulatoru toto uz mam vyzkouseno na svojem jinac se jednoalo o ISo
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42