GO náprav
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
GO náprav
potřebuju udelat GO náprav, porstě uplně vše četně ložisek a řizeni, ale nechce s emi to davat do servisu, protoze predpokladam ze to bdue drahe. Doma by asi nemel byt problem, ale nevim jak predni loziska, jestli nepotrebuji stahovak a co zybtek, jestli to je jenom vymena dil za dil apod. A narocne na opravu. No a kde jeste sehnat dily, nejlepsi by byli origo nebo stejne dobre jako origo...
Takze co ted s tim?
Takze co ted s tim?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Přední ložiska se daj bez stahováku, někde tu je návod, hledej. Na čepy potřebuješ lis, opět je to tu milionkrát - hledej. Jakou značku a kvalitu dílů, kde je koupit - těchto diskuzí je tu asi pět milionů, hledej 
Kromě lisu na čepy to jde udělat s dobrou golou a základním vercajkem na heveru třeba na ulici, poté samozřejmě geometrii.

Kromě lisu na čepy to jde udělat s dobrou golou a základním vercajkem na heveru třeba na ulici, poté samozřejmě geometrii.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
hledat jsem uz skousel, ale bez uspesne.... postupy najdu no problem, ale spise mi jde o to, kde splasit momentalne a ne z dvou roku starych diskuzi. UIdelani by byli mit uz treba na ramenech rovnou nalisovane cepy apod.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
koupil bych nove ramena s cepama... jo jenom otazka na predku, ramena s cepama a pak silentbloky na ramen, na stabiky, a co jeste se dela? is rizenim. RESp muze mi nekdo prosim vypsat co se muze uplne vse vymenit? vcetne veci na rizeni
samo predni + zadni naprava
samo predni + zadni naprava
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
jo , ale je tam jeste jeden problemek, chci to vyvarovat a zbavovat se kroze, takze napravy pujdou u klempire dolu a prave proto bych tam enchla udelat napravy rovnou... a ted nevim, 2x to sundavat, nebot o go udelat az po vyvareni a laku...
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Předek: 4x čepy ramena, 2x silenblok na ramenech
na řízení 4x kuláč
stabík - 2x kuláč, 2x gumové uchycení silenbloku
Na ložiska, pokuď jsou dobré bych se vykašlal, jsou pěkně drahé a výměna se dá udělat kdykoliv třeba na hevýrku..
To bych spíše zauvažoval nad tlumičema a dorazama tlumičů...
Zadek: 2x silenblok nápravnice, 4x silenblok ramen, v případě výměny tlumičů i horní uložení tlumiču... popřípadě silenblok ve výku difer. (byvá občas rozpadlej...
P.S. Přes nový bor občas i jezdim, tak pokuď na to nebudeš spěchat, tak Ti s ramenama můžu i pomoct... (přelisovat)
P.S. Dokážu sehnat případně i díly za nějakou lepší cenovku...
P.S.3. Kuláče jsou dobrý TRW, Lemföder, silenbloky buď origo nebo febi...
Tlumiče Bilstein, Sachs- ty jsou i celkem levný
na řízení 4x kuláč
stabík - 2x kuláč, 2x gumové uchycení silenbloku
Na ložiska, pokuď jsou dobré bych se vykašlal, jsou pěkně drahé a výměna se dá udělat kdykoliv třeba na hevýrku..
To bych spíše zauvažoval nad tlumičema a dorazama tlumičů...
Zadek: 2x silenblok nápravnice, 4x silenblok ramen, v případě výměny tlumičů i horní uložení tlumiču... popřípadě silenblok ve výku difer. (byvá občas rozpadlej...
P.S. Přes nový bor občas i jezdim, tak pokuď na to nebudeš spěchat, tak Ti s ramenama můžu i pomoct... (přelisovat)
P.S. Dokážu sehnat případně i díly za nějakou lepší cenovku...
P.S.3. Kuláče jsou dobrý TRW, Lemföder, silenbloky buď origo nebo febi...
Tlumiče Bilstein, Sachs- ty jsou i celkem levný
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Re: GO náprav
Me SO predni napravy - novy ramena s cepama, tahla rizeni, cepy rizeni + rozvody a naplne motoru + vicko a palec rozdelovace + silace motoru + prace u kamosa vysla na cca 20 000. Vzhledem k tomu, ze mi dal dily se slevou, jaou ma on sam, tak me to vyslo na stejny penize jako kdybych ty dily kupoval sam a delal to doma sam ... Dily se kupovaly v Autokelly, povetsinou Febi, ramena mám tusim Delphimarlin píše:potřebuju udelat GO náprav, porstě uplně vše četně ložisek a řizeni, ale nechce s emi to davat do servisu, protoze predpokladam ze to bdue drahe. Doma by asi nemel byt problem, ale nevim jak predni loziska, jestli nepotrebuji stahovak a co zybtek, jestli to je jenom vymena dil za dil apod. A narocne na opravu. No a kde jeste sehnat dily, nejlepsi by byli origo nebo stejne dobre jako origo...
Takze co ted s tim?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA